21/1扮親善
陳法拉同大少薛世恆初時狂避鏡頭,記者行近大少時,大少即望實記者質問:「你邊位?」但兩人後來避無可避,法拉先變臉扮 nice,果然係出爐「最佳女配角」!

上週五( 21日),身為虔誠基督徒的鄧萃雯於屯門一間中學舉行佈道會分享女人心經。當晚八時半左右,素顏的法拉突然帶埋老公薛世恆現身,更孖住坐前排第二行,兩人入座前亦有同在場教友打招呼,明顯唔係第一次出席教會活動。

放大圖片

一見到記者,素顏法拉即時本能地以手遮面,更嘴藐藐對住記者,表現唔耐煩。

 
放大圖片

晒戒指
手持教會利是封及年曆的法拉同大少,分別露出手上的戒指,但兩隻並非同款,法拉薛太身份唔使多講啦!

 
放大圖片

捧姊妹場
雯女上週五出席佈道會,即使地點遠在屯門,仍吸引法拉夫婦及何傲兒等其他圈中人捧場。

 
放大圖片

08年秘密註冊後,法拉帶老公返公司見高層樂易玲,承認已為人妻。

 
放大圖片

法拉週一( 24日)在微博話自己身處外地,仲為「大日子」作好準備,唔通係講緊同大少嘅結婚周年紀念日?

 

薛大少認乖仔

當晚九姑娘於台上向觀眾分享見證,講到自己曾經歷人生低潮時,法拉不時挨向大少身邊咬耳仔,而大少亦有作出回應,二人頭貼頭表現恩愛。其間九姑娘帶頭領唱聖詩,法拉和大少亦照做企身跟住唱,相當投入。直至佈道會後段,有男教友問在場有冇男士唔講粗口,大少更即時舉手,氹得身旁的法拉笑晒口。
場內聽得開心,二人散場時一見到記者,即時黑面拒絕回應,更九秒九跑上大少公司名下的七人車極速離開。

 

薛老太吳惠容信奉嘅佛教團體「國際創價學會」(小圖)由日本人創辦,現任會長池田大作曾到中國傳教,獲鄧小平、江澤民等前國家領導人接見。本週六、日會在機場博覽館舉行「 50th Anniversary of Soka Gakkai」,薛老太都會參加。

 

放大圖片

薛老太:正一頂趾鞋!(設計對白)

 

雯女認對愛飢渴

自細被親生父母交畀爺爺嫲嫲湊大的鄧萃雯,在佈道會上分享自己的經歷,其間更講到眼濕濕。
「我四年班開始煮晒成家人嘅飯,放學要去街市買埋餸先返屋企!同學嘅家長覺得我冇正常家庭,唔係好學生,實會帶壞佢哋啲仔女!」細細個已被歧視,雯女亦提到愛情方面唔順利,「我對愛係好飢渴,渴到對方都驚咗我!不過我其實係一個好自卑嘅人,所以一覺得段關係有問題,我就會自己閃走,唔會等對方開聲撇我!」唔介意揭開肚皮畀人睇,其他「偽人」真係要向雯女好好學習!

 

放大圖片

渴到驚咗我!(真實對白)
雯女自爆初入 TVB時,套套劇做主角都係得 6千蚊月薪,佢話「我當時有 7個字形容自己:我好紅,但我好窮!」

 
放大圖片

因合作《義海豪情》而熟絡,法拉專程帶埋老公入屯門捧雯女場,相當有心。

 

唔埋奶奶堆

信主都要咁避忌,原來一心想做基督徒的法拉,同篤信佛教的奶奶有宗教衝突,婆媳間中亦因此有磨擦;反而二少準老婆諸葛梓岐則好識做,與未來奶奶成日傾佛偈,成功靠佛埋堆,閒時亦會相約外出,反而已入門的法拉與奶奶硬係大纜扯唔埋,薛老太對初歸新抱法拉甚有隔膜。
「其實法拉早期都試過氹薛老太開心,有時仲會整兩味畀兩老食,但薛老太硬係唔多受落佢,搞到法拉都幾灰心。」與其長期屈就,性格法拉不如回復真我。
「薛家上下都係香港國際創價學會會員(源自日本佛教團體),薛老太(大少母親吳惠容)梗係想個仔都信埋,點知法拉成日捉咗大少聽耶穌,搞到佢有啲唔高興。上年薛世恆嫲嫲過身,都係用佛教儀式舉行喪禮,好多會員都有去唸經超渡。而薛老太亦經常同班佛教徒聚會,今個星期六、日個 50周年會慶仲會表演添!」知情人士透露。

 

唔認入教

明知奶奶係虔誠佛教徒,法拉雖然有性格,但亦唔敢高調同奶奶作對。上週六( 22日)法拉宣傳電影《我愛香港》時,唔肯回應是否夾老公信主,「我係專程去撐九姑娘 o架!(係咪特登帶埋老公去聽道理?)私人嘢唔答喇。」聽耶穌變撐同事,但法拉俾雯女踢爆其實一早對基督教有興趣。佈道會後,九姑娘便回應本刊:「今日咁多同事嚟支持我,我好感動呀!(係咪因為拍《巾幗》同法拉熟絡咗,所以叫佢同埋薛生一齊嚟?)唔係,佢哋自己話要嚟!其實法拉之前都話想出席藝人之家嘅活動。」
連奶奶堆都夠膽唔埋,法拉夠勇!

 

識做諸葛 VS性格法拉

 

 

放大圖片

擺佛像
明知薛老太信佛,諸葛梓岐投其所好,從佢上載微博嘅生活照發現,諸葛屋企放有佛像,證明信佛唔係得個講字。

 
放大圖片

陪飲茶
諸葛一得閒就做廿四孝女友,同 Neway二少男友薛嘉麟(左一)陪未來老爺奶奶飲茶。《忽然 1周》圖片

 
放大圖片

買豪宅
二少已向諸葛求婚,兩人近月四出睇豪宅,最後以公司名義買入九肚山寶柏苑二期,市值 4千萬,而愛巢亦住近奶奶位於皓朗山莊的獨立屋。

 
放大圖片

晒婚戒
即將入門的諸葛,近排出席活動時手上都戴有一隻 4卡鑽戒(小圖),據知係二少送畀佢嘅訂婚戒指。

 
放大圖片

玩自閉
唔鍾意 social嘅法拉,一收工即刻返回九龍塘畢架山愛巢,甚少出席薛家家庭聚會。

 
放大圖片

捧老婆
大少雖然失勢,但仍泵水開唱片公司星煥國際,做幕後隱形老細捧老婆做歌星,而法拉亦升呢做埋事頭婆。

 

連環駁火

法拉同諸葛呢對「妯娌」一向唔多啱 key,二人由跟薛家大細少拍拖鬥到齊齊嫁入薛家,總之唔係你死就係我亡。

09年 2月 藐爆諸葛
薛家舉行喪禮,被週刊大肆報道,有人懷疑諸葛放料,陳法拉回應:「我唔 comment呢個人!」藐爆諸葛梓岐。

 

放大圖片

《蘋果日報》圖片

 

10年 1月 互當透明
法拉同諸葛做商場騷同場表現疏離,寧願黐住唔熟絡的林莉,有心病連戲都懶得交,諸葛主動出擊話自己新年會去薛家拜年。

10年 2月 寸唔孝順
有雜誌爆法拉同薛大少秘密註冊結婚,諸葛即話如果自己結婚一定唔會秘密,仲話唔敢嗌佢大嫂,驚叫老法拉。又強調一定會去薛家拜年,暗寸法拉唔孝順,「祝佢幸福快樂!呢件係開心事,總之要尊重老人家!」

11年 1月 暗寸亂嚟
諸葛公主出席公開活動時再發功:「我未結婚,大家放心啦,我唔會亂來。」似暗寸秘密結婚的法拉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()