12年正式浮面方力申同鄧麗欣呢一對,喺年初被傳媒踢爆結伴歐遊,戀情終浮面。係囉,以後唔使再偷偷摸摸咪好囉,男女拍拖都好正常啫!
老婆本 龍 年娛圈喜事特別多,藝人名人紛紛趕喺今年結婚生仔,連霍啟剛、郭晶晶及郭富城、熊黛林都傳出婚訊,而一直喺娛圈被視為「金童玉女」的方力申(Alex)及鄧麗欣(Stephy)拍拖5年,感情穩定,盛傳二人將於今年尾拉埋天窗。早 前方力申出席活動時,漏口風自爆同Stephy已屬同居關係,Stephy亦擺明恨嫁,透露可能今年隨時閃婚。兩個咁有默契,原來全賴小方投資有道,呢幾年投資買樓,又識北上掘人仔,短短幾年單係賣樓所賺加上物業賬面資產,已超過2千萬,小方水頭充足,唔怪得Stephy嫁硬佢啦。

 
方力申(Alex)與Stephy緋聞傳足9年,直至三月頭被踢爆秘密歐遊,先肯承認拍拖5年,去年二人更齊簽約內地經理人,北上拍劇拍電影,狂賺人仔。

鮮有露面
喺內地努力搵人仔,二人好少喺香港蒲頭。小方只月初喺香港出席活動,而Stephy就上月尾返香港出席完活動即急急腳返內地拍電影《雪山驚魂》。

小方炒樓狂賺
已經32歲的小方,今年初正式簽約內地著名經理人公司華誼兄弟,於內地拍劇拍電影賺唔少錢,更傳聞華誼以高達千萬身價才成功吸引到小方簽約,而方力申亦深懂投資之道,多年來所投資的物業均冇失手,由賣出碧瑤灣物業,加上仍持有的貝沙灣單位,賬面已賺2千多萬。搵夠老婆本,上年開始小方亦部署跟Stephy拉埋天窗,因此一齊月租約11萬租住西半山碧荔道低座洋房,跟Stephy同居。男友搵到,28歲的Stephy早前亦開到口恨嫁小方:「可能今年啩。」

方爸爸:佢哋自己決定
本週一(21日),本刊到方爸爸方毓仁於中環開設的畫廊,求證小方與Stephy年尾結婚的消息,方爸爸亦開綠燈:「結婚?個仔咁大喇,呢啲嘢佢哋自己決定啦。(有冇教個仔投資,碧瑤灣個單位賺成千幾萬喎?)我哋唔係炒樓,我哋只係賣畫嘅,好似呢間畫廊咁,有好多畫同雕塑都係Alex(方力申)收購返嚟,我哋買嚟投資冇賣出去……我哋都有買股票,𠵱家跌得咁犀利都有啲蝕啦!」小方兩父子都識投資。蝕?面嗰「浸」啫!

買畫投資
方爸自言投資畫仲好過其他,「一啲較出名的畫家,等約10年,可以升值10倍,仲話𠵱家多大陸有錢客,搞到多人爭多人炒添!」

孖住北上撈得掂
以「情侶檔」合作多年的小方及Stephy,自11年約滿金牌大風後,雙雙北上發展,有指方力申以逾千萬年薪收入簽約華誼兄弟,拍劇片酬每集約8萬人仔一集,而Stephy亦有報道指她以1千萬人民幣身價加盟北京海潤,劇集以約6萬人仔一集計算,認真和味!難怪佢哋長留內地,做分飛燕都所謂啦!


本月初小方和Stephy一齊去北京錄影「好食男女」節目,當晚Stephy煮咗兩道菜贏咗,同場仲有肥監製Wilson,夫妻檔搵錢。

投資有方
小方雖唔算係樓盤炒家,但勝在買乜都有斬獲,由03年到𠵱家,賬面已賺逾二千萬,而Stephy反而投資失利,一買即蝕。 ####

 


小方每集8萬年頭小方表弟於微博上載兩人的合照,而踢爆兩人在北京過年兼見家長,令兩人戀情更趨明朗。


Stephy每集6萬喺四川拍緊驚慄片《雪山驚魂》的Stephy,面對3,000米高海拔,日溫差大的天氣,都確實係好辛苦。


小方早排在佛山忙於同周秀娜拍《唐朝浪漫英雄》,小方於戲中更要反串扮女人,都算血汗錢囉!


唔只要適應溫差,仲要化毀客妝,Stephy都算係大犧牲。


10年Stephy曾於碧瑤灣對面的美琳苑睇樓。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()