殘爆擔煙龜縮美加近月,航班一改再改的陳冠希,終於上周四( 17日)早上返抵香港。他步出機場即煙不離口,殘爆愁容與昔日的溝女靚仔樣相差甚遠。

 在情場未逢敵手的陳冠希,早前竟然遭只得 16歲的模 Cammi擺上 枱,自製啜嘴慾照流出,更日日出街有問必答,搞到一身蟻的陳冠希要避走美國。
 據知,原本㷫過火屎的陳冠希,本打算與 Cammi一刀兩斷,近日卻驚聞在女方手機內,仍私藏多張二人仍未曝光的情慾牀照,為防 Cammi重施故技,陳冠希局住與她復合。日前他更鬼祟返港,又又叫 Cammi交出相片,雖則暫時讓女方乖乖封口,但肯定仲有手尾跟。影相影出禍的陳冠希認真自食其果。



離開機場,陳冠希即飛奔回位於中環的瘟女竇,埋首處理工作及感情事,諗計搞掂 Cammi呢個炸彈。

三年前一役,曾痛心疾首公開認錯的陳冠希,自跟 Vincy分手後,雜食本性又再復發,點知今次遇 着集郵 Cammi,最終搞到一鑊粥。據知, 08年淫照事件後仍出力硬撐他的老闆林建岳,今次亦嬲到停止泵水旗下的娛樂公司 CMD。聞到味的陳冠希,上周四( 17日)終返港收拾殘局。

越洋箍煲

返港當日,陳冠希為避傳媒,特登選搭早上 6點抵港的航機,只見一臉殘爆的他,步出機場後,即秒速到戶外扯煙,其間不時拿出手機傳短訊。據知情者透露:「 EDC(陳暱稱)返港除咗要同岳少交代,亦知道 Cammi手上仲有佢 哋 啲 牀上相,有幾張仲係玩男上女下層層疊㖭。 EDC怕佢愈爆愈多,所以今次返嚟,最重要係攞番嗰啲相。佢 喺美國 嗰陣,已經日日同個女仔傾視像(電話)。 喺自己個 Whatsapp, EDC仲叫緊佢做 BB;又同佢講,知道之前有人教唆佢,依家已經冇嬲佢。 Cammi以為自己同 EDC仲有機會,所以呢排咪乖乖收口唔肯答記者 嘢囉!」
據知,陳冠希返港後一直留在所住的中環四季酒店的服務式住宅。原打算約 Cammi到酒店見面的他,眼見有記者在酒店外駐守,即改變初衷,改以電話與她談心。在電話中,陳冠希多番游說 Cammi交出相片,但有大把「籌碼」在手的 Cammi,據知卻扮失憶表示冇印象影過這些相。



熱褲嘆火鍋陳冠希北上登台,同樣潛水多日的 Cammi,日前終出動跟父母到油麻地嘆平價火鍋。雖則近日天氣轉涼, Cammi仍以熱褲示人。而她對於現場記者提問,一概不回答,完全不似以往有問必答的作風。《蘋果日報》圖片

跟家人用膳期間, Cammi一直心不在焉,頻頻拿出手機傳短訊,細閱短訊時更狀甚肉緊。《蘋果日報》圖片

大陸夜場撲水

啜錯 Cammi的陳冠希搞到聲名狼藉、兼老闆閂水喉,令他旗下娛樂公司 CMD近日出現財困。為撲水維持生計,陳冠希不再像以往般精挑細選工作,更降 grade到大陸登台跑夜場。上周六( 19日)凌晨,他現身廣州品流複雜的酒吧,一出場即大唱 rap歌,但未 rap完第一首歌,陳冠希已喘氣坐下,由拍檔廚房仔主力 rap。 唞順條氣的他則主動走向台前與女觀眾握手,其間更有女歌迷對 着他大嗌:「今晚帶我返屋企。」可惜陳冠希被重重保安護送下離開,未能又食又拎。
據該店經理表示:「慾照件事係對佢有 啲影響,不過佢 喺內地都仲有市場 嘅,唱三首歌要收 15萬。」翌晚,陳冠希再飛上海為另一夜場表演,兩晚 hea唱合共三十分鐘,即穩袋三十萬人仔,難怪一向以鬼仔潮人自居的陳冠希,寧願放下身段,亦要硬 着頭皮到內地跑夜場搵快錢。



hea唱袋 15萬以往唔接大陸騷的陳冠希,上周六為撲水,亦要委身到廣州一個可容納過千人的夜場登台。

專埋女人堆陳冠希久未到廣州跟歌迷會面,他一出現全場女性隨即進入瘋狂狀態,更有女歌迷大叫想跟他返歸。衰足咁多次,陳冠希溝女依然無難度。

冇氣坐低唞唱到一半,陳冠希已上氣唔接下氣,坐低休息, rap歌重任留給其拍檔廚房仔。 15萬人仔唱唔夠兩首歌,好執過拍戲。

陳冠希原當晚 11時多出場,不過貴公子遲足兩個鐘才現身。夜店惟有安排一班打扮略帶 SM feel的 dancers先暖場攝時間。


陳冠希臭名遠播,雖然在夜場登台,但他為確保銷飛,登台前已在微博上載海報及留言發功。

上海繼續 hea翌日,陳冠希再飛往上海 Tdub登台。表現仍未回勇的他,頻頻甩嘴發台瘟。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()