今次唔做空姐,做富家女的連詩雅,同做「Seven仔」的窮小子關楚耀做情侶,上次就講佢唔多夜蒲,但今次就相反,要爛蒲兼酗酒,蒲到同關的骨肉都冇埋,臨尾先識後悔,都算植入咗啲教育意義吖!
懷舊車震 上年錢國偉(Wilson)執導的電影《喜愛夜蒲》成功刀仔鋸大樹,靠連詩雅、DaDa和Jeana剝盡而勁收近900萬票房,當然要速食開續集。上集激戰連場,錢國偉今集更打算加入同性戀情節,雖然無綫姐仔苟芸慧臨時甩底,但有連詩雅再擔正,一樣夠激,連詩雅戲中做酗酒蒲妹,仲因爛蒲搞到小產,更要同關楚耀喺電車上車震。見慣世面的關楚耀都話:「每次同佢拍親熱戲嘅時候,都要飲啲酒先入到戲!」

 
上集連詩雅(Shiga)飾一夜情空姐,演到有得提名金像獎新人,今次再下一城做夜蒲有錢女,搭上窮小子關楚耀,劇情預咗冇新意,但激烈場面至係重點。

重演經典
82年譚家明導演、由夏文汐及湯鎮業主演的《烈火青春》,當中二人電車做愛的一幕(下圖),喺當年嚟講極為大膽,而擺明sell情慾的《喜2》重演呢幕,不過連詩雅就肯定冇夏文汐咁激啦!

狂煲 III 級片
連詩雅因苟芸慧辭演成功執二攤,和關楚耀做一對激情男女,其中一幕兩人在電車肉搏激嘴互摷,情節猶如1982年cult片《烈火青春》中,夏文汐與湯鎮業在電車上激戰的情節,而關楚耀更稱開鏡前已狂煲三級片偷師,不過換咗連詩雅做對手難免覺得尷尬。關楚耀說:「我同Shiga(連詩雅)識咗差唔多10年,真係太熟喇,對住佢真係會尷尬,每次同佢拍親熱戲嘅時候,都要飲啲酒先入到戲,不過拍耐咗都ok,感覺自然啲!」冇咗個「巨咪華姐」苟姑娘,連詩雅都頂住先啦!

睇住嚟打
戲中做連詩雅老豆的鄧建明(Joey),得知女兒小產,嬲到出手打BB經手人,呢一幕Joey驚打親關楚耀,事前兩人對咗好多次戲,Joey先敢出手㗎!

提子汁當酒
窮小子關楚耀同有錢女連詩雅去高級餐廳食咗6千幾蚊,關楚耀冇錢畀要由女友埋單,不過為慳成本,所謂紅酒原來用提子汁溝!

《喜2》大換女
上集有DaDa(陳靜)、Jeana(何佩瑜)等𡃁模搏盡演出,今集講明會轉晒新面孔及比上集更激示人。 ####

 


第一次拍戲的連詩雅,去年因《喜》而有份提名今屆金像獎「最佳新人獎」,雖然落空但至少有得冧莊拍《喜2》。


《喜2》開拍兩星期突換角,有傳因苟芸慧「姣電」錢國偉惹錢女友不滿,而臨時換人,但亦有指係因苟忙於拍TVB劇《金枝慾孽2》冇期,而迫於放棄《喜2》的拍攝。


媽模Mia 與陳偉成(Avis)有火辣床戲,有傳惹Avis女友周秀娜不滿。


D級劉羽琦擁有D級上圍的「內地乳神」劉羽琦,將飾演性感女教師,大晒導彈身材。


咪精白雲白雲在《五覺大戰》內做「神獸天使」,是身材最勁的天使,被錢國偉揀中演出新片。


㗎模松岡有身材又肯露的日模松岡李那,今次同糖妹男友Bro5成員Dominic做一對拍親熱戲。


新人陳僖儀 Paco新愛將陳僖儀,戲中只需少少性感,不用賣肉演出。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()