好多人都鍾意玩啲刺激遊戲來令自己振奮一下,但有時膽細就真係唔好夾硬嚟,好似近日網上就有一個被稱呼為「劍湖山G5姐」,就為膽小但又要玩機動遊戲,搞到醜態出晒嚟!

「劍湖山G5姐」之所以得名,係因為這名少女喺位於雲林縣古坑鄉的「劍湖山世界」,即國內知名的遊樂景點裏,玩一個名為「G5雲霄飛車」的機動遊戲,點知一坐上去,她就話驚到想瀨屎瀨尿,之後「G5雲霄飛車」開始,她就大叫大嗌、面目猙獰、甚至連眼都玩到翻埋,她的醜態真係令人笑爆嘴,故短片上載到網上後,短短三日時間已有六十多萬人瀏覽!

「劍湖山G5姐」膽小但又貪玩,上到飛車就已經話驚到想瀨屎瀨尿。

飛車開車後,「劍湖山G5姐」已經叫到面容扭曲,冇晒儀態。

「劍湖山G5姐」玩到面目猙獰、甚至連眼都玩到翻埋,樣衰到冇朋友呀!

劍湖山G5姐紅爆網

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()