陳冠希(Edison)對妹似乎情有獨鍾,繼被揭啜爆模謝芷蕙(Cammi)搞到分手,又被爆傳短訊畀D奶Jeana誘佢着性感內衣被拒。 Edison早前喺北京拍戲,識咗同組內地新人吳思凡,有指Edison向圓臉孔兼眼大大嘅吳思凡「抄牌」,然後狂發短訊邀請她密會,情慾短訊絕密曝光,內容有Edison不停游說吳思凡去酒店見面,而吳思凡嘅好友M小姐卻代為出頭,不值Edison所作所為,仲爆料話Edison想約埋劇組另一女生玩三人行。 Edison有唔少女前科,但從M小姐提供嘅短訊截圖顯示,唔識中文嘅Edison,偏偏大部份短訊都用中文傳情,不禁令馮仁昭懷疑有人想借Edison上位。

Cammi倒奶誘宅男
衰在Edison已被舊愛Cammi用盡,女方即將推出寫真誘宅男,bra top倒奶相搶先睇,比起往日只係賣大眼妝,Cammi呢舖擺明谷咪抗其他暴乳模。佢仲食住個勢北上賺人仔,噚日凌晨就去咗上海唱夜場。


有指Edison早前同吳思凡合作拍戲,馬上向佢「抄牌」。


內地新人吳思凡同Edison嘅情慾中文短訊離奇流出。


Cammi嘅寫真集大玩透視誘惑,呢個擘髀甫士夠晒狂野。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()