一到年尾,樂壇當堂熱鬧番,頒獎禮一個接一個,唔谷行啲點得!
不過都有異數,年中未見人先見聲、處女碟《Los Angeles》賣過2萬7千張嘅黎明新寵JW偏偏唔見人。
本刊發揮人肉搜尋器功能,發現JW極秘私相簿,雖然公認掃硬新人獎,不過瘦咗又靚咗嘅JW都係學業行先至決定會否回港。
個個年尾恨獎恨到發燒,20歲JW吊高賣一樣有市場!


黎天王唔只係金句王,做事一樣估佢唔到。年初有聲冇樣,全民勁估JW真身已經夠反傳統、處女MV搵老婆仔樂基兒操刀、處女碟勁擲幾百萬製作、推出一週銷量已經過二萬四,明明強勢冠絕近年女新人,點知連祝捷慶功都唔見女主角真身,只因20歲的JW肯簽黎老闆首要條件就係要完成大學!

私相外洩
本刊在JW fb上發現一批上週才上載的最新相片,約10多張相片內,JW一概素顏又戴着眼鏡,背景全部是英國街景和校園內、圖書館所攝,其中一張更可清楚見到King's College London字樣,成個學生妹look點睇都唔似今年新人王。

瘦咗幾磅
本刊致電JW所屬Amusic的CEO Alvin Wang,他承認相中人正是JW:「係呀,JW做完衛蘭演唱會嘉賓後就返咗英國讀書。佢第一日簽我哋,黎生已經同佢父母溝通好,絕對唔可以影響學業。錄音、宣傳只可以喺學校假期時做,要佢全職喺樂壇發展,等多兩年半畢業先啦!我有同JW聯絡,知道佢用功讀書、又瘦咗幾磅,同埋話畀佢聽佢喺咁多個頒獎禮呼聲好高!多謝歌迷捧場,不過佢平時讀書已經夠辛苦,聖誕假佢想返嚟攞獎定同屋企人過,就要睇佢啦!」想再見JW真身,各位fans真係要加多兩錢肉緊啦!

冇乜對手
今年人氣最強女聲,當然非《超級巨聲2》冠軍林欣彤莫屬。不過Mag未出碟冇資格競逐「女新人獎」項,環顧同年女新人,無論實力定後台,似乎都同JW有距離,年底新人獎好難唔預佢。

連詩雅 華納
薛凱琪師妹連詩雅o靚模出身,又有師兄方大同幫拖,唱片封套再賣白滑長腳,不過《Moment》上週五(19日)才推出,難破JW的27,000張紀錄。

鄭欣宜 星煥國際
又瘦咗嘅欣宜講足三年,終於喺17日(上週三)推出處女碟,成為今年女新人,不過沒有劇集效應新歌回響亦不算熱烈。

吳若希 星煥國際
欣宜師妹吳若希一樣係11月推出處女碟,賣甜美少女形象,欠缺個性,聲線亦不夠JW有爆發力。

朱紫嬈 金牌大風
年初推出國語碟,近日再加推廣東EP,父親是太子鐘錶執行董事,富貴身世比其歌聲更受關注。


清減回歸
張相由同學仔揸機攝於學校圖書館,素顏JW睇落比上月任衛蘭演唱會嘉賓時清減咗唔少。



JW於fb內只係得佢返學影嘅相,其餘私生活照就冇乜,果然好乖女喎。


低調歌星
據悉JW在學校放下白金唱片歌星身份非常低調,不過相當留意校內藝術活動,最鍾意做觀眾。


7月終於真身曝光的JW絕對是黎明新寵,大手筆百萬宣傳,又搵老婆仔樂基兒同「模Art」JM拍MV。


勁似ANGELA AKI
據悉回到校園的JW生活十分儉樸,喺學校課室戴住眼鏡個look超純情,比起7月佢喺蒲頭演唱會內,又濃妝又小鳳姐裙look順眼好多。


JW個校園look同日本創作混血天后Angela Aki好似樣!


JW處女碟《Los Angeles》至今實銷27,000隻,同衛蘭合唱新歌〈男人信甚麼〉亦hit爆全城。


JW目前是英國名牌學府King's College London的地理系Yr.2學生,回流全職唱歌起碼要等多兩年。


處女音樂會初會傳媒,JW父母都係觀眾,JW父母家教嚴,肯簽黎老闆先決條件係完成大學學業。





arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()