年尾月曆戰,多位o靚模剝得就剝,推出「廁所月曆」(供男士放在廁所內欣賞)。
手法各有不同,熊黛林早前就率領公司一班model,Angelababy、姚予晴、戴小奕及劉丹等人,遠赴澳洲昆士蘭拍攝月曆外景,實行以靚人靚衫靚景取勝。
貴為天王嫂,熊黛林當然有別於一般o靚模只識得一味靠剝,隨意著件超緊身閃石Girdle,露出黑色喱士花邊,升起34C咪咪,已經夠晒。

三十人大隊
每年熊黛林都會為所屬的model公司拍攝月曆,今年更落重本,連工作人員一共三十人拉隊飛澳洲取景,擺明走高貴路線,Valentino、Dolce & Gabbana同Loewe等多個大牌子都肯贊助靚衫。
身為一姐的熊黛林,著了一件由Barney Cheng設計的閃石Girdle,將已經有料到的34C,進一步升cup,變得更加洶湧。

歎多過做
以為澳洲之旅大家都會日影夜影用到盡,但啱啱相反,大家歎多過影相。
「今次真係好舒服,去咗五日,只係其中一日要做嘢,其餘時間就係去玩,我哋分別去咗摘士多啤梨、Warner Bros. Movie World同動物園,我其實好耐無放過假,今次當係放咗假啦。」熊黛林說。
但Angelababy就無熊黛林咁好彩,因為拍攝行程同電影撞晒期,所以只能在澳洲留三日,扣埋來回飛機同半日影相,Baby只有半日時間玩。


著起束衣的熊黛林,將34C身材逼爆,仲要露埋黑色喱士,加埋扭晒腰動作,充滿誘惑。


影相只係影咗一日,熊黛林其餘時間吃喝玩樂,去了農場玩摘士多啤梨。


唔敢同大蛇影相的熊黛林,只肯餵小袋鼠食嘢。


熊黛林與一眾model去到華納影城參觀,更吸引了當地傳媒報導。


因為男友城城影響下,熊黛林對賽車都有興趣,在澳洲都與一班賽車手合照。


Baby行程最緊密,到埗後即刻要開工影相,只得半日時間同熊黛林去玩,Baby跟住就要離開大隊,返大陸拍電影。


來自青島的戴小奕,被欽點成為十二個月曆女郎之一。


劉丹十分大膽俾條十二呎大蛇纏身都可擺出唔少pose。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()