近年興起香港藝人北上拍劇搵人仔,放工飲酒夜蒲好平常。今次陳浩民、馬德鐘醉酒狎玩陳嘉桓事件,其實只係冰山一角,淫亂事件在內地時有發生。

許留山 二奶遍布大江南北

大陸十幾億人口,南北佳麗應有盡有,唔好以為血氣方剛的後生男藝人先會去滾,唔少中年小生都鍾意返大陸玩。「許留山」平時 喺香港俾個惡老婆實,想飛都難。早前佢終於「放監」,去上海拍古裝劇做大俠,劇組一早安排好「許留山」住 喺片場隔籬 嘅酒店,方便佢開工。點知開 咗三個禮拜工,「許留山」有兩個禮拜都冇返酒店 瞓,只係每朝 08開工就自動現身。究竟晚晚去 咗邊?咪去 咗二奶度囉!
原來「許留山」 喺大陸有幾頭住家,二奶、三奶、四奶遍布上海、北京同珠海等地,每次北上拍 嘢,實有一個 喺佢左近。咁佢都算玩得安全,起碼唔會咁易俾老婆發現。不過有咁多二奶,使費都幾甘囉!

老婆奴 局內地女星玩車震


 

「老婆奴」雖然怕老婆,但又成日忍唔住要滾。以前 喺大陸拍劇,佢最叻就係溝同劇國產女星,不過一線 嗰 啲佢唔敢搞,搞親都係二打六,諗住佢 哋冇名氣唔會黐上身。事實上「老婆奴」個樣唔錯,所以好多二打六女星都自動送上門。佢仲有個癖好,鍾意玩車震,每次溝到內地女星。都局人 喺車內鬼混,諗住唔去酒店就撞唔到人,冇咁易出事。
不過「老婆奴」上得山多終遇虎,早年就俾個二打六大整蠱,影晒相公開佢 哋有私情,搞到佢家變咁滯。

斯文龜 愛玩 3P


 

結過唔止一次婚 嘅「斯文龜」,早年去夜總會俾狗仔隊斷正過,不過冇損佢繼續滾 嘅興致。睇佢外表斯斯文文,其實為人超級 open。每次北上拍劇都大玩特玩,由於佢係尋歡常客,非常識窿路,打一個電話就有中間人幫佢安排好,大把女排隊俾佢揀。
不過「斯文龜」非常貪心,每次最少揀兩件,然後開房玩 3P。最變態就係佢鍾意睇住四仔玩,仲要求 啲女跟住四仔做,當正自己係男主角俾人服侍。唔通佢早年拍三級片拍得多,上 咗癮?

西人 就地正法女伴唱


 

近年已經絕跡香港娛樂圈 嘅「西人」,以前拍劇已經食 咗唔少女演員,估唔到佢北上搵食,口味都轉埋。「西人」同「馬騮仔」係老死,平時成日孖住去玩,最鍾意就係幫襯大陸卡拉 OK,貪其服務好,幾百蚊可以玩成晚,仲有女貼身服侍。
每次飲大 咗,「西人」都對女伴唱上下其手,過完手癮仲未夠,試過俾二百蚊個女伴唱就地正法,最離譜就係好兄弟「馬騮仔」當時在場當睇戲。有服侍過「西人」 嘅女伴唱周圍唱,「西人」又要玩,又冇錢,連開房錢都慳番, cheap到死。

大隻男 性慾強


 

本來係三色台力捧小生 嘅「大隻男」,眼大大皮膚黑黑外形討好,再加上佢口甜舌滑,近年返大陸搵食都好受歡迎。弊在佢衰鹹濕,溝女唔理好醜,最緊要就手。無論係女工作人員、女化妝師定女助手,佢都照搞。
「大隻男」體能好,性能仲好,次次搞女都苛索無度,所以唔少女都怕 咗佢。直至遇上佢依家個國產老婆,女方細佢十幾廿年,為 咗箝實「大隻男」最初咩都肯制。點知閃婚後,「大隻男」先知娶錯惡老婆。依家老婆同個仔 嚟 咗香港定居,「大隻男」返大陸拍劇先有得搞搞震咋!

北上搵食男藝人名單

 


林峯北上年資 5年
林峯北上年資 5年
林文龍北上年資 4年
林文龍北上年資 4年
呂良偉北上年資 15年
呂良偉北上年資 15年
鄭少秋北上年資 14年
鄭少秋北上年資 14年
溫兆倫北上年資 12年
溫兆倫北上年資 12年
魏駿傑北上年資 5年
魏駿傑北上年資 5年
唐文龍北上年資 4年
唐文龍北上年資 4年
陶大宇北上年資 12年
陶大宇北上年資 12年
吳啟華北上年資 12年
吳啟華北上年資 12年
鄭嘉穎北上年資 11年
鄭嘉穎北上年資 11年

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()