幾經風雨,安仔終於迎娶Sammi,10月於英國低調舉行迷你婚禮,本來打算回港之後才公告天下,但突然被踢爆,上週五安仔出席活動說︰「我怕人哋以為我要停工,唔搵我做嘢,我冇打算今年要放假。」但安仔7月出碟之後,又真係未有工作安排喎。
告別盛女 復合1年多,頻傳婚訊的鄭秀文和許志安, 據密友爆料,將於今年10月,於英國拉埋天窗,而一向熱愛足球的安仔,選擇在英國舉行婚禮,是希望完婚之前,同Sammi拍拖去睇倫敦奧運。雖然婚禮只邀請雙方家人和幾位好友,人數不多於20人,夠晒迷你。但Sammi上月已經飛到英國為婚禮打點,而本來年底舉行的跨年演唱會,Sammi亦因該時段正值新婚而遲遲未肯落實。今年8月便40歲的Sammi跟安仔兜兜轉轉20年,終於趕上尾班車,正式做許太。

 
有指Sammi、安仔年底結婚,二人完成手頭上工作便齊向公司請假3個月。據聞報道出街之後,Sammi同安仔都相當驚訝,因為知情人不多,而Sammi、安仔最初打算完婚之後,回港才公布喜訊,一時被打亂陣腳。

倫敦搵教堂
據知上個月,Sammi獨自歐遊,其中一站就是英國,當時Sammi專程抽了1天時間,到倫敦郊區找尋一些小教堂。雖然結婚咁大件事,但Sammi跟安仔在娛圈打滾多年,寧願反璞歸真,結婚唔想大搞。10月的婚禮,亦只會邀請雙方家人和幾位好友,一起在小教堂見證兩人註冊和簡單儀式,香港亦未必會再擺酒。知情人士說︰「Sammi話成日都做show,希望結婚搞得私人啲,其實今次結婚嘅決定,係家人先畀壓力,安仔先認真同Sammi傾,求婚當日亦冇戒指同花,但Sammi就喊咗出嚟,佢哋想搞掂晒,返香港先公布。」

演唱會hold住
其實選擇10月在英國結婚,並沒有特別意思,只係3個月大假的最後一站,皆因8月安仔想帶Sammi一齊睇奧運,而他們的好友Marianne(王敏慧,梅艷芳生前經理人)亦於9月在英國舉行婚禮,他們可以在英國逗留3個月的悠長假期。知情人士續說︰「奧運足球決賽喺Wembley Stadium(溫布萊球場)搞,安仔都撲緊入場券,先睇奧足、再參加埋Marianne個婚禮,之後就喺當地註冊,邀請嘅親友唔多於20個,其實Sammi安仔都估唔到咁快爆咗出嚟,佢哋最驚有狗仔隊跟。」至於Sammi同安仔今年的工作表,亦的確只去到7月尾,Sammi下月為杜琪峯套《盲探》開工,8月前便會煞科,而安仔7月將會出碟,宣傳之後就飛到英國;而東亞今年的大project,就係Sammi年尾的跨年演唱會,雖然紅館已批,但原來至今Sammi仍未答應,Sammi一向有叫座力,公司當然希望開得成,據聞老闆林建岳更親自游說,但Sammi如果希望生BB,已屬高齡產婦,當然把握時間啦!

爆出席名單
安仔家中排行最細,自父母離世後,兄長和姊姊就如同父母,亦有份促成二人的婚事;而Sammi父母雖然年事已高,但一定會飛到當地觀禮,其他就只有幾位好似「Big Four」等相識廿年好友。

密友Marianne封口
圈中人面甚廣的王敏慧Marianne,除了是周麗淇經理人外,亦替周慧敏、關淑怡接job,亦是黎姿的閨中密友,她與男友毛志輝(胡敏珊前度)去年底訂婚,今年9月於英國結婚,必定星光熠熠,而Sammi、安仔亦是座上客。記者致電Marianne,她只說︰「唔講喇,我又唔係幕前,(Sammi同安仔都喺英國結婚?)唔知呀。」

安仔撲飛
2012年倫敦奧運的足球比賽,將於今年7月25日至8月11日舉行,決賽將於溫布萊球場進行。奧運各項比賽的門票,早在4月於香港開始接受預訂,由於已超出香港獲分配的數量,有關門票會以抽籤形式分配。而比賽門票售價在港幣$314至$9,949之間,大眾比較關注的開幕式門票,價錢則由$2,342至$26,685、閉幕式門票售價在$2,342至$20,027之間。

Sammi物業總值多安仔8倍
Sammi一向投資有道,水頭充足。今年3月,她以公司JumboHead Limited(Sammi佔100%股份)名義,一筆過斥資$2,785萬,買入南灣道豪宅華景園1,820呎單位(下圖),準備婚後跟安仔築愛巢,計埋這項物業,Sammi在香港已有7項物業,市值總共超過2億。


Sammi其他持有物業 1. 中半山蔚皇居(自住) 09年以$1,080萬購入,市值$3,000萬 2. 渣甸山嘉雲臺(收租) 08年以$1,680萬購入,市值$3,500萬 3. 大坑道大寶閣(父母住) 99年以$2,280萬購入,市值$6,000萬 4. 淺水灣道海峰園(收租)  96年以$1,420萬購入,市值$4,500萬 5. 南灣花園(收租)  90年以$323萬購入,市值$2,100萬 6. 西半山精緻園頂樓連天台共1,750呎 11年以公司名義$2,110萬購入,市值$2,200萬 安仔物業: 1. 干德道2號殷豪閣去年以$2,428萬購入,市值$2,800萬 ####

 


死口唔認


率先探路 Sammi上月歐遊,專程逗留英國幾天,更去到郊區的小教堂視察。


上月搵教堂倫敦有很多特色教堂,但Sammi同安仔由於怕被追訪,所以主力搵倫敦郊區的小教堂,愈少人知愈好。《壹週刊》圖片


最後現身下月跟劉德華開拍新片《盲探》,之後Sammi便開始悠長假期,期間還會為薛凱琪處女個唱擔任一場的嘉賓。


Sammi是東亞的金蛋,老闆林建岳當然希望跨年演唱會搞得成,但決定權仍在Sammi身上。《壹週刊》圖片


張衞健
梁漢文
蘇永康
Big Four 4子相識20多年,張衞健、梁漢文和蘇永康已度期出席婚禮。


蔡立、歐陽德勛
去年歐陽德勛宣布與蔡立結束14年愛情長跑,今年6月結婚,10月再到英國參加Sammi和安仔的婚禮。


經理人郭啟華
經理人郭啟華跟Sammi合作多年,是Sammi最信任的工作拍檔。


Sammi全家
Sammi跟家人感情要好,父親和胞姊、胞弟都會飛到英國見證,Sammi父親當然擔任證婚人。


《壹週刊》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()