TVB資深女藝人涉嫌販毒 電話遙控月賣十萬

TVB資深女藝人涉嫌販毒
香港娛樂圈毒禍一向嚴重,去年先有關楚耀和衛詩在日本因藏毒被捕,又有17歲靓模周凱盈在校內藏毒而被判守行爲,藝人吸毒問題備受關注。

毒品泛濫,一名毒品前拆家大爆一名資深TVB女藝人夥同侄子,向娛樂圈中人提供毒品。還有多位歌手演員不時透過中間人“送外賣”于私人地方開毒品派對、甚至有幕後音樂人常年開毒品獲取靈感,看來除了學校要強制驗毒,娛樂圈都應該要實行了!

 

朱茵
販毒已經滲入咗各行各業,咩都會發生。我覺得啲毒品名起得太可愛啦,乜嘢 K仔、藍精靈,應該叫番原名,好似氯胺酮,先會嚇到人!

另類副業

前拆家驚爆  TVB毒后月散 10萬貨

2010年06月09日

娛圈毒禍一向嚴重,去年先有關楚耀和衛詩喺日本因藏毒被捕,又有 17歲 o靚模周凱盈因校內藏毒而被判守行為,藝人吸毒問題更受關注。
毒品泛濫,一名毒品前拆家更向本刊大爆一名資深 TVB女藝人夥拍侄仔,向娛圈中人提供毒品;還有多位歌手演員不時透過中間人「送外賣」於私竇開毒 P、甚至有幕後音樂人長年靠毒品攞靈感,睇嚟除咗學校要強制驗毒,娛樂圈都應該諗諗喎!

20歲 Graze<br/>Graze除咗踢爆娛圈吸毒秘史外,亦狠批政府嘅「校園驗毒計劃」對禁毒冇用:「其實即係幫黑社會做埋市場調查啫。」
20歲 Graze
Graze除咗踢爆娛圈吸毒秘史外,亦狠批政府嘅「校園驗毒計劃」對禁毒冇用:「其實即係幫黑社會做埋市場調查啫。」


 

今年 20歲嘅前古惑仔兼毒品拆家 Graze,浪子回頭,犯事後決志改過自身,之前於商台 903節目《你睇我唔到》中公開踢爆大佬兄弟瘀事,拆穿黑社會扮型假象,勸喻 o靚仔咪貪威。

拍侄仔攞貨

Graze接受本刊訪問時,更表示自己加入黑社會四年來一直擔任小拆家,負責安排發放毒品,毒網更涉及娛樂圈。 Graze力證 TVB一位資深女藝人透過侄仔向佢買毒品,再轉賣畀其他藝人圖利。 Graze說:「佢哋都算係我嘅大客,平均每個月都有 2至 3單 order,最多嗰次係月尾找數都差唔多有 10萬。其實係 TVB女藝人個侄仔主動過嚟搵我話:『我哋不如夾埋搵食』先開始,佢話幫姑姐手都係為咗賺外快,所以佢父母都唔知個仔幫姑姐接毒品。」問到女藝人會唔會包辦晒娛圈毒品, Graze就話:「唔夠膽話佢哋包起晒個娛圈,但係圈內人都叫佢做『大拆家』﹗」

 

袁彌明<br/>絕對唔奇呀,一條龍自己人做晒,唔怕俾人出賣。<br/>《蘋果日報》圖片
袁彌明
絕對唔奇呀,一條龍自己人做晒,唔怕俾人出賣。
《蘋果日報》圖片


 

伍詠薇<br/>行家同屋企人一齊做就更加係悲劇,希望佢快啲收手啦!<br/>《忽然 1周》圖片
伍詠薇
行家同屋企人一齊做就更加係悲劇,希望佢快啲收手啦!
《忽然 1周》圖片


 

陳敏兒<br/>販毒任何地方都有可能發生,家連小學都有拆家,呢盤係大生意呢!
陳敏兒
販毒任何地方都有可能發生,家連小學都有拆家,呢盤係大生意呢!


 

惠英紅<br/>我寧願人賭錢好過販毒,可能我個樣比較惡,啲人見到我都雞飛狗走,唔敢叫我試。
惠英紅
我寧願人賭錢好過販毒,可能我個樣比較惡,啲人見到我都雞飛狗走,唔敢叫我試。


 

商天娥<br/>呢種事不嬲都有,政府都要做多啲宣傳教育吓!
商天娥
呢種事不嬲都有,政府都要做多啲宣傳教育吓!


 

老黑有名單

此外, Graze一直見盡唔少有吸毒習慣嘅藝員名人,更有人已經成為社團內嘅攞貨 VIP, Graze續說:「雖然好多明星吸毒吸得好狼,但都會好低調,只會由中間人出面向我哋攞貨。但係社團點會唔起清客人個底吖,所以有唔少明星嘅衰嘢,我哋古惑仔都知道得一清二楚。」黑社會手握娛圈毒網名單,有份吸毒嗰堆應該有排驚。

 

毒后電話散貨

已婚 TVB資深女藝員,亦曾拍攝不少電影,夥拍唔少巨星,與當年只有 16歲嘅親侄一直合作販毒。每次都購入不同嘅貨源,如丸仔(搖頭丸)、可卡因、海洛英及大麻。
有次親侄將毒品帶給毒后,毒后即場致電給某歌壇新晉男歌手說:「啲貨已經返咗嚟,遲啲再 call你出嚟攞。」侄仔方知該名歌手有毒癮。

 

啲貨返咗!<br/>《真實對白》
啲貨返咗!
《真實對白》


 

 
TVB資深女藝人
已婚
人緣勁好
電影電視通吃


 

音樂人匿埋食

Graze稱生活低調嘅幕後音樂人一直有吸食白粉獲取靈感的習慣,毒齡超過十年以上,而且每次都大批入貨,喺社團間廣為人知。另外,經常接拍電影嘅男歌手 N君,多年來經常相約好友扮潮人於私竇上開毒 P,佢哋亦玩得相當謹慎,只會由中間人將丸仔和可樂(可卡因)帶上私竇,以防惹禍上身。

 

 
男歌手
N君
歌影兩棲
家境富裕


 

 
幕後音樂人
年資深
為人低調


 




 

藝人講禁毒
周永恆:唔好喺娛樂圈度做!

再有歌手同藝人涉入毒網,娛圈毒風禁不住,不過一問到毒品問題卻個個話未聽過,係得犯過藏毒罪嘅周永恆說:「做衰嘢唔好喺娛樂圈度做。」似番個正常香港人。

 

周永恒<br/>我 04年先(藏毒)被人拉, 02、 03年都係幫圈外人買,啲價貴好多,做衰嘢就唔好喺娛樂圈度做,出去搵仲賺錢啦!
周永恒
我 04年先(藏毒)被人拉, 02、 03年都係幫圈外人買,啲價貴好多,做衰嘢就唔好喺娛樂圈度做,出去搵仲賺錢啦!


 

古巨基<br/>呢種事情真係唔了解!我本身參加好多禁毒活動,做藝人應該出力支持禁毒先啱。
古巨基
呢種事情真係唔了解!我本身參加好多禁毒活動,做藝人應該出力支持禁毒先啱。


 

詩雅<br/>政府要做多啲教育,最好由小學生開始。
詩雅
政府要做多啲教育,最好由小學生開始。


 

江若琳<br/>我身邊啲朋友唔煙唔酒,更加唔會有人接觸毒品,如果係真,就真係好得人驚。
江若琳
我身邊啲朋友唔煙唔酒,更加唔會有人接觸毒品,如果係真,就真係好得人驚。


 

梁政珏<br/>做藝人連飲酒都要好小心,何況吸毒?希望差人快啲拉晒班人。
梁政珏
做藝人連飲酒都要好小心,何況吸毒?希望差人快啲拉晒班人。


 

以上全為真實對白 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()