超平莎

大發現

嘩!惡婆杜麗莎露點 影《 PLAYBOY》

2010年06月09日

《超級巨聲 2》本來冇乜驚喜,但忽然爆出個躁底評判杜麗莎,連環鬧喊參賽者,連首席評判 Miss Chan Chan(陳潔靈)亦照窒,惡婆莎犯眾憎,結果做咗 5集,下週就「暫別」叮走。
杜麗莎逢人鬧,有被 out參賽者話佢侮辱人格兼爆佢《巨聲》惡行,本刊更發現惡婆莎原來 24年前曾為成人雜誌《 PLAYBOY》拍過露點寫真。 53歲杜麗莎原來唔只惡,當年仲係前衛中女添!




 

杜麗莎 86年為《 PLAYBOY》拍露點寫真,當年佢 29歲,身材超平估計得 31A,對於拍過寫真,她曾說:「家想騷都冇得騷!」似乎對拍露點寫真無悔,但翻查資料,杜麗莎影呢輯性感相時正值人生低潮,開演唱會蝕 300萬私己入肉,首段婚姻亦淪陷。

影得開心

當年杜麗莎拍寫真時曾表示:「人人以為我台上好狂嘢,其實真人啱啱相反,我影完輯相,好懷疑自己有冇錯,好在攝影師影得好靚,我好開心!」充滿自信。

 

 


 

 

惡死 杜麗莎 嚇呆 主持 犯眾憎


 

雪中送炭




 

陳潔靈被問到拍檔杜麗莎廿年前拍寫真,佢就幫口話:「唔係佢,家杜麗莎係老師嚟,呢個係以前嘅佢啦!」

據知《巨聲工房》中杜麗莎大喝:「 Quiet」,鬧爆 Mini(右一)一段在 YouTube勁傳,見 Mini嚇到即時狂鞠躬講 sorry,在場學生當然都 O晒嘴唔識反應。
據知《巨聲工房》中杜麗莎大喝:「 Quiet」,鬧爆 Mini(右一)一段在 YouTube勁傳,見 Mini嚇到即時狂鞠躬講 sorry,在場學生當然都 O晒嘴唔識反應。

 

教開唱歌身兼《巨聲 2》評判和參賽者歌唱導師的杜麗莎,幾乎逢人抦,尤其她在 J2台的《巨聲工房》中大喝 TVB Music話事人 Mini「 Quiet」最經典。

「生個女唔係畀佢鬧!」

落淚控訴<br/>鄭媽見囡囡感觸落淚,即時收口冇再數杜麗莎,拖女走人。
落淚控訴
鄭媽見囡囡感觸落淚,即時收口冇再數杜麗莎,拖女走人。


 

做評判火爆,查實杜麗莎中女時代已相當激, 86年 29歲女曾替成人雜誌《 PLAYBOY》拍露點寫真,身材正否見仁見智,但尺度相當大膽,連周秀娜都要企歪。
所謂激開有條路,除現時網友勁講的《巨聲 2》躁狂事件外,據知杜麗莎仲有多單惡行,只係俾無綫剪走冇出街。其中喺第 2集翻唱王菲〈愛與痛的邊緣〉的鄭詠之俾杜麗莎鬧:「你着衫好難睇,見到你個樣,已經唔想聽你唱歌!」據知鄭詠之同鄭媽媽返到屋企大喊覺得大受侮辱,耿耿於懷而連日失眠。
週日( 6日)鄭詠之同母親外出時,談及遭杜麗莎侮辱,鄭詠之只說:「 TVB唔畀做訪問, sorry!」但身旁鄭媽就代女出頭:「我知個女當晚表現唔好,都唔使咁講嘢!我哋覺得好侮辱,我生個女出嚟唔係畀佢鬧!」而鄭詠之則在旁邊聽邊喊,好可憐。

爆粗 fxxk

除當眾鬧參賽者,據知杜麗莎原來鬧自己學生一樣狠,更有傳有學生家長因抵不住人身攻擊而出律師信警告,甚至連幕後亦一樣遭殃,一《巨聲》工作人員說:「佢好嚴格,有時綵排隊 band打錯拍子,會勁鬧啲 band友唔專業,又爆粗:『 Fxxk!』搞到所有人都好驚佢。」
惡婆個個插,但曾遭她當面寸爆的陳潔靈卻撐她說:「我哋個個都好惡 o架,邊有不和啫,最好合作搞個『聲沙沙』( Teresa& Elisa)演唱會添。」 Miss Chan Chan大方,呢啲先得民心 o架!

 

巨聲幫數臭

雖然森美、 Miss Chan Chan同趙增熹都幫口同杜麗莎補鑊,但節目播出 5集,杜麗莎鬧人片段真係呃唔到人,觀眾有眼睇!

 

侮辱老外

講流利普通話嘅加拿大參賽者 Emily,唱孫燕姿〈我的愛〉,結果俾杜麗莎以「鬼婆」稱呼, Emily表示:「我醉心學國語,為什麼反被她罵,我覺得好侮辱,我媽第一次來港,給她對亞洲人一個壞印象,她亦令中國人蒙羞。」

 




 

你一緊張就似鬼婆唱緊國語咁!
你一緊張就似鬼婆唱緊國語咁!

 

跣參賽者

陳慧敏(左)同朱愷瑤合唱葉倩文、鄭秀文嘅〈談情說愛〉,結果拍子錯晒兼走音失準得 13分,朱更因此出局,但其實首歌係杜麗莎點名要佢哋唱,連倫永亮都反問杜麗莎:「點解揀首咁難嘅歌畀佢哋呢?森美就加一句:「有啲人唱歌好聽,心哋好差!」唔通指杜麗莎?

 




 

Teresa點解揀首咁難嘅歌畀佢哋呢?
Teresa點解揀首咁難嘅歌畀佢哋呢?

 

阿媽反擊

兼職 model鄭詠之第 2集就被叮出局,現場慘遭杜麗莎狂踩:「你件衫唔好睇,見到你個樣,已經唔想聽你唱歌!」搞到鄭媽媽要大反擊。

 




 

見到你個樣,我唔想聽你唱歌!
見到你個樣,我唔想聽你唱歌!

 

信心打窒




 

4月首次記招見傳媒,健身教練陳國峰被抽中即時演唱,佢翻唱張惠妹嘅歌卻俾杜麗莎狠批:「你男人唔應該唱女人歌,唱番男人歌啦!」陳國峰說:「當時都好唔甘心、好疑惑,覺得係咪揀錯歌。」

$2,000一堂全行最貴

全港星級歌唱老師唔多,好似教天后容祖兒嘅 Christine Samson都係$800-$1,000堂,而收山唔教嘅陳潔靈以往都係收$1,000-$1,500,至於杜麗莎如要單獨跟佢上堂,一堂一小時盛惠$2,000蚊,屬全城最貴老師!

 

星級學生撐

HJ2的《巨聲工房》拍攝地點係杜麗莎位於尖沙咀嘅音樂學校,佢教過嘅歌手近半百,係其中一個全港星級教官。

 

薛凱琪<br/>老師要我知道歌唱要好認真,仲教我點面對觀眾同做人道理。
薛凱琪
老師要我知道歌唱要好認真,仲教我點面對觀眾同做人道理。


 

傅穎<br/>老師好錫我,好似家人咁,要求好嚴學到嘢就得啦!
傅穎
老師好錫我,好似家人咁,要求好嚴學到嘢就得啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()