落選港姐禁相外泄 尺度大膽被疑曾整容

今年港姐水平比往年要高,有翻版湯唯又有翻版佘詩曼,但論風頭最盡的一定是已經落選的25歲“寸嘴Barbie”廖祉甯 。首次面試記者問她叫什麽名字,Barbie一句:“我贏得冠軍後再告訴你!”已成爲焦點,雖然最後未能晉身最後15位准港姐,卻成爲各大傳媒追蹤對象。

原來Barbie不只是嘴巴厲害,還好大膽,記者從秘密渠道取得Barbie面試前的超激裸照,盡情展示33D的巨胸。

   

 

Barbie半裸上身,力保三點,除剩泳褲,相中的 Barbie身形明顯較豐滿。

封面

大熱港姐寸嘴 Barbie 禁相外洩

2010年06月09日

今年港姐質素升呢,有翻版湯唯又有翻版 Race,但論風頭最勁一定係 25歲的「寸嘴 Barbie」﹝廖祉甯(音:玲)﹞。首次面試被記者問叫咩名, Barbie一句:「我贏咗冠軍先講你知!」已成為焦點,雖然最後未能晉身最後 15位準港姐,卻成為各大雜誌追蹤對象。
原來 Barbie唔只寸嘴,仲好大膽。本刊從秘密渠道取得 Barbie面試前的超激裸照,盡晒 33D巨咪;另外更有一位選美卧底向本刊大爆料,話原來每位港姐入選覆試即要簽下苛刻合約;要焗睇無綫指定醫生、更要着泳衣影監躉相。選港姐分分鐘慘過去富士康返工喎。

上年港姐質素慘不忍睹,無綫決定今年放寬條件,持有香港身份證及 27歲以下都可參選。 25歲的 Barbie(廖祉甯)首次面試時,由於輪廓標致加上身材不俗而成為焦點,當時 Barbie更對在場記者講:「等我攞咗冠軍先話你知啦(全名)!」一「寸」成名,被封「寸嘴 Barbie」。

 

埋門撻 Q

寸嘴 Barbie未選已成為港姐風頭躉,可惜本週一( 7日)最後 15位入選佳麗竟然冇 Barbie份。據知 Barbie死因,就係覆試會見評判環節問答技巧太差所致。據知當時樂易玲問 Barbie:「你係咪好鍾意被傳媒追訪呀?」當時 Barbie因沒想過樂小姐會單刀直入而出言頂撞,其後工作人員宣讀合約時, Barbie再多口問:「係咪唔簽冇得選先?」此舉令樂易玲相當不滿,最後被叮出局。
Barbie背景神秘,早前就有網友同佢起底,爆佢原名廖麗芳,參選前曾於投資公司做秘書,讀過劉德華母校可立中學。不過據知 Barbie現已改名廖祉甯,做過兼職模特兒的她,曾於英皇教育的平面廣告扮學生及表演過婚紗騷。

 

Barbie於首輪面試當日成為頂頭大熱,但佢因為唔識做人得失咗製作資源部總監樂易玲而被踢出局。
Barbie於首輪面試當日成為頂頭大熱,但佢因為唔識做人得失咗製作資源部總監樂易玲而被踢出局。

 

 
又身又除衫, Barbie性格其實都幾大膽,選乜鬼港姐吖,去做 o靚模啱佢多啲喎。

 

唔入圍照受約束

Barbie除做過奀模,更拍過裸照。上週本刊便得到一批 Barbie的半裸激相,比起時下的水着 o靚模更大膽噴血。
上週六本刊拿着祼照到 Barbie位於天后的住所向她了解。 Barbie見相後表現尷尬,堅拒回應,「我唔可以答任何嘢。」
據知,無綫曾要求每位進入覆試的佳麗都要簽下一份合約,其中一項條款,就係半年內除無綫外,不得私自接觸其他傳媒接受訪問,及跟其他娛樂公司簽約,否則無綫有權追究。無綫咁霸道,難怪只有億萬港姐張舒雅敢反抗啦!

 

 
露勻前後
TVB週一剛公布入圍港姐名單,雖然 Barbie連入圍港姐都做唔成,不過呢輯激相絕對拍得住師姐高海寧(右圖)。


 

08年港姐高海寧當年亦有裸照流出,雖然佢三甲不入只攞咗個「旅遊大使」獎,不過都無損高海寧前途,獲無綫力捧做新咪神!
08年港姐高海寧當年亦有裸照流出,雖然佢三甲不入只攞咗個「旅遊大使」獎,不過都無損高海寧前途,獲無綫力捧做新咪神!

 

 
Barbie眼大鼻又高,似章小蕙加陳敏之,胸前又夠偉大,可以諗吓投靠王晶旗下做晶女郎喎。

 

上週六( 5日) Barbie見到裸照表現驚訝,話自己唔可以回答就急腳走人。
上週六( 5日) Barbie見到裸照表現驚訝,話自己唔可以回答就急腳走人。

 

冇整容?

有報道指 Barbie學生時個樣同家好大分別!不過本刊從 Barbie facebook發現佢幾年前嘅相,個樣唔係太大分別啫!

 

fb私相<br/>本刊於 facebook搵到 Barbie 4年前的旅行相片,當時 Barbie的樣貌與現時分別不大,唔似整容喎!
fb私相
本刊於 facebook搵到 Barbie 4年前的旅行相片,當時 Barbie的樣貌與現時分別不大,唔似整容喎!


 

參選港姐前 Barbie任職投資公司文員,更不時旅行,其中一張就見她歐遊時跟老外合照。
參選港姐前 Barbie任職投資公司文員,更不時旅行,其中一張就見她歐遊時跟老外合照。

 

見評判衰咗




 

覆試佳麗都要身穿泳衣見 4位評判,分別係製作資源總監樂易玲(左起)、製作部總監何麗全及兩位女高層何小慧、陳惠英。據知 Barbie只見了 5分鐘,而有幾位廣東話唔叻佳麗就有專人繙譯,更有疑似內定佳麗面試達 10分鐘咁耐,其間更着住泳衣跳舞。

爆港姐臥底刻薄合約

大熱 Barbie被叮出局衰高調,本刊亦收到一位港姐臥底爆料,指 TVB迫她簽一份苛刻合約,分分鐘辣過富士康。

 

1. 15分鐘迫簽<br/>進入覆試嘅佳麗換完泳裝,即有工作人員派發合約,工作人員將合約讀一次,若佳麗沒有特別疑問,約 15分鐘後便要佳麗簽名,合約更不讓佳麗存底。
1. 15分鐘迫簽
進入覆試嘅佳麗換完泳裝,即有工作人員派發合約,工作人員將合約讀一次,若佳麗沒有特別疑問,約 15分鐘後便要佳麗簽名,合約更不讓佳麗存底。


 

2.焗睇公司醫生<br/>合約中寫明佳麗由參選到完成賽事,如生病只能睇無綫指定醫生,要請病假,病假紙都要指定醫生開出。擺明無綫受到張舒雅上年狂請病假教訓,以免今屆有佳麗有樣學樣。
2.焗睇公司醫生
合約中寫明佳麗由參選到完成賽事,如生病只能睇無綫指定醫生,要請病假,病假紙都要指定醫生開出。擺明無綫受到張舒雅上年狂請病假教訓,以免今屆有佳麗有樣學樣。


 

張舒雅
張舒雅

 

3.面試影監躉相<br/>所有覆試佳麗身穿泳衣,然後再手持一個寫上號碼、姓名的板,前後、左右影相,猶如監犯般。
3.面試影監躉相
所有覆試佳麗身穿泳衣,然後再手持一個寫上號碼、姓名的板,前後、左右影相,猶如監犯般。


 

合約有權保留




 

梁永鏗律師:「法律冇寫明,不過合約係應該雙方都有權保留,如果最後上到法庭,法官會考慮簽約者當時係唔係受威嚇情況下,或者唔公平情況下被迫簽約,一經證實,當事人毋須履行合約。」

入圍港姐素顏打針

15位入圍港姐週一( 7日)正式扑鎚。之前嘅「拉長版鄭融」 Ju Ju、「嶺大富貴女」 Debbie、「洪天明舊菜」 Lillian及「寸嘴 Barbie」,所有風頭躉全部被叮出局,不過反而被指整容大執嘅 Jelly Girl成員張莉莎 Suyen就有份入圍,而張天愛提名的「翻版湯唯」李文萱( Elle)亦有得留低。
本週一除公布 15位入圍者外,早上 15位佳麗更到尖沙咀一診所打防疫針準備下週一出發印度拍外景,個個素顏上陣,最真面目啦!

 

翻版湯唯 李文萱<br/>冇咗寸嘴 Barbie,翻版湯唯李文萱( Elle)即成大熱,就算去到診所打針都戴黑超!
翻版湯唯 李文萱
冇咗寸嘴 Barbie,翻版湯唯李文萱( Elle)即成大熱,就算去到診所打針都戴黑超!


 




 

枯乾 Race 林海玲<br/>有枯乾 Race之稱嘅林海玲亦入圍,據知係國泰空姐。
枯乾 Race 林海玲
有枯乾 Race之稱嘅林海玲亦入圍,據知係國泰空姐。


 

Jelly Girl 張莉莎<br/>Jelly Girl張莉莎被雜誌指佢有整容之嫌,個樣同之前好唔同,不過依然成為 15位佳麗之一。
Jelly Girl 張莉莎
Jelly Girl張莉莎被雜誌指佢有整容之嫌,個樣同之前好唔同,不過依然成為 15位佳麗之一。


 

疑似 les 莊思明<br/>莊思敏細妹莊思明順利入圍,仲同其他佳麗極速混熟,不過素顏上陣嘅佢,有啲娘味喎!
疑似 les 莊思明
莊思敏細妹莊思明順利入圍,仲同其他佳麗極速混熟,不過素顏上陣嘅佢,有啲娘味喎!


 




 

巨咪 呂慧儀<br/>巨咪呂慧儀上圍相當有睇頭,但未化妝嘅佢相當驚嚇。
巨咪 呂慧儀
巨咪呂慧儀上圍相當有睇頭,但未化妝嘅佢相當驚嚇。


 




 

翻版王祖賢 張秀文<br/>翻版王祖賢張秀文,有報道指佢曾經吸毒,不過何麗全就指傳聞無根據。
翻版王祖賢 張秀文
翻版王祖賢張秀文,有報道指佢曾經吸毒,不過何麗全就指傳聞無根據。


 

暫時陪跑

有熱門亦有冷門,今年質素平均,就算翻版湯唯李文萱( Elle)家都係比其他佳麗突出少少,家陣暫時陪跑唔代表之後冇機會。

 

冇眉師奶
冇眉師奶

 




 

油面小醜
油面小醜

 

骷髏郭可盈
骷髏郭可盈

 

透視 OL


透視 OL

 

插蘇大口扒
插蘇大口扒

 

娘版獸獸
娘版獸獸

 

Sweet鍾麗淇
Sweet鍾麗淇

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()