周二(22日),甄子丹偕老婆汪詩詩從成都旅行回港,原本心情靚靚的他,當被記者追問母親病重要賣樓籌錢一事,他即時面色一沉說:「媽咪身體幾好,多謝關心。」他更向記者堅稱冇賣樓一事。

號稱宇宙最強的甄子丹,自 08年主演電影《葉問》叫好叫座後,星途從此扶搖直上。往後所拍的電影,除企硬收三千萬片酬外,豐厚身家更令他在今年首次躋身入福布斯中國名人榜十大。
雖然甄子丹身家過億,但近日網上卻驚現其妹甄子菁廣發電郵,指其母罹患重病,急需放賣珠海一層市值八百萬人民幣的豪宅套現。記者日前聯絡甄子菁,她直認電郵是她發出的。
周二( 22日),甄子丹與老婆汪詩詩暢遊成都返港,記者向他求證其母患重病和急放樓一事時,甄子丹卻說:「媽咪身體幾好,亦都冇賣樓一事。」唔通丹爺忙住拍戲,少理家事?

據甄子菁所發的電郵內容表示,甄母現時罹患重病,因此甄父打算盡快放賣位於珠海的豪宅,她更 着朋友廣發這個電郵,等多些人知道。可見甄父對賣樓非常急切。上周三( 16日),記者就電郵所提供的電話,以買家身份致電身處美國的甄子菁,她在電話中一開始便承認自己是甄子丹胞妹。「賣樓……唔係因為錢 嘅!係媽咪唔舒服,佢依家 喺波士頓,始終老人家唔方便郁動,所以先咁急賣樓。」
記者留低聯絡電話,翌日甄父親自致電記者,交帶會有一位姓吳的老朋友會帶記者睇樓。當記者問及甄子丹時,他猶豫了片刻後說:「佢都好忙 嘅!」然後匆匆收線。



記者訪問期間,汪詩詩一直緊貼老公甄子丹側邊,但當聽到有關甄的前妻時,即時借故與旁邊同行的楊小娟傾偈。

與甄子丹一樣,少年時開始習武的甄子菁, 07年得哥哥穿針引線,與 Twins合拍電影《雙子神偷》,可惜往後發展不如意,現已移居美國。

細妹廣發 email

急放樓套現甄子丹細妹甄子菁近日在朋友間廣發電郵。信中提到父親現正急放珠海的豪宅,問朋友有冇買家可介紹。

甄母病重甄子菁更在電郵中提及母親健康出現問題,更指現時正面臨艱辛的境況。

吳先生透露甄母現時病況嚴重,手尾很長,需要長期留院。同時,他亦爆甄父母一直疼錫甄子丹前妻和其兒子,反而對現時新抱印象麻麻。

甄母患病手尾長

上周五( 18日),記者按約定的時間,前往珠海水灣路甄父放賣的屋苑。現場所見,大廈樓高 20層,甄宅位處高層單位,單位內分客廳、偏廳和四個套房,面積約 2,200呎,開價 780萬,據附近地產經紀講屬市價。
據甄父朋友吳先生所講,全屋所有傢俬電器將會免費送給買家。吳先生說:「其實佢 哋買 咗呢層樓三年左右咋,你睇 啲傢俬咁新淨就知啦。不過甄太有病,個病手尾都長 㗎,要 喺美國 嗰邊留醫,所以先賣呢間屋 啫。」記者問他甄子丹有否住過?吳先生「唉」了一聲說:「佢拍戲咁忙,甄生甄太都同我講話好少見佢,唔好話返 嚟住,連見面都少啦。以我印象中,呢度裝修後,佢好似 嚟過一次,但就從未住過呢度。甄生仲專登買個鋼琴返 嚟俾子丹彈,依家佢都話唔要囉!」

二千呎豪宅

記者日前以買家身份,到甄父打算放盤的珠海豪宅海灣半山採訪。據其朋友吳先生透露,甄父三年前買下這個單位,每年暑假都會和太太返來度假四個月。現場所見,豪宅背山面海,廳連四個套房面積超過 2,200呎。甄父開價 780萬人民幣(折合港幣 1千萬)。


甄父在珠海購入的豪宅,位處當地豪宅區,背山面海,景色一流。
甄父在珠海購入的豪宅,位處當地豪宅區,背山面海,景色一流。

客廳偌大客廳中擺放多件簇新家具和電器,甄父表明所有傢俬電器將會免費送給買家。

偏廳甄父買樓原打算俾甄子丹住,因此特別買了一個三角琴,讓自小已學琴的甄子丹在技癢時可以彈奏。

浴室甄父入伙時,特別花了四萬元在浴室添置按摩浴池,十分揼本。

八月美國探雙親11歲便隨父母移居波士頓生活的甄子丹,今年八月帶老婆及一對仔女到美國探父母。當時他透露已有四年冇返家鄉探親。

吸金最強


今年五月公布的「 2011福布斯中國名人榜」,甄子丹挾着「宇宙最強」之名,輕輕鬆鬆位列第六位,連國際巨星李連杰、周潤發的名次也在他之後。單計今年工作量,收入已逾 2億 5千萬。

放前妻獨子照片

其間記者走入書房,發現牆上貼滿甄子丹由細到大的照片,其中幾張更是兩老與甄子丹前妻的獨子甄文卓的合照。據吳先生表示,兩老十分疼錫這個孫,「雖然子丹好少提呢個仔,不過甄生甄太就好錫佢,覺得佢好乖好懂事,唔似得佢兩個細佬妹(汪詩詩所生)咁百厭。甄生甄太呢幾年每逢暑假都會 喺美國返 嚟住四個月,佢 哋次次都會帶個孫過 嚟住。(咁前妻呢?)前妻唔肯 嚟,怕見到子丹 啩!」
提到甄子丹前妻梁靜慈,吳先生透露甄家兩老對她讚不絕口,相反對汪詩詩印象麻麻。「兩個老人家好鍾意呢個新抱,話佢識大體又識尊重老人家,反而阿詩(汪詩詩)就話麻麻。佢 哋每次返 嚟珠海,放低行李就第一時間落香港搵呢個新抱同孫食飯,但一定唔會過夜,就算搭夜船幾辛苦都返珠海。因為怕子丹知道佢 哋見面,二 嚟佢 哋唔鍾意同依家呢個新抱住,話佢麻煩。」
雖然兩老疼錫甄子丹前妻,但據吳先生表示,二人生怕兒子不喜歡,在他面前從不提及前妻。而甄子丹在過往訪問中,亦絕口不提前妻,相反對前妻這個兒子,他卻表示愧疚:「 喺我人生中,我無遺憾,除 咗呢個仔,我好後悔俾唔夠愛佢。」

前妻獨生子曝光

近年憑功夫片走紅的甄子丹,經常與老婆汪詩詩晒幸福,少有提及他前妻和獨生子。但在甄父的書房中,記者發現在牆上的照片中,貼有不少兩老和甄子丹兒子甄文卓的合照,可見二人極疼錫這粒孫。




相中甄文卓年約 9歲,據知今年他已 16歲,在香港一間國際學校就讀中學。

父子合奏其中一張照片,是少年時代甄子丹和拉着小提琴的父親合奏,戴上黑框鏡和留長髮的甄子丹,扮相有幾分似李小龍。

甄媽媽麥寶嬋一生醉心武術,是世界聞名的武術家,排名位列 100名內,早年更奪得「終身成就獎」。

偕老婆暢遊成都

都旅遊返港。對於母親病重和賣樓套現一事,甄子丹表示未聽聞過。
甄子丹:甄 記者:記
記:你媽咪患重病,佢病情點呀?
甄(愕然):唔係 吖,佢身體幾好,多謝關心。
記:你細妹網上賣樓,仲話媽咪健康出 咗問題,你知唔知?
甄(抿一抿嘴):唔係,冇 啲咁 嘅事。
記:有冇返過珠海間屋?
甄:好少。
記:最近有冇見你前妻個仔?
甄:(面色一沉)我唔答啦,私人事我唔答,唔該晒!
記者事後再致電甄子菁,她在電話中慌張說:「唔好意思呀,我冇?回應!」隨即掛線。



甄子丹日前同老婆和呂良偉夫婦到成都旅行,更將旅行相放上微博。


甄子丹極少提及前妻梁靜慈,二人唯一一次公開合照,要數 93年出席電影《蘇乞兒》首映。

二人婚姻只維持短短兩年,有指甄子丹 95年因與萬綺雯撻着,而向梁靜慈提出離婚,梁當年曾報警指遭人毆打,事後二人為爭撫養權而要對簿公堂。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()