34D蔡慧欣,拖小朋友出場時,係咁意𠌥低身,已做出漏奶效果,不過個肚亦唔小心夾出摺痕,睇嚟要減吓肥喎!
週日,沙田舉行泳衣騷,34C「警鐘胸」Jessica C、金剛緋聞女友32D「神獸女」蔡慧欣、35C「On Call女」張慧雯,再搭40吋巨胸男模崔豪晉(Jin)一齊火辣行天橋,咁有視覺官能刺激嘅騷,FBI梗唔會錯過。

 
當日TVB兩位新紮咪神鬥得最勁,先有「神獸女」蔡慧欣出招,拖小朋友出場,𠌥身倒奶,引起全場龍友舉機狂影,之後「On Call女」張慧雯亦唔執輸,照樣拉小朋友行天橋,仲以45度側身倒奶,同蔡慧欣鬥到出面。事後蔡慧欣就謙虛讓半球:「我唔敢話同邊個鬥,但我覺得自己幾肥,行泳衣騷係我嘅底線,着內衣行天橋,我諗我接受唔到。」肥少少又有乜所謂?男人最緊要有肉地啫! ####

 


同場另一位TVB新咪神張慧雯亦唔執輪,𠌥低身露35C反擊,同蔡慧欣有得揮。


Jin一向鍾情「肉女」,當日影合照時,左手不停攬住張慧雯唔放,唔怕欣宜呷醋咩?


當日欣宜緋聞男友Jin,亦唔怕露,唔只晒40吋巨胸,連「小Jin」都現晒形。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()