面對面
能讓專訪拍攝團隊興奮雀躍,圍着合照個個都說:「我細細個就睇你大!」「我細細個就鍾意你!」的,時有發生,不過主角來自亞視,還真的是頭一遭。她是「馬小玲」,萬綺雯。多得王維基施銀彈興風作浪,無綫花旦荒,終於讓斟足14年的萬綺雯過檔成事,7月夥拍郭晉安、王祖藍開新劇《老表你好嘢》,人人都話萬綺雯遲來先上岸,唔嗲唔吊有主角做,待遇遠勝過應飯應壓價做大茄的另一位前亞視花旦陳煒。


18歲臨時拉伕選亞姐贏了亞軍;自認pizza面水腫王卻偏偏有觀眾緣又有高層緣,19歲就是爆騷花旦;25歲讓宇宙最強甄子丹拋妻跪地愛得要生要死;28歲拍《我和殭屍有個約會》幫亞視贏了最漂亮一仗;30歲跟撻着7天的編劇陳十三閃婚…… 萬綺雯說她每走一步都只問感覺從不強求,尤其揀老公:「我一直都搵緊一個人,一個一眼睇到就肯定係我老公嘅人,否則,幾愛都要分。十二年啦,事實證明,我啱!」甚麼宇宙最強、甚麼當家花旦,都是過眼雲煙。重要的是,說好的幸福,它真的發生了。

我要命得唔得呀?
轉投無綫,待遇遠遠勝過陳煒,萬綺雯先旨聲明,入行23年,從入行選亞姐算起,自己就一直是個不愛強求、以不變應萬變的人,做人宗旨至今沒變過。
「老老實實,我入ATV前,都係追TVB劇大,係劉娟娟(前亞姐總監)叫鬼我先做之嘛。89年亞姐選舉有人退出,劉娟娟喺婚紗公司門口見到我張相,請人搵我返嚟替個位……嗰陣時我學緊英文想考空姐,因為咁大個女未搭過飛機,應承選亞姐,係因為嗰年亞姐外景去希臘拍,就係咁簡單……做落,一啲都唔覺得呢行繽紛燦爛,淨係知道自己鍾意靜;套套女主角,機會唾手而得?我淨係知道我好想瞓覺,但係佢哋日日都唔畀我瞓。」
人人做呢行發夢都想開工開到天昏地暗,因為冇得瞓搞到要出律師信同亞視解約的,睇怕惟有萬綺雯:「好多人話我懶,係呀,我係每年都最多接一兩個job,但凡事都有前因。我細細喺元朗大,日頭通山跑、夜晚一定要瞓夠8個鐘,人人叫我睡寶寶,身體健康到不得了。但係入行唔夠一年就出事,休息不足、每晚瞓唔夠三個鐘,肝炎入院。」
「細細個,真係好單純,醫生開張紙話要唞兩個月,就真係以為終於可以唞番兩個月。但人哋電視台話唔唞得、成組人等緊你開工,仲點可能繼續瞓?直到第二年再肝炎入院,醫生話我再咁落去一定肝硬化、有錢冇命享,我黃咁咁瞓喺醫院張床到第一下擘大眼見到媽咪企喺到喊,改變咗我一生……係喎,我要命得唔得呀?……做律師樓嘅家姐驚我傾解約唔識傾,幫我出律師信,一畀完信喬英(前亞視高層)話:『得啦,唔使睇啦,你有咩講同我講咪得囉,使乜出信?轉部頭,一年拍兩套,加你雙倍錢!得唔得呀?阿女!』我一聽,又唔知點算好,返去問家姐意見。結果,咪一年一兩套劇,一直拍到𠵱家囉。」

爺爺叫我拍《網中人》
身為亞視最有觀眾緣的花旦之一,早在《我和殭屍有個約會》98年首播錄得10點收視後,無綫已經向萬綺雯招手。今次終於成事,萬綺雯說,最興奮是89歲的爺爺。
「我個性格係唔會同人哋爭任何嘢,報道講嘅嘢你唔好信。最清楚一定係監製同同事,總之由第一個電話我應承做個job為止,我一定唔遲到唔早退、永遠唔會打電話去煩住人,講晒對白唔NG。拍《殭屍1》我拍到坐骨神經受傷,《殭屍3》更加係短咗骨都照吊威吔,當時陳十三已經係我老公,俾人話我扮嘢、告枕頭狀,我扮聽唔到繼續打,直到下半身麻痺、褲都着唔到至買機票返香港醫。醫生話我俾威吔勒到肝管出血,再遲啲醫就好危險,我都係一樣兩個星期後復工,同事一直畀機會我、一直咁錫我有原因嘅。
「出邊嘅事非我唔會理,報紙新聞我從來都唔會睇,反而係消息一傳出(簽TVB),89歲爺爺一早打畀我,問我係唔係真。咪睇佢89歲,心水不知幾清,幫我分析三個電視台邊間好邊間唔好。我問爺爺:『咁你想我簽邊間呀?』爺爺話:『我想你簽無綫,雯雯,你拍啲《網中人》同《狂潮》畀我睇啦!』」


例牌半年開工半年休息,萬綺雯說轉投無綫後更加不會增加產量:「啲時間留番嚟梗係唔係做家庭主婦咁簡單啦,我一路都冇停過拍戲、拍港台劇、做港台劇仲有拍廣告。其他時間學吓嘢,學珠寶鑑定,學咗頭級諗諗吓,我都唔戴呢啲嘢嘅!跟住學畫畫、學插花、種花。最緊要老公以前喺屋企開工,早午晚三餐都可以對住老公,舊年佢自己開咗個工作室,大部分時間返工、寫劇本返大陸,由朝到晚都見佢唔到,呢個時候有套劇開,都啱嘅。以前細個鍾意有安全感,反而年紀大咗想試新嘢,重點係,老公支持我去試吖嘛!」講到底,都係為老公。

老公,佢哋又問甄子丹呀!
明知道萬綺雯與甄子丹已經是十多年前的舊聞、明知道兩人現下婚姻各自美滿,我還是忍不住問:「你同老公有冇睇過《葉問》?你老公有冇好自豪,一個打十個嘅宇宙最強都唔夠佢爭?」「梗係冇啦,我哋兩個好少睇中文電影!」…… 97年拍《殭屍1》結識,萬綺雯與《殭屍》系列編劇陳十三直到二千年《殭屍2》結局慶功時才撻着,七日後就在美國註冊結婚,結婚至今12年依舊愛得纏綿。重提舊愛,係有啲out。


「爹哋媽咪喺我好細個就分開,我當佢哋係借鏡,一路都諗,除非見到一個人,覺得佢一定係我老公、一世都唔會分開,我唔會揀佢,無論幾愛都要分!外貌、條件,所有嘢都係過眼雲煙,我係要一個可以同我行到幾十年嘅soul mate。今年係我哋結婚第12年,我覺得我哋兩個走埋,啱!好work!過去嘅嘢乜都要計,做人咪好唔得閒?「結婚第三年,老公細佬有病,跟住輪到公公生cancer,人生最痛苦嘅五年,好慶幸,我哋可以陪住對方度過……我真係想像唔到冇咗老公嘅日子點過,但係我同老公講,你一定要早死過我,因為你嘅身後事同屋企我都一定打點得好好……我好相信我嘅能力,我好知道,當有事需要我堅強嘅時候,我一定會好堅強,我可以打點好一切,可以處理好佢嘅後事、代佢處理好家族裏邊每一件事。我唔係話老公顧唔到,但係我唔捨得佢一個人去顧吖嘛……講真,好多嘢冇人估到,但係當我親眼見到十幾廿歲嘅人都可以無緣無故離世時,我心裏邊其實有個底,最重要嘅只有眼前,我同老公嘅家庭,就係我由細到大期待嘅家庭。我嘅夢想,老公畀咗我,下一步就係我陪住佢去追求佢嘅夢想。」

沒有草莓的花園
萬綺雯與陳十三和6隻貓住在接近北潭涌禁區的全幢村屋,生活最大的樂趣除了給陳十三買餸煮飯,就是打理她的小花園。萬綺雯的花園裏有花有草有菜,惟獨沒有士多啤梨。「公公96年驗到有cancer,前後一年喺醫院過,每日拍完嘢入養和探佢,我都會帶一種花畀佢,嗰啲唔係成日見到嘅花。佢瞓緊,我插好啲花喺床頭,佢一醒,第一件事就係問我:『雯雯,呢個係咩花?』我細個住元朗、公公住錦田,公公由細到大最錫我,每次我去,都會留畀我最大最甜嗰粒士多啤梨……所以,我𠵱家都冇辦法種士多啤梨。」


陳十三的微博最常見到萬綺雯和萬綺雯的小花園,被傳媒偷拍,亦總見蚊蚊淋花護草。 ####


平均兩年才接一部電影,萬綺雯最新作品是在《追兇》裏與劉青雲扮夫妻:「佢就真係我細細個嘅偶像啦!」


與郭晉安合作新劇7月開拍,萬綺雯入行23年第一次亮相無綫,獻給《東張西望》主持黎芷珊。


18歲參選亞姐時,萬綺雯說自己pizza面不堪入目,全靠亞姐總監劉娟娟畀信心:「你得 ,你信我啦!」


選完亞視即做女主角,98年萬綺雯飾演《我和殭屍有個約會》女主角馬小玲,締造電視經典。


在元朗長大,萬綺雯說媽媽打三份工養大三個女最了不起。相中的老人,則是她89歲的爺爺。


90年拍《點三八與大提琴》戀上戲中對手呂頌賢,95年拍《陳真》戀上甄子丹,兩人拍拖四年分手。《忽然1周》圖片


與陳十三撻着第七日赴美結婚,至今恩愛癡纏:「老公最鍾意笑我baby talk,成日話我唔好出聲就得喇!」



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()