做黨員最重要忠心,反骨仔永冇好下場。今年3月,廉署代號「威遠行動」令陳總(陳志雲)暫時停職被廉署調查,一眾「迷雲黨」求自保即同陳總劃清界線。其中以陳總一手提攜嘅崔建邦最絕,7月與陳總同場出席公開活動時,竟然當伯樂透明拒合照,令陳總傷透。
世事無絕對,上週二(16日)陳總神奇復職,反骨邦見「恩師」回歸得勢,連日來不斷「追雲Call」,認晒錯望陳總原諒。反骨邦絕義,志雲亦絕情企硬唔受氹。


今年3月,陳志雲因涉貪污被廉署拘捕,更被停職,一眾迷雲黨藝員四散,連佢一手提攜嘅崔建邦,亦當佢陌路人。事緣今年7月,陳總被廉署調查期間,出席其御用髮型師Michael Lam髮型屋開張,反骨邦竟然當陳總透明,眼神多番迴避兼拒絕合照。

馬浚偉不離不棄
當日除陳總外,兩大迷雲黨黨員崔建邦和鄧健泓亦有出席,亦係廉署事件發生後三人首次同場,自然成為焦點。鄧健泓表現大方,同陳總搭膊頭合照有傾有講,惟獨崔建邦甚為避忌,全程當陳總透明。據知情者說:「廉署件事發生後,有高層叫自己啲藝人同陳總疏遠啲,活動見到都唔好合照。崔建邦嗰日仲打電話畀髮型師Michael,叫佢唔好叫陳總嚟添!」反骨邦絕義,但陳總都有愛將對佢不離不棄,當日馬浚偉低調現身,專登等所有記者走晒先到場,仲主動同陳總問好,令陳總更加珍惜眼前人。

反骨邦窩居村屋
反骨邦賤行,連陳總身邊好友亦睇唔過眼。據知原本崔建邦一直以超筍價5千蚊,租住陳總好友的畢架山花園豪宅,不過自從「唔認陳總」事件後,該位好友即時收樓,搞到反骨邦家要窩居月租近8千元西貢村屋。冇陳總照,加上早前打中巴女友事件,搞到要守行為一年,但月前又再涉嫌醉駕的他形象插水,唯一工作只做《東張西望》主持。
家陣陳總強勢回歸,反骨邦即刻想做番黨員。據知連日來不斷打畀陳總箍煲,不過傷透嘅陳總未有理會。上週五(19日)陳總出席台慶,問他崔建邦係咪不斷打畀佢認錯,陳總不願回應。而崔建邦截稿前仍然未覆,至於有情有義嘅馬仔就話:「我嗰日係有去,因為有啲嘢做遲咗啫,冇特登等記者走先嚟!而且我都見唔到陳總!」嘩!做黨員做得咁低調!好襟撈喎!

降呢住村屋

迷雲黨最新排位

梁政珏露糕變露暈
《萬千星輝頒獎禮》12月5日先舉行,上週五(19日)台慶,擺明係TVB聯歡晚會,又係小花爭上位時間。要上位最緊要有「事業線」。其中以34D無綫新咪精梁政珏最搶,其low cut 晚裝由本地設計師Issac Lam設計,由於其晚裝有點移位,令梁政珏露出砵仔糕,更有週刊煞有介事指她疑似露暈。
34D咪精一出,即時令後台化妝間騷動,攝記不停全方位拍照。搞到經理人嘉莉即時出手相救,立即叫梁政珏入更衣室,梁政珏話:「因為我太瘦喇!得23吋腰,搞到件衫包唔住我,咪有少少移位囉,之後經理人叫我返去更衣室,除咗件衫重新着過!我肯定冇露點囉!」

花王志偉撩咪神
台慶夜除咗梁政珏外,其他咪神亦盡騷事業線,高海寧當然唔輸蝕,不過佢最搶眼唔係台上玩fing波,而係佢喺後台趕出場時,急步跑搞到咪咪幾乎衝出嚟,不過佢話:「我覺得件衫高貴多過性感!」而另一位咪神苟芸慧亦被網友激讚,就連獎門人曾志偉行過佢身邊都話:「苟姑娘夾死蚊呀!」不過苟芸慧話:「件衫公司設計o架!志偉咁講呀?哈哈!我諗係件衫功勞啫!」咁識講嘢,無綫錫晒你喇!

娥姐勁過巨聲
基本上家任何無綫節目都見到班《巨聲》友,台慶夜亦唔例外,仲係壓軸表演,不過令網友最驚喜係48歲娥姐同二幫嘅胡鴻鈞合唱〈聽海〉,估唔到佢歌喉咁好喎!不過娥姐就話:「以前到家都冇唱片公司搵過我呀!不過都出過碟,嗰陣拍亞視套《我和春天有個約會》出過隻碟,唱咗兩首歌〈As Times Go By〉同〈Changing Partners〉。


上週五(19日)台慶,陳總復職出席首個TVB活動,成為全場焦點,而當晚反骨黨員廖碧兒、鄧健泓、崔建邦一個都唔見影。陳總當堂醒神晒,仲喺當晚指揮在場工作人員。


第 183 期 忽完就走 圖片


台慶當晚六嬸送完六叔去酒會,即應記者要求同三位高層合照,其間六嬸更親自排位,拉陳總到中間,同李寶安一齊企中間,凸顯陳總位置。


今年7月陳總、崔建邦應髮型師Michael Lam邀請出席開幕活動,當日遲到嘅崔建邦被在場記者邀請同陳總合照。不過崔建邦就話:「要放低酒杯先。」之後冇再出嚟,擺明唔想同陳總合照。


崔建邦死都唔肯同陳總單獨合照,就算影都要拉埋髮型師Michael Lam喺中間,點都要同陳總隔一隔。


崔建邦當日有陳總照,以超級友情價5千蚊租住畢架山花園。


家陣陳總好友收樓,job又冇以前咁多,崔建邦家惟有用8千蚊租住西貢龍蝦灣村屋。


雖然陳總喺保釋期內,唔可以接觸同案花旦,不過陳法拉唔係涉案,加上同陳總關係良好,當晚更向陳總獻吻,認真識撈!


王喜
陳總出事至今,一直陪伴陳總出入法庭,又為佢放生祈福,令陳總深受感動。佢拍好嘅倉底劇《冏樣踩過界》亦下週出街。


馬浚偉
馬仔、王喜本身係曾勵珍愛將,佢喺陳總受查期間公開表示過有SMS同打電話畀佢加上髮型屋一事,令佢喺陳總心中地位急升。


古巨基
基仔一直支持陳總,就算陳總被廉署正式起訴,依然企硬撐,絕冇騎牆、冇轉軚。


梁政珏晚裝向下移位,搞到砵仔糕都露埋,仲引起騷動。仲搶過一眾小生花旦,唔怪得笑到四萬咁口。《蘋果日報》圖片


梁政珏疑似露暈,不過其實極其量都係露砵仔糕。


梁政珏被在場攝記狂影,搞到經理人嘉莉,即刻叫佢返入化妝間,仲命兩個服裝姐姐即時幫佢換衫,重新幫佢着過件衫。


重新着過之後,梁政珏件衫啱哂位,亦冇露砵仔糕,當堂冇晒嘢睇,在場攝記亦冷靜番,不過梁政珏就有啲黑面喎!


高海寧晚裝由Walter Ma設計,首飾由謝瑞麟贊助,總值1,100萬。


到實
志偉撩完苟姑娘,行過見到高海寧亦望到佢實。


苟芸慧件晚裝雖然冇牌子,兼係公司衫,不過勝在身材夠fit一樣搶鏡!


鍾意睇你哋fing!(真實對白)
苟姑娘同高海寧喺台慶玩fing波,志偉即時講咗句:「啲觀眾好鍾意睇你哋fing。」





娥姐當年喺亞視劇集《我和春天有個約會》開過金口,仲出過碟添!


娥姐當晚唔只唱得,仲喺台慶發埋佢當年嘅三點式玉照,即令在場觀眾嘩嘩聲。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()