已為人婦嘅千嬅同王馨平自《春嬌與志明》後重逢,兩人不約而同都肥咗,幸福滿瀉。

媽咪姐

當春嬌遇上馨平

2013年03月01日 ~~ 第918期 忽然1周

話見到楊千嬅同王馨平,大家會諗到啲咩?媽咪姐就諗起近年最經典嘅港產愛情片《春嬌與志明》嘞。千嬅喺戲入面最愛就係王馨平首名曲〈別問我是誰〉。套戲係上年上映嘅,事隔一年,千嬅生咗仔又復埋工,時間真係過得快!

周二( 2月 26日)千嬅同馨平又走埋一齊,媽咪姐嘅感覺係……佢兩個都好開心幸福囉!面圓圓有肉哋,一睇就知身心康泰。而且,舉手投足之間,仍然帶有少女味!係,明明係熟女都可以似少女。你都得㗎!只要有個錫你嘅老公,又或者有個似小情人嘅乖仔。


玉女「攝」髮
擁有一把靚長髮嘅王馨平,喺接受訪問期間,係咁將啲頭髮「攝」落耳仔度,同時下𡃁妹冇分別。


少女交叉腳
一身春裝本身繽紛十足,千嬅仲要「少女交叉腳」加強青春感。咦,巧衰㗎!笑人嘅。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()