長腿高妹高妹湯洛雯,面試後就同一般model一樣換回平底鞋,坐地鐵挨住企,比背後的玻璃屏仲要高出半個頭,以女仔嚟講,都算高妹。
大起底 新一屆港姐於上週五(18日)舉行第二輪面試,雖然順利入round 2的熱門,索樣比頭輪面試時「跌watt」,但一樣引起傳媒大起底。當中最熱門,未正式入圍已登上C1娛樂版的湯鎮業姪女,今年24歲,身高170cm兼有34吋上圍的「長腿羨妮」湯洛雯(Roxanne),雖被踢爆鍾意夜蒲,但憑住明星老豆和阿叔撐,擺明「皇帝女」格。其父湯鎮宗係90年代首批北上拍劇掘人仔的港星,現名下有兩層總市值近2千萬的千呎豪宅,非常富貴;相比另一位大熱佳麗的22歲「長頸Gloria」,面試後慳家搭巴士返屯門居屋,家境勁懸殊。

大方揮手道別
上週五(18日)第二輪面試後,Roxanne知道大班記者跟住佢,佢都好識做咁向大家揮個手,say個bye。

 
星二代的湯洛雯(Roxanne),因首次面試時着熱褲show長腿,樣貌又似郭羨妮,加上有阿爸湯鎮宗、阿叔湯鎮業個朵撐腰,有財有勢即成大熱。

千萬港姐
相比其他參選港姐,Roxanne的確係千金小姐。據了解Roxanne與妹妹出世後,在娛圈打滾多年的父親湯鎮宗開始轉戰國內,Roxanne 18歲亦獨自到英國留學,畢業後回港加入Elite(現為Primo)做𡃁模。父親名氣、事業雖不及阿叔,但入行多年名下仍有兩層樓揸手,而多年來投資有道,近10年間先後賣出5個物業,均有賺冇蝕,斬獲不少。04年,湯鎮宗先以近800萬購入位於窩打老道嘉多利豪園1,323呎單位,現市值1,100萬;去年再斥資購入大圍名城高層一個1,030呎、市值820萬的單位,兩單位現升值至近2千萬。皇帝女Roxanne鍾意住邊都得啦!

老豆拍三級片
Roxanne索爆,老豆當然唔輸蝕。現於大連拍劇的56歲湯鎮宗,原來後生時同樣官仔骨骨,而且唔吝嗇身材,曾拍下多部三級電影,露點、床上戲一樣無say no,狂放程度超越乖女。

居屋美女
湯洛雯賺錢買花戴,有人卻等飛上枝頭。同樣是大熱之選的「長頸Gloria」,樣子甜美又貌似薛凱琪順利彈出,現年22歲的她是兼職模特兒,港姐第二輪面試過後,Gloria與幾名入圍佳麗相約去觀塘apm晚飯,然後獨自搭巴士長途跋涉,返回屯門居屋澤豐花園住所,以520呎兩房單位計算,現市值約170萬。星二代Roxanne有個有錢又出名的老豆,兩大屋任住;而「長頸Gloria」就踎百零萬居屋,真係同人唔同命!不過家係鬥靚唔係鬥壜水,無綫花旦徐子珊當年參選港姐時都係住將軍澳居屋,打滾幾年,搖身一變買咗千萬貝沙灣啦!

長頸Gloria踎屯門居屋
上週五(18日),港姐第二輪面試結束後,「長頸Gloria」獨自返家,見佢邊行邊講,一手擔遮,一手揸電話,大雨都無有怕。返到屋企樓下都唔肯收線,唔知同邊個講緊咁重要呢?

 

V煞 銀行妹晒命
唔少參選佳麗在首輪面試後,怕被起底都會將社交網站留言和相片剷得一乾二淨,但有啲就好大方,好似入選第二輪面試的「V煞」,據知現職銀 行的她叫Nicki,唔怕被人寫,最怕無人知,一於晒自己有幾好彩,仲話自己唔想去in添!

Model恨選美
今屆參選佳麗除咗質素提升之外,連模特兒都特別多。不過01年參選的Rosemary及07年的郭思琳,因沒有與model公司解約而被踢出局,模特兒選港姐係咪有「特別待遇」?據無綫外事部總監曾醒明表示:「如果參選者本身係model,佢哋參選時就要同我哋簽一份協議,保證期間唔可以接任何工作,直至完咗(選美)為止。如果佢(model)當選或攞到任何獎項,就要同我哋簽年半經理人合約,約滿後至可以選擇繼續做model,或加入TVB做合約藝員。」做港姐唔易㗎!


分別為StarzPeople和Primo model公司的Cindy和Roxanne,已知會公司參選港姐,當然要受無綫協議約束。


已畢業的Rainie,本身只屬私影模特兒,因此並無受任何限制。 ####

 


Roxanne 湯洛雯


難得合照湯鎮宗同囡囡關係要好,曾一同拍洗頭水廣告,雖然唔贊成個女參選,但既然已參加自己都會支持。


翻查資料,Roxanne老豆同時擁有窩打老道嘉多利豪園及大圍名城兩個單位,每個均以7百多萬買入,現兩單位升值至近2千萬。


本年初,Roxanne(右)幫model公司拍月曆封面,卻未被力捧。


1985年,湯鎮宗與台灣艷星徐淑媛為邵氏拍下電影《現代豪放女》,片中湯跟徐有沖涼接吻戲,以當時的尺度可謂大膽。


1993年,湯鎮宗和台灣演員汪永芳合拍電影《93夜之女》,2人有激烈床上戲之外,女主角更露點。


Gloria上週五以一身粉綠色雪紡衫加熱褲面試,身材唔算標青嘅佢,勝在夠青春。


大雨照傾


曾被懷疑後天加工的Nicki,在第二輪面試時被問到有否整容一事時就否認,稱自己只係箍過牙,不過個樣咁「四正」,畀人誤會都唔出奇啦!


在Nicki的facebook上發現佢放咗唔少自拍相,當中一張更大騷事業線,身材一啲都唔輸蝕。


細眼面試喜歡私影的Nicki原來參選港姐係佢心願,仲話一向影相都會戴大眼仔,上週五面試時卻冇戴,的確細咗喎!


外事部總監曾醒明一參選就要簽協議。真實對白


Cindy Yeung StarzPeople


Roxanne Primo


嶺南妹 Rainie私模

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()