林子祥個仔,出道已經被標籤做Lam仔,美國文學系畢業回流做瑜伽教練,中文識講唔識睇嘅佢其實叫Alex林德信。簽約環球,先做model拍Canon相機廣告、和吳雨霏拍〈我本人〉MV男主角傳緋聞、與Mr.拍戲《起勢搖滾》全部處女下海。食住個勢玩全能歌、影、視3棲,今年暑假出個人EP,行唱作路線首plug新歌〈Magic〉自己作曲。性格怕醜、唔識講嘢兼揹住明星二代名銜,壓力更大。無論星途怎樣,27歲嘅佢一心闖一闖。

Profile
姓名:林德信別名:Alex、Lam仔出生日期:6/3/1985 性恪:怕醜、少說話星座:雙魚座曾參與:'10 Canon相機廣告、'11吳雨霏〈我本人〉MV男主角、'12電影《起勢搖滾》

作為藝人二代,會唔會同圈中二代特別投契?
JC(房祖名)囉!佢大過我幾年,當時我7、8歲佢十幾歲到,我返香港放暑假都會搵佢一齊玩。大個咗就少啲啦,始終外國生活,圈外朋友居多。

拍過Canon廣告、吳雨霏〈我本人〉MV、電影《起勢搖滾》和唱歌,最辛苦係咩?
每樣嘢都好新鮮,要學要試!從來都冇諗過可以做model,第一次勁緊張,都有上網睇吓fashion show學吓啲model點chok!拍電影就好開心識到一班新朋友Mr.、林欣彤等,日見夜見仲以為自己加入埋Mr.添。但等嘅時間真係最辛苦,惟有玩結他、作曲解悶!

身為林子祥囝囝有甚麼壓力?
當然有好大壓力,因為個個叫我Lam仔,常和爸爸相提並論。但從來都無諗過要超越爸爸,我呢一刻想唱歌就唱歌,個個都問現在唱歌賺唔到錢,驚唔驚?只要唔餓死就得啦,𠵱家27歲,唔通5年後先試咩!

爸爸給了你甚麼入行tips?
做好自己,所有嘢都要有信心去做。可能係遺傳,所以我講嘢慢有啲似爸爸,香港節奏好快係好事,可以迫到我快啲!之前到廣州做阿Lam演唱會嘉賓,一齊練歌時我放棄了尾段高音,佢教我放鬆啲就唱到,原來我一直用錯方法唱。

第一首識唱阿Lam嘅歌?
爸爸話我細細個就識唱晒佢啲歌!大個咗了就最鍾意唱〈千憶個夜晚〉,以前只係純粹鍾意個旋律唔了解歌詞,直至一次分手時哼到那句「舊時沒法平淡 偏偏要裝作平淡……」就真正體會到喇!

新歌〈Magic〉為何有齊中英文版?
〈Magic〉講第一次約會前對女生心動的感覺,似自己怕醜的性格。第一首派台歌親自作曲,沒有正式上過結他班,不懂看譜,只靠啦啦啦夾出自己想要的旋律。最初自己填了英文詞,現在正式plug歌就搵嚟林若寧填詞,字意跟原來相近。

留鬚的形象是學爸爸嗎?
美國當瑜伽教練時,學生年紀都比我大,惟有留鬚扮成熟!睇番1歲時爸爸抱住拍《最愛》大碟封面照,都有被畫上鬍鬚。如果我將來有小朋友,都好想可以抱住個B影番輯!

覺得自己有乜賣點?
1 除咗結他,乜都肯學,識玩少少鋼琴、bass、鼓、口琴,嚟緊好想學saxophone。 2 準時,每次都預早半至1個鐘到,遲到一定係遇到意外! 3 自信心同思想正面,外國生活過比較想得開,就好似無乜在意娛樂新聞,我連新聞都唔睇,屋企連電視機都無㗎。講自己賣點好尷尬,不如留番畀你哋講啦! ####


 



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()