我返香港搵錢!真實對白
Jessica C.今次返香港,講到明要再搵宅男錢,仲好有信心話:「我離開咗香港咁耐,都會畀到新鮮感大家嘅!」

憑 34C警鐘胸響朵的 o靚模混血女神 Jessica C.,上年 10月突然宣布離港,聲稱要勇闖荷里活,誓要升呢踩入洛杉磯變新版 Maggie Q。
失蹤 3個月,上週 JC終於回歸香港,做埋 Goyeah.com新 game代言人。據知回歸首個工作已有近 6位數字收入,原來 JC留美期間,雖參與超過 20個 casting,但全部只屬初步試鏡,十畫未有一撇,留美等運到齋燒錢冇收入,唔想坐食山崩,都係返嚟吸轉金最穩陣。

現年 22歲的 Jessica C.,雖然一句中文都唔識講,但憑住「警鐘胸」去年暑假惡鬥成班陀地 o靚模,做騷接 job狂拋胸吸納電車仔 fans,香港撈得掂,難怪 JC更大想頭要返老家美國博一鋪,上年 10月臨去美國前還滿懷壯志話:「離開香港係想挑戰自己,因我貪心,想試吓去外地發展。」

 

放大圖片

繼續晒咪
赴美試鏡, JC說:「佢哋會叫我讀一段對白,然後再叫我做出各種表情。」嘥咗你副 body喎。

 
放大圖片

男友密
Jessica C.單刀赴美,好在巴西籍奀模男友 Seigio都過去 L.A.陪女友,承認有錢兩份使嘅 JC,呢次美國之旅, JC負擔都好重吓。《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

美國捧蛋
勇闖美國三個月, Jessica C.自稱有 20幾個 casting試過,不過全部未有着落,閒時惟有約吓朋友飲茶食飯吹水,冇肥到算係咁囉!

 

荷里活好難活

JC話要升呢攻美,其實近年有唔少中港女星攻打荷里活,算成功嘅有楊紫瓊、章子怡、 Maggie Q及同李澤楷拍拖前嘅梁洛施,不過亦有大堆攻美脫腳例子,呢條水好搵,不過好難行。
廖碧兒未有耐上
09年廖碧兒曾跟 Maggie Q合演,由陳嘉上執導嘅荷里活動作片《拳王》,但至今一直上映無期,搞到一心以打女形象闖美嘅廖碧兒「荷里活」夢碎。
鍾欣桐戲分全 cut 
3年前,鍾欣桐因淫照事件被迫停工期間,與其發霉不如發掘新大陸,曾赴美拍奧利華史東執導嘅《殊不簡單》,客串中東舞孃跳肚皮舞,但到正式上畫時,阿嬌戲分全部 cut晒。
章小蕙撈過監製  
05年已唱通街攻荷里活嘅章小蕙,成日話埋到大碼頭,最大成就係做過奧利華史東套《殊不簡單》嘅監製,戲中仲扮埋記者做大茄。

 

放大圖片

廖碧兒

 
放大圖片

鍾欣桐

 
放大圖片

章小蕙

 

攻美還心願

闖美 3個月,上週 JC突然返港,除擔任港台「十大中文金曲」做頒獎嘉賓,上週率先接受本刊訪問,原來今次 JC闖美是經她 14歲時在紐約發掘她入模界的當地小型模特兒公司 Power Model搭路,引薦她到多間於洛杉磯的製作公司, JC興奮自爆:「以前我已經想喺美國發展,但當時我好新,未有足夠信心,加上喺美國發展,要等好耐先有機會,之後去過日本發展,又喺香港拍過戲,我覺得儲夠經驗又儲夠錢,令我有足夠信心返美國發展。」

 

放大圖片

Jessica C.喺香港屬 Ana R.嘅 Model One旗下模,她表示有機赴美,由美國的蚊型 model公司 Power Model搭路,雖然暫時未有工作落實,不過 Jessica仍好有信心話:「嗰邊好多都唔會咁快有回音,係要等嘅!」祝你好運。

 
放大圖片

去年暫別
去年 11月, JC出席完美容活動後,便自爆將會暫別香港;當時佢仲講到唔捨得咁,應該係唔捨得香港啲搵錢機會啦!

 
放大圖片

升呢頒獎
JC剛於上週五從美國返港,晚上便出席港台「十大中文金曲頒獎禮」做嘉賓,仲頒獎畀 o靚界新寵 C All Star,呢對警鐘話唔埋帶畀佢哋創作靈感喎!

 
放大圖片

倉底電影
未走前, Jessica C.、周秀娜同傅穎拍咗套《熱浪球愛戰》,對住煩友傅穎, Jessica C.好世界女話:「佢好好喎,我有中文睇唔明,佢仲幫我翻譯添!」

 

試鏡騷寫真

留美期間, JC密密 casting,包括 Olay護膚品及當地百貨公司 JC Penny廣告等試鏡,但全部仍未有回音, JC解釋:「我去到冇耐就撞正感恩節,之後又到聖誕同新年,拖慢第 2次試鏡機會。佢哋冇要求我騷身材,但我就畀我本寫真集佢哋睇,佢哋仲好 surprise咁讚我影得好靚。」
美國對手勁,以為佢會剝得更徹底,但 JC話:「性感唔抗拒, Jessica Alba都係咁,但全裸就唔得,因為唔想被定型為脫星,唔想做 cheap自己。」攻美三個月零收入,仲要照顧埋奀模男友 Seigio幾富貴都死,難怪佢話:「喺美國一直使錢,返港就有機搵錢,我唔會放棄香港,美國公司都鼓勵我兩邊兼願。」香港搵錢美國使, JC真係要勤力啲先掂喎!

cosplay引宅男

身材惹火唔怕露嘅 JC,最近獲由林建岳投資創辦的娛樂視頻 Goyeah.com邀請,出任該網站最新免費 online遊戲《海盜 J世代》代言人。遊戲中 JC唔只要扮海盜,仲有火辣拳手、俏護士及兔女郎等 6個造型,勁玩 cosplay啱晒電車仔玩。

JC回歸頭炮就係做網上 game代言, Goyeah.com發言人張寶華說:「搵 JC代言因為佢形象性感又夠健康,表情仲好生鬼,最重要係佢多 fans,好啱宣傳我哋隻新 game。」

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()