「無綫廚神」李錦聯和女友邵敏婷( Rachel)日前因感情問題發生爭執而報警,原本兩人已分手,但前晚李錦聯聲稱與 Rachel復合,兩人更齊到觀塘出席晚宴,又在記者面前又錫又攬,李錦聯更表示是 Rachel主動講和,又爆兩人會一齊過夜,不過現場所見 Rachel表現頗不願意。

「叫我作道歉信求佢」

Rachel昨日主動打電話給記者,並澄清沒有復合,言詞間更暗示一切都是李錦聯自編自導,她說:「話我買咖喱佢,又話過夜,根本成件事係佢想扭曲,咁講影響我人生,佢仲叫我作封道歉信求佢,其實佢想將焦點放喺我身上,等人以為我掟電腦落街。」Rachel強調礙於前晚是主人家的開心活動,所以她不希望影響他人,才沒有當面反擊李錦聯,她踢爆對方是有問題的人,她說:「佢近呢個月要長期食藥同睇醫生,我唔想講太多傷害佢,總之我俾佢搞到冇覺好瞓,雖然佢唔係唔愛我,但佢唔識保護我,仲要報警告我,好多嘢正常都唔會做。」採訪:葉雪


李錦聯和邵敏婷前晚離奇拍拖現身,但邵昨日表示兩人根本沒復合。資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()