港姐大起底 湯鎮業姪女抄足徐子淇上位路

新一屆港姐週一(14日)進行面試,一眾索女隨即被起底,其中最養眼「長腿羨妮」湯洛雯(Roxanne),原來係湯鎮業姪女,Roxann一心闖娛圈,佢仲抄足千億新抱徐子淇上位路,除同徐子淇一樣倫敦大學畢業,更係徐子淇模界師妹,Roxanne現在所屬Primo Management模特兒公司,其實係Elite模特兒公司前身,當年徐子淇就係Elite一手發掘入行。

雖然有指Roxanne爆喜愛夜蒲,但好姨聽聞佢係乖乖女一名,佢身邊好友話:「平日Roxanne6點幾就起身,因為佢唔使開工就會幫手送細妹返學,好錫個妹。Roxanne好想入娛樂圈,對做戲好有興趣,不過佢唔想靠父蔭,所以先會參選港姐。」

其實Roxanne能文能武,近年更考獲潛水牌,佢話:「小時候我經常參加運動會,直至17歲要赴英國讀書,為融入當地生活,我減少運動,變回『文靜』後,我竟被同校時裝學系學生邀請行catwalk演繹他們的設計,或許我對模界興趣就係咁而來。」

對於囡囡參選港姐,身在大連拍劇湯鎮宗表示:「既然報名就支持啦,未報之前唔係咁喜歡,佢鍾意條路點走佢決定,唔會阻佢。」至於叔父湯鎮業力撐姪女說:「佢幾靚女,學歷各方面都ok,知佢選就梗係支持啦,後生女學,唔好將成敗睇得咁重就得,贏當然好,當人生經驗。」

瘦版黃婉曼曾闖樂壇

「瘦版黃婉曼」Wingto係part-time模特兒,雖然佢冇黃婉曼身材咁勁,但有燦爛笑容,又識擺甫士,晒做藝人。

事實上,原來Wingto名叫林泳淘,係女子組合Lacee Lacey成員之一,去年曾經派新歌《秒殺》上台。當時Wingto以藝名林熙(Halen)登場,但星途平平。由於Lacee Lacey以跳舞組合形式出道,佢表示欣賞韓國五人組合Wonder Girls,以佢為目標,可惜出道唔夠一年就冇影。

長頸Gloria死仔

22歲Gloria打扮青春,氣質同薛凱頸相近,由於佢都頸長長,所以被稱為「長頸Gloria」。有網友踢爆,佢曾就讀位於屯門加拿大神召會嘉智中學,現為兼職模特兒,不時影相賺外快。

據知Gloria性格開朗,勁受龍友歡迎。網上流傳一張佢同一班龍友相,只見大家有說有笑,打成一遍。有指佢龍友絕招係頭貼頭玩自拍,難怪咁受歡迎。

image
  放大圖片

image
  放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()