A.Lin打拳洩憤鬧爆曾國祥

曾志偉兒子曾國祥被爆背正印女友腳踏四船,但又不忿被前女友 A.Lin爆臭史,前晚他更暗寸舊愛博宣傳。心情極差的 A.Lin昨日打泰拳洩憤,又嘲曾國祥四處媾女搵食。


其他娛樂名人影片

曾國祥背正印女友偷嗒舊 8模的裴殷( A.Lin)、理大校花蔡瑩瑩( Ivy)及洪天明舊愛梁郁霖( Lillian),驚覺被騙的 A.Lin前日在微博自嘲笨,同晚曾國祥則暗指 A.Lin放料博上位,又謂清者自清。不過 A.Lin對於曾國祥一席話唱反調,昨晚她續於微博炮轟:「起初我本來以為只是三個人的感情事,一下子變成四、五、六個人一起發生的故事,還要看見你行出來說清者自清,你知道這樣真的會傷害到人嗎?我真心相信原來你真係為搵食的。」明寸他覓食媾女。

放大圖片
曾國祥前晚在砵蘭街街頭煲煙,表現無厘神氣。

曾國祥前晚在砵蘭街街頭煲煙,表現無厘神氣。

放大圖片
A.Lin跟教練玩搏擊,見她身手靈活閃得快。

A.Lin跟教練玩搏擊,見她身手靈活閃得快。

指志偉應尊重女性

隨後 A.Lin在電話中說:「我冇諗過拍拖做宣傳,佢係欺騙我嘅感情,咪當我自己儍,佢講嘅嘢好多嘢都係包裝。」曾志偉曾指兒子揀女友如叫菜食飯,可有更多選擇, A.Lin說:「阿媽由細到大都教要珍惜食物,唔好亂食嘢,會肚痛。佢應該尊重女性。」A.Lin除在網上宣洩外,昨午又在死黨盧頌之( DaDa)陪同下到銅鑼灣一拳館打泰拳洩憤,穿背心及短褲的 A.Lin拳拳有力,其間 DaDa常撩她傾偈,但 A.Lin唧都唔笑。隨後兩人往滿記甜品喫糖水, A.Lin繼續苦瓜乾,只顧低頭玩 iPhone。另一邊廂,曾國祥前晚到尖沙嘴出席《前度》首映禮,撐好友陳偉霆及鍾欣桐場,散場後他與周俊偉等到砵蘭街一茶餐廳醫肚,其間他向友人吐苦水,又在食肆外煲煙和煲電話粥,他昨卻回復活躍,在微博透露玩 wakeboard。採訪:譚倩宜、黃曉程攝影:黃文成、楊浩賢


A.Lin與曾國祥為情反目,滿肚抑鬱的她昨到銅鑼灣打泰拳洩憤。

A.Lin 打拳 洩憤 鬧爆 曾國祥

曾國祥暗寸被人屈A.Lin受滋擾

曾國祥最近與裴殷(A.Lin)、蔡瑩瑩(Ivy)等o靚模傳出緋聞,前晚他出席首映時直言清者自清,更暗寸有人造新聞。首映後他更與周俊偉及一名女伴,前往茶餐廳醫肚。


A. Lin(左)受電話滋擾,好姊妹DaDa則力撐對方。(資料圖片)

此外A. Lin於微博上留言反擊曾國祥暗寸有人造新聞:「三個人的感情事如今牽涉多人,看見你出來說清者自清,你知道這樣會傷害到人嗎?我真心相信原來你真係為搵食的。」

A. Lin接受本報訪問時,直言「搵食」是指男方四出溝女:「佢胃口大咪要出嚟搵食囉,其實我諗佢都唔清楚『清者自清』呢句點解。」她又表示幾日前接到匿名電話騷擾,該女子打通後就劈頭大罵:「×婆!」再緊接數臭她數分鐘,至於對話內容,A.Lin婉拒回答:「唔開心嘅事唔好提,總之佢係鬧同嗰件事有關嘅嘢,(你有冇反駁?)佢太快收線,我講唔切。」問她可知對方是誰,她說:「我知,但唔講。」


曾國祥撇緋聞女友們,與友人到茶餐廳醫肚。


曾國祥

DaDa批評曾志偉

而好友DaDa(盧頌之)就坦言知A.Lin受電話騷擾,覺得來電者好無聊,為何不開宗明義罵A.Lin,要鬼鬼祟祟玩匿名。她又覺得事件的源頭是曾國祥,覺得對方應負上責任,同時又認為撐愛兒的曾志偉不應說盲目又荒謬的話,前輩應做好榜樣。

A. Lin遭神秘人電話騷擾

曾國祥自爆出「一拖三」搭上兩o靚模後,前晚發表「清者自清」言論,暗示有人博宣傳,矛頭直指A. Lin!昨日A. Lin反咬曾國祥愛「搵食」,更自爆遭神秘人電話騷擾!

曾國祥跟o靚模A. Lin(裴殷)和Ivy(蔡瑩瑩)關係糾纏不清,前晚他在《前度》首映禮發表「清者自清」言論,暗示有人放料博宣傳。兩位嫌疑人物A. Lin和Ivy,昨日齊齊在網上反擊,而A. Lin接受本報電話訪問更狂插曾國祥,指他專門「搵食」溝女。



曾國祥「清者自清」言論一出,當事人A. Lin亦開腔反擊:「係呀,佢胃口大吖嘛,所以咪出嚟搵食囉!」對於曾國祥暗示有人放料,她無奈地說:「雖然我唔係第一次拍拖,但就第一次同圈內人拍拖,冇諗過拍拖都可以做宣傳囉,我諗佢真係唔清楚『清者自清』嘅成語點解囉!」其後她又在微博發表感受:「由昨晚至今,我的電話響個不停,我只想告訴你,起初我本來以為只是三個人的感情事,一下子變成四、五、六個人一起發生的故事,還要看見你行出來說清者自清,我真心相信原來你真係為搵食的。」



Ivy 澄清冇放料

昨晚A. Lin接受電話訪問時,再爆遭神秘女子電話騷擾,她說:「個女人鬧我係八婆,跟住一輪嘴鬧我,鬧完即收線。」好友DaDa(盧頌之)炮轟來電者:「無聊,鬼祟。」



Ivy也在Blog中澄清沒有放料,她上載一張「無辜樣」相片,並說:「這是一張我十分喜歡的照片,就像是自己近日的心情寫照,只想朋友別誤會我便好了,傷害別人的話我不會說,望受到影響的人,可以振作起來。」

專案組
A. Lin 反擊曾國祥清者自清的言論。資料圖片
A. Lin 反擊曾國祥清者自清的言論。資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()