我得寵:
麥貝夷鍾一憲 憤怒兔VS公關狗 5,390 


■鍾一憲所養的芝娃娃狗女Master,猛望着麥貝夷的惡霸兔仔Cupid,難道是怕惡兔來襲?攝影:陳志嵐

樂壇新人鍾一憲和麥貝夷被唱片公司安排做拍檔,合拍地多次合唱情歌,不過他們所養的寵物卻不是「最佳拍檔」,鍾一憲養的長毛芝娃娃狗女Master,性格友善愛與人親近,似足公關;相反麥貝夷的兩歲兔仔Cupid似足惡霸,她笑指牠是憤怒兔。撰文:王連連



■餵兔仔食嘢的麥貝夷,大呻Cupid不喜親近主人。

鍾一憲和麥貝夷合唱情歌聽得多,但他們的寵物卻唔多夾,鍾一憲養的兩歲長毛芝娃娃狗女Master,與麥貝夷兩歲的惡霸兔仔Cupid並不夾,早前他們帶寵物出來做專訪,明顯未能好好相處。鍾一憲笑言Master其實是隻「公關狗」,他說:「佢好識do㗎!勁識同人相處,個個朋友嚟我屋企,就算第一次見佢,佢都好鍾意同我嘅朋友玩,搞到朋友唔捨得走,我懷疑佢前世係做公關。」



■鍾一憲的愛犬Master愛與人接觸,更愛與主人嘴對嘴。 兔仔咬主人

相反麥貝夷所養的兔仔品種是獅子兔,Cupid跟一般兔仔性格差不多,較害怕接觸陌生人,但對着主人,Cupid仍滿有個性,麥貝夷嘆道:「最初養佢諗住佢個樣咁可愛,就改Cupid個名,諗住佢好似愛神咁sweet,點知佢好惡㗎,喺屋企會喺我房霸地盤。有次媽咪入我間房,佢以為有人入侵,就咬我媽媽隻腳。佢唔易同人接近,我養佢咁耐,都係上星期先同我親近,我有時錫佢佢會擰轉面,搞到我好無奈。用腋窩夾住佢瞓覺,佢又會咬我。佢好多嘢都咬㗎,我好多衫都俾佢咬爛。」
訪問當天,麥貝夷用了新手袋來載Cupid出街,但不到三小時,手袋的拉鏈已被Cupid咬爛,破壞力果然驚人!難怪麥貝夷指Cupid是憤怒兔。雖然Cupid脾氣較大,但麥貝夷講起牠的頑皮事也樂得哈哈大笑:「佢好鍾意跳上床㗎,又鍾意屙屎屙尿,最近Cupid喺我張被度屙尿,搞到被有尿迹,但呢排天氣太凍,所以我未拎去洗。」原來麥貝夷養Cupid前養過另一隻兔仔,試過帶兔仔到狗餐廳影相,可能牠見到太多狗受驚過度,翌日便去世,現在麥貝夷養Cupid就不會讓牠跟其他動物接觸太多。

愛犬偷酒飲

食物方面,很多人吃的東西不適宜小動物食用,尤其養狗更要特別注意,但鍾一憲指Master很為食:「佢會偷酒飲,見過佢飲咗一啖後,以為佢會嫌味苦唔飲,點知佢繼續,佢又鍾意食辣椒蒜頭。」在鍾一憲眼中,Master是百厭星,有時真的被牠嚇倒,他說:「佢好鍾意玩,有次帶佢去沙灘玩,佢一支箭衝入海,點知一個大浪衝上岸,即刻唔見咗佢,搞咗好耐先搵得番佢。嗰日我同佢都嚇親,即刻抱住佢一日啦,之後佢見沙灘都驚。佢咁細隻,但又撩大狗玩,有次佢見到衞詩隻大狗,又衝埋去搞人,嚇得我即時拉住狗繩。」



暴躁獅子兔

麥貝夷養的兔仔Cupid品種是啡、黑、白混色獅子兔,性格暴躁,不會主動親近主人,最近才讓麥貝夷親親。有時麥貝夷想摸Cupid,Cupid會用手撥開她,場面搞笑也令她感無奈。



長毛芝娃娃

鍾一憲的狗女屬長毛芝娃娃Master,朱古力毛色較罕有,現時兩歲大。鍾一憲知道寵物店店主想用Master繁殖狗仔賺錢,遂足足用了三天求店主以一萬三千元賣給他,回家後他把小狗改了花名Ter姐。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()