驚喜真身  90後韓港 twins

靚女身邊嘅好姊妹係咪一定醜樣?世事總有例外,上期〈孤男寡女〉專題主角之一嘅正宗索韓妹 Sue Chang,今期再為本刊現真身影索相;仲帶埋佢好姊妹一齊上陣,佢位姊妹,原來之前亦上過我哋〈 facebook驚喜〉,有「 Boston Stephy」之稱嘅 Raven Lok。韓妹 Sue仲借出佢間沙田 2千呎大屋畀本刊影相。韓妹 crossover港女,兩個又索又白滑, 90後靚女人辦啦!3 ?0 d. \# @: @3 T% S
5 K+ E4 A8 K* v- Y) j$ z
做模經驗尚淺,不過 Sue自拍慣,所以對鏡頭都好敏感,眼神、甫士都好韓 feel。% m* y. @( Q" B

韓妹 Sue:咩叫光圈我都唔識!
上期講完點招兵,今期為〈 facebook驚喜〉影相, 19歲 Sue Chang,父母都係韓國人,正宗 made in Korea,有個好型嘅中文名張厚耀。 Sue話:「我係跟族譜!」 7歲跟爸爸嚟香港,鶽家喺青衣 IVE讀 Fashion and Design, Sue部 Canon 500D每日跟身,靠 3隻手指撐住部機自拍,作品每張都有韓劇 feel。問 Sue心得,佢話:「部機靚吖嘛,咩叫光圈、快門我都唔識!」) c" W6 p0 V7 @. S1 [7 k  Q
fb相簿成千張相,家陣仲簽咗「 icon models」,問 Sue係咪好恨做 o靚模,佢話:「唔係喎!想試多啲關於設計嘅嘢,我唔只自拍,仲會設計衫同畫畫,我只係貪玩!」 19歲咁後生,大把本錢玩!

上期本刊〈孤男寡女〉專題中, Sue首度亮相,晒 2,000呎大屋兼發表恨嫁宣言。& s9 {* l# Y8 v2 X. e
* H7 ~. k0 H& P) J: x* W4 E
沙灘晒咪
Sue夏天都會同班姊妹去海灘,但話一定唔落水,同埋搽 50度以上太陽油,咁去嚟做乜呢?2 f, ?  L6 |  f7 ], v9 j1 _

拍過短片
Sue除鍾意自拍外,對演戲都好有興趣,今年 2月佢幫一班演藝同學拍咗條短片,仲攞埋「最佳女主角」,呢張就係佢戲中造型,典型韓妹 look,「國際青年電影節」套短片叫《伍諾聞》。


Sue部 Canon 500D機不離身,幾乎每月都會 upload新相,食雪條扮周秀娜當然唔少得啦!
h5 T% l. y+ Y
港女 Raven:見錢開眼就係港女!' V3 @! y1 h0 w( d
4 月尾喺〈 facebook驚喜〉出現嘅 Boston Stephy,同韓妹 Sue係中學同學。 19歲 Raven在波士頓長大,中一先跟家人返港,之後再返波士頓升學。當日拍攝時 Raven超生硬,攝影師費盡心思先教佢擺甫士,對於好友 Sue鍾意自拍都有啲莫名其妙, Raven話:「可能呢個係香港文化,我平時影相都會搵人揸機,不過我有留意香港文化,咩叫港女我識 o架,即係見錢開眼、鍾意扮 o架妹嗰啲女仔囉。」. ?3 A; X$ [! U
Raven家放緊暑假, 9月返波士頓升大學,家喺香港每朝起身睇佢愛捧嗰隊波士頓塞爾特人的賽事。9 C% K. _( j8 p; Q

Sue剛入行做模, Raven(右)從未做過,連龍友相都未影過!所以佢哋呢張看似好簡單嘅合照,其實影咗 45分鐘要攝影師不停教路,先影到張似樣!
! p+ Q' k, x2 `: l' o
Raven從未做過 model,呢張坐喺窗台嘅相,都要攝影師教先識擺甫士。4 `: ]. }: [* K3 e

4月尾 Raven喺〈 facebook驚喜〉初登場,眼大加上甜美笑容,而有「 Boston Stephy」之稱。' E; e. R8 P7 P1 p  K' O* Z

Sue同 Raven(右)係中學同學,感情深厚,就連影相甫士都差不多。9 H- y/ K3 L0 C5 A

晒長腿
5呎 5吋高嘅 Raven雙腿相當修長!有成 40吋 o架!
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()