台男神鵰龍虎榜

夏天到,觀眾焦點除咗女明星心口條事業線,男明星,一樣有觀賞價值。
自從兩年前,郭富城响台灣開《舞林外傳》演唱會,濕身晒巨鵰搞到台妹 V嘩鬼叫,分量十足嘅城城獲封為「巨鵰天王」, size比士林大肉腸更有睇頭。
愛鬥大,台灣男星當然要急起直追,新進「鵰王」有蔡依林疑似緋聞男友彭于晏,仲有近年愈紅愈肯剝嘅阮經天,以及打算為巨鵰買重保險嘅何潤東,不過,最離譜都係賀軍翔,自認以前「裝假狗」,小鳥扮巨鵰, hurt爆班妹妹粉絲。

腰粗小鳥5 ]' b+ H% D1 p1 r7 v
6 x0 B  d6 ?$ o/ p% Y8 U
賀軍翔 巨鵰縮水5 v5 W( q7 g' A% s
被譽為「台灣花美男」嘅賀軍翔,人稱「賀小美」,靚仔一直係佢撒手鐧,但近年人氣一直下滑,死因同佢拍大陸劇有關,就算舊年回歸台灣偶像劇市場,孖住阿 Sa蔡卓妍合作《呼叫大明星》,又遇着批文問題,拖到 5月中先有得播,要自救,賀軍翔決定犧牲色相。
早排賀軍翔為新劇《幸福最晴天》,到南投一個室內泳池拍落水戲。以前做 model,影落唔少內褲激凸相,人人期待賀軍翔大鵰重見天日,點知,縮水縮到幾乎見唔到。- f; q  H% V, v0 A
著平腳泳褲唔係三角嘜,視覺效果已經扣分,加陣大鵰變小鳥,賀軍翔有以下解釋:「我都是當天到場才知道要拍什麼,所以不可能塞東西啦!」吓!塞東西?即係話你同女明星塞缽仔糕升 cup,原理一樣啦!

雄風失蹤
胸肌腹肌通通唔見晒,賀軍翔就連巨鵰都冇埋影,只係落水前一刻重要部位有輕微移動,應該同冷縮熱脹冇關。
, J$ k2 h% D7 E& p$ s
郭天王濕身神奇效果,簡直為港男爭光。; h: j5 H7 V+ _
, I) I9 l5 }) ~; x( P& t
啱啱出嚟做 model,身形 fit到漏嘅賀軍翔,影過唔少激凸內褲相,以為佢係巨鵰傳人,點知賀軍翔自我篤爆,只係「塞東西」做出嚟嘅神奇效果。! ~3 }6 o7 q3 e/ \' w  s


何潤東 我的驕傲: K4 k3 Y: m! I# k% [$ ~
自從拍完內褲廣告,何潤東馬上獲封為「鵰王之王」,最近佢同黃曉明、大 S徐熙媛合作新劇《泡沫之夏》,因為拍攝一場三角泳褲落水戲,搞到成班台前幕後唔肯收工,組成「觀鳥團」欣賞佢嘅雄風,就連原本收得工嘅大 S,都留低見證歷史時刻。
當日個個揸住相機影佢泳褲相,何潤東話一啲都唔尷尬:「我只好擺 Pose讓大家拍個夠,將來如果不行了,這些照片可以證明我也驕傲過。」
既然巨鵰有價,何潤東知道要拍騎馬戲動作太大,擔心「大東」有閃失,於是向保險公司了解投保問題:「有人替胸部或其他器官買保險,所以請助理去問問有沒有保『那個』,但沒有一家保險公司受理!」9 D. y7 Z1 O$ I. e

兩年前孖住林嘉綺拍攝內衣廣告,令中港台雌性動物有機會見識何潤東嘅風采,其實近年專注台灣發展嘅何潤東,父母都係香港人,即係佢同城城都係「過江鵰神」,港男之光。( w" |2 L, Y- Y- S9 d. ~
& f  i, d+ [" \0 n2 e' I5 a
身兼《泡沫之夏》製作人及男主角,何潤東再搵嚟大 S同黃曉明一齊响劇入面搞三角戀,應該搵埋 Baby玩四角戀嘛!" U% |" }6 c" E# {3 X
4 Q6 U) u! Z4 w6 k1 t' h8 c
彭于晏 大過阮經天
阮經天 model時期影落唔少激凸露毛相,分量人所公認,不過佢就話自己未夠班,反而合作偶像劇《我在墾丁*天氣晴》成為好兄弟嘅彭于晏先至係「隱世巨鵰」,只係外界未有機會領教佢嘅風采:「彭于晏的,更值得期待喔!」
好兄弟高度表揚,記者叫彭于晏搵日同阮經天一齊現身「一較長短」,佢怕醜到諗咗成分鐘先敢講:「不想嗆好朋友啦!」咦!即係贏硬咁話啦!, o, }/ A8 I' y1 ?; \3 f+ P
好可惜,咁耐以嚟,彭于晏一直苦無機會展示長處俾大家睇,直到上個月,為咗宣傳 EP全新快歌《非愛不可》,彭于晏出席發布會時又唱又跳,大家赫然發現佢條窄身西褲有異物凸出,睇嚟阮經天嘅「神鵰論」,可信性相當之高。( O* j: M9 w! A6 T3 A
8 n+ r  u% L3 ?6 y& X6 [
阮經天呢輯白底加剃毛照絕對經典,據聞唔少基民網頁都有集體討論,男女通殺。
6 X. q2 `# D6 O: ^9 m( B
彭于晏原本只係想晒舞技再晒粗壯手瓜,點知將「隱世巨鵰」表露無遺,果然真人不露相。) T2 [2 s3 q& H  M7 `

台大 G奶自爆有佬包1 j/ S6 C4 p: B! U9 U% L, M
時代唔同,性感女星事業線固然重要,但家陣潮流興三圍學歷兼備,所以香港有 34E「浸大咪神」楊梓瑤,台灣都有個 34G「台大蜘蛛精」楊伊湄。! K" s5 M0 U5 |: \
現年 23歲嘅楊伊湄,係國立台灣大學國際企業學系畢業生,因為拍攝《仙樂園 Online》扮大波蜘蛛精而爆紅,呢個廣告最近香港都有得播,加上楊伊湄簽咗俾香港 BMA,遲早胸降香港。# V5 _4 t7 r* D: ~. W: B: K
有波有學識,楊伊湄自爆 G奶獲富商出價「包養」:「有送我房子的人,也有說要包養我的,各式各樣都有,其實我是一個沒辦法被人家包養的人,包不住的!」喂!你講身材定係個人包不住先?2 @9 A) Z. h7 N- a" S3 D
有錢人想私有化 G奶,但普遍網民對楊伊湄刻意賣身材有微言,仲笑佢肥到似豬乸,搞到佢流下 G奶傷心淚:「有網友罵我是豬母、有腦袋幹嘛穿那樣,但我沒退路,就是喜歡當主持人!」為咗理想,露幾多都冇問題,點都好啦,減吓肥冇壞嘅!

台版' ]* M9 c4 b% M" R) |5 S7 |: B2 A6 x
拍 online game廣告扮蜘蛛精爆紅,楊伊湄希望將來做一個有身材有實力嘅主持,仲話唔恨俾男人照顧,嗯,聽住先!

港版( i2 N! Z' |3 x+ ~- M- e
香港代表,有「浸大咪神」 34E楊梓瑤,事業線長過條頸,仲話今個夏天要挑戰周秀娜,有好戲睇。(《蘋果日報》圖片)6 K* w7 d0 `; ~3 s

求學期間,楊伊湄一直有做動漫妹賺外快,由以前到而家,心口大門一直長開,深受台灣龍友歡迎。
7 e' O/ j2 u% T4 V/ z
, t! O- U+ ^& T' c9 n$ K
Profile
姓名:楊伊湄7 `' N+ V  E7 C' `* J
年齡: 23' M6 R% G# x( n6 i; h- p/ D
身高: 163cm' v) |  k% [2 \5 B9 y, Z. N8 o
體重: 47kg
三圍: 34G. 26. 35- T. @6 k5 L& F3 t9 m. R# b  e& {
) g: V2 e* W: G: ^0 ^) N# y
俾網友話佢肥到似豬乸,楊伊湄傷心到喊,又好難怪,明知自己肥,仲著娃娃裙,扮大肚婆咩!(台灣《蘋果日報》圖片)
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()