由模界轉攻影壇的神級o靚模Chrissie,單係呢兩個月已經有《抱抱俏佳人》同《新殭屍戰士》上畫,嚟緊聖誕仲有一部由娜姐擔正的《婚前試愛》,宅男保證睇到飽。
拍過《獨家試愛》三部曲的導演葉念琛,新戲除咗繼續講80後愛情,仲會勁賣肉。戲中娜姐同羅仲謙臨結婚前各自偷食,分別同萬寧哥哥沈志明及浸大E神Carol搞埋。兩大女神同場硬撼,D奶Chrissie身材雖然唔夠E神Carol勁,但勝在夠搏夠放,肯打開心口 萬寧哥哥當人肉枕頭,又同巨胸謙床上肉搏。要壓住上位女配角,唔搏啲點得先?


用開Stephy做膽的葉念琛,唔知係自己拍到悶定驚觀眾睇到厭,新戲《婚前試愛》決定棄用微波愛將,轉搵乳神級的Chrissie(周秀娜)同浸大E神Carol(楊梓瑤),同場加送巨胸羅仲謙,o靚界通殺。

唔及娜姐
Chrissie戲入面任對手壓胸啜咪,而且件件衫都有咁低得咁低,狂晒事業線,反而Carol就相對保守,只得一場同巨胸謙的梳化親熱戲,單計賣肉程度,Carol似乎輸蝕畀娜姐。
第一次拍戲就撞正Chrissie,仲讀緊書的Carol就話唔怕比較,「其實唔一定露得多先叫正,我個角色都好立體,又會喊又會鬧人。不過我自問仲未ready好似娜姐咁放,始終我第一次拍戲,而且好難向屋企人同男友交代嘛!」

唔恨啜咪
四角混戰,戲入面無論男女都要露。飾演Chrissie男友的羅仲謙,唔只同wet妹Carol玩三夜情,喺屋入面一路食早餐一路啜爆,亦會同正印Chrissie有男上女下床戲,40吋巨胸力壓32吋D奶。
有幸同女神纏綿,但怕醜仔竟然話寧願錫嘴都唔肯錫胸,「我喺戲入面會同兩個女角錫吓嘴同頸,我覺得已經好激喇!如果你要我錫胸,我會即刻問導演可唔可以唔掂啲咁敏感嘅部位,我真係唔想啜喎!」女神面前都唔吼,飛機場傅穎可以放心晒啦!

o靚界必睇 葉念琛:有史以來最激
擅長拍後生仔愛情小品的葉念琛,最出名係由方力申同鄧麗欣擔正的「愛系列」。06年的《獨家試愛》收800萬,之後《十分愛》同《我的最愛》都收過千二萬,港產片嚟講真係算飲得杯落。
今次唔搵愛將轉搞o靚模,葉導演話貪佢哋話題性大,「Chrissie形象性感,女觀眾又欣賞佢敢言有個性,好適合呢套咁有話題性嘅戲。佢今次拍呢套戲,應該會係佢有史以來最激嘅一部!」


 


萬寧哥哥竟然話拍呢場戲冇感覺,「當晚拍咗好多個take,大家都好攰,拍到冇晒感覺!」佢仲話臨拍前特登做push up谷肌,可以同羅仲謙對撼。


肉緊咀爆
飾演攝影師嘅萬寧哥哥,戲入面同三唔識七嘅Chrissie酒後亂性。原來佢同Chrissie早年做model時已識落,所以拍兩場床戲都冇尷尬。


大佐啜仔
近期扮向山大佐hit爆嘅金剛(左)同洪天明一齊做羅仲謙班損友,兩個仲唔覺意互咀,擺明搞笑。


Chrissie同正印男友羅仲謙臨結婚前先嚟鬧交,係就係有場床戲,不過Chrissie嘅肉緊程度似乎冇同萬寧哥哥嗰陣咁勁喎!



梳化辣㷫
Carol喺戲入面最多只係露吓背,呢幕錫頸親熱場面已經係佢嘅極限,「拍呢場時導演有要求清場,我着咗件T恤,但入面就真空,所以我要狂黐牛皮膠紙防走光o架!」


Carol話羅仲謙有40吋巨胸令佢好有安全感,「拍床戲時好在有佢遮住我先唔會穿崩咋!」


arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()