好多女生都想一生有人保護自己,你哋搵唔搵到保護我就唔知,但我可以話你知掌上有方格紋,就有護力!

何謂方格紋
掌紋現出方格形,稱為方格紋或井紋,代表保護力,有保護相應位置的力量。
一般相士說有井紋(方格紋)出現代表有田產,其實只是佢哋的「想法」,有井紋有田產,冇井紋又是否冇田產呢?好多有錢佬都大把田產,但佢哋又是否滿手都是井紋呢?其實井紋與田產是沒有關係的,現代人賺到錢就有田產。相學上係從掌形嘅優劣、顏色好壞,成功線、事業線係咪清晰,推斷個人有冇田產。

生命線
如果喺線中出現方格(A),代表能對生命起着保護作用,就算遇到有生命危險,亦能夠幸運避過,死裏逃生。但如生命線在太陰丘內出現方格(B),代表與世隔絕,或會過隱世生活。

腦線
(C)代表呢世人可避免身心、思想過分勞累,亦能保護頭部免受外來的傷害。

心線
(D)代表能減免因愛情所帶來的創傷。如(E)的方格紋喺土星丘上出現,代表自己所愛嘅人將會有不幸事件發生。

命運線
(F)對事業能有保護作用,即係話若你能幹出一番成績,都唔會突然間失去。

成功線
(G)對事業上的成就與名譽有護力,亦能令你本身的直覺能力得到保護,即係話你嘅直覺會準確。

水星線
(H)對水星丘起着保護作用,若果從商,或做科學及醫學工作,所得到的成就更為持久。

So time
讀者永不放棄心急問:
本人196X年新曆X月16日出生,一生無論感情、事業、財政及健康方面都很失敗。特別在感情方面,至今仍未有着落。現有以下問題,謝謝能為我解答!
1. 我怎樣才會有結婚的可能?我明白我這年紀較困難,但我很不甘心,是否真的沒有可能?我一生都行善積福,不明白為何一生失敗至此!
2. 究竟還有沒有運行?
3. 怎樣能令我的個人運勢較好?

蘇師傅答:你的命格屬「水」,生於秋天,要「火」嚟照暖,以「木」、「火」對你有利。命格23歲入大運,行到53歲,53歲至63歲停一停,63歲之後仲有20年大運。你話喺感情、事業、財政及健康方面都失敗,但係你條命睇唔到有大問題,反而係你性格上出現問題,命格上因為你「官剎混雜」,「剎」係剛強、硬頸好勝心強,加埋脾氣唔好;「官」就係光明正大、循規蹈矩,做事一步步嚟,所以你一時就好勝,一時又好有規矩,咁你性格嘅矛盾令你做起事嚟咪會成日覺得唔好。你有運行的,只係你把握得唔好。你想知自己成唔成功呢(一般人都係咁睇)?就要睇下你隻手指公夠唔夠長,頭腦線同生命線會唔會連埋太多先至分開。感情上你亦唔係冇姻緣運。行善積福係好嘅,但係若果你性格嘅缺陷,就要去正視,積極提升自己才是解決問題嘅根本。提提你,2010至2015年係你第一個大運嘅尾期,你要好好把握,如果唔係真係神仙都難救嘞!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()