白健恩「姦」高海寧遭恐嚇

無綫男咪神白健恩(Ronan)在劇集《法網狙擊》中強姦高海寧(高Ling)的一幕惹來高Ling粉絲不滿,Ronan日前接受本報訪問時透露這場強姦戲令他被匿名電話騷擾:「嗰日有個男人打嚟,同我講『你憑咩搞佢?你出街小心啲!』仲要一講完就cut線,我聽完都呆咗,後尾諗諗吓覺得可能因為我同高Ling嗰段強姦戲激嬲佢嘅fans!」



白健恩早前被匿名電話騷擾,但不打算追究。

對於無故被騷擾,Ronan表示不清楚為何對方有他的私人電話,亦未有打算追究:「報警就唔會喇,可能只喺惡作劇,不過我都無同高Ling講,小事唔需要佢擔心!」Ronan更搞笑地自我安慰:「其實我嗰場上身直頭無着衫,仲性感過打好晒底嘅高Lingo架!」


高海寧

白健恩「強姦」高Ling遭恐嚇

在無綫劇集《法網狙擊》中強姦咪神高海寧(高Ling)的白健恩接受本報獨家專訪,透露早前慘被匿名電話騷擾:「幾日前有個男人打嚟講『你憑咩搞佢?你出街小心啲!』,講完就Cut線,我聽完都呆咗!後尾諗諗吓,覺得可能係因為嗰段強姦戲激嬲咗高海寧Fans!」為免高海寧擔心,所以他未有將事情告知對方。

白健恩

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()