先後開過六次個人演唱會,入行十一年的容祖兒,近年要對抗全面復出樂壇的鄭秀文,兩后埋身肉戰。臨近年尾樂壇頒獎禮,Joey瞓身谷行演唱會,場數亦刻意一加再加,誓破去年底,鄭秀文的十場跨年演唱會紀錄。
打仗冇錫身,Joey三個鐘喪跳高難度勁舞,與男女dancers肉搏,大膽演繹3P火辣動作,解放32AAA板塊身材,與Sammi看齊!

打硬仗
唔係得把聲,近年容祖兒不斷苦練舞步,試過在演唱會上爆玻璃,同dancers人疊人擺出45度高難度舞姿,撞到周身瘀傷,亦毫無怨言。今次開騷,要應付四part勁舞,又不停要排舞師加多啲高難度動作,硬仗一場。
「佢一練舞就癲晒,排完八粒鐘舞,返到屋企仲會唔停咁跳,Joey媽都知個女嘅性格,明知佢叫唔停,唯有日日煲定靚湯,煮定消夜等佢練完食,怕個女唔夠體力!」一名工作人員說。
本來甚少機會同Sammi正面交鋒的容祖兒,去年底因為對方全面復出,十場演唱會大賣口碑又好,眼見強手當前氣勢如虹,Joey更加唔衰得。
「以前Joey都會要求排舞師盡量加多啲高難度動作,唔會就住就住,今次都唔例外,加上見Sammi個騷反應好,佢對今次演唱會就更緊張,度咗好多新元素!」知情者說。

性感底線
個唱開始,Joey由台底用跳板彈上舞台,貼身see through衫,挑戰性感底線,仲要一嚟就跳十三分鐘,擺明話俾大家知,即使之後還有三part勁舞要應付,但她毋須留力。
Joey亦一早向現場觀眾保證:「如果今晚唔好睇,我退番錢俾你哋!我未試過演唱會要cut嘢,因為愈度愈多嘢,太多嘞!有啲構思可以留番下一次!」
為顯示個人實力,Joey還刻意個人solo跳足十分鐘,全程冇其他dancer陪跳掩抰,晒料向之前在演唱會上晒身的Sammi挑戰。
「你知啦!我都三十歲,一下子要將體能推到極限,所以都幾辛苦!」Joey完騷後說。

大膽3P
第六次開騷,Joey亦豁出去,以前唔敢做的都做,與一班男女dancers在台上廝磨,演繹大膽3P動作,還被女dancer伸手入衫內任摸。
「初初聽排舞師講呢個構思,我自己都嚇咗一跳,但佢哋講得啱,話我好命都做咗人阿媽,唔好再扮少女無知!所以我就豁出去!」Joey說。
狂操到得番106磅、AAA size的Joey,連身材都同Sammi睇齊變成「板女」。逐點擊破,Joey滴水不入!


平到好似洗衫板一樣,Joey自嘲有工作人員叫她加番個墊,「唔好性別不分先得!」才有依家少少女人線條。


擺四十五度舞姿好考腰力,呢個動作之前做過,對Joey來說毫無難度,不過就無乜新意。


鄭秀文早前開騷,瘦到心口現排骨。


雖然中價飛仍然有得賣,但開騷日再加開第十二場,明破Sammi紀錄。


俾人抬起施展橫一字馬再與女dancer嘴,是個高難度動作。


被男女dancer前後夾攻,祖兒擘腿任人上下其手,意識大膽。


坐住鐵籠升上四十呎高,背後睇,都幾誘惑。


踏入三十歲,容祖兒豁出去,但知道有這樣火辣辣的3P場面,初時也嚇一跳,更難怪觀眾嘩然。


一晚要應付四part舞,難怪容祖兒都話自己點食都唔肥。


祖兒忽然波濤胸湧,全賴燈光所賜,是全晚唯一有料一刻。


容祖兒在演唱會上彈結他,竟跟之前開騷的千嬅如出一轍,Joey師父更是密友何韻詩。


臨尾的一套歌衫,據Wyman透露原來價錢高達三十萬,認真揼本。


著住Deep V長裙,露晒胸前排骨,同Sammi有得比。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()