初出道的關心妍(Jade)形象清純,天生單眼皮插蘇鼻,樣貌雖不算標致,總算順眼。不過為咗靚不停變臉。 09年她與金融才俊楊長智結婚,本以為她會修心養性相夫教子,但年中轉投Neway Star唱片公司後,她連仔都唔生住,計劃明年一月再踏紅館。人氣回升的關心妍,最近見報率甚高,不難發現她對眼大咗、鼻高咗,仲多咗個蝦餃下巴,與10年前相比,面目全非。上周六(10日)記者追問Jade有關整容傳聞,她說:「我已經唔介意人哋話我整容!」


01年出道的關心妍,以實力女歌手招牌響朵,當時她已透露自己好貪靚,「我細細個已經好貪靚,捨得花錢買唔同護膚品做保養。」其後更直認為貪靚和方便,做過吊線割雙眼皮。

變足十年
娛樂圈每期都有靚女出道,競爭大咗,關心妍的面容亦與時並進。據知情者透露:「Jade好介意自己個樣,佢唔係唔靚,係想再靚啲。早年割咗雙眼皮,點知承認後反應好壞參半,所以之後佢再搞過啲咩都唔肯再講。」
早年關心妍發展不俗,04年得罪無綫被雪藏,同年首次在紅館開個唱反應甚差,令其歌唱事業跌至谷底。年中由星娛樂轉投Neway Star的她,將於明年一月再踏紅館,除了積極減肥操fit身形外,個樣更是不容有失。據知月前Jade曾到外國「扮靚靚」,知情者透露:「話晒再喺紅館開個唱,Jade好緊張,幾個月前已經開始減肥,到依家減咗廿幾磅,得番95磅,成個火柴人咁。佢仲會有一part勁歌熱舞,我哋都怕佢體能頂唔住。前排佢又去咗一轉韓國,返嚟個樣又變咗,其實佢老公唔太鍾意,但老婆要咁決定都冇符。」
近排頻頻出席活動谷人氣的關心妍,不時被網民狂踩走樣。本刊翻閱她由出道至今的照片,發現其容貌一直在改變。天生插蘇鼻、包包面的Jade,出道無耐已着手改變容貌,數年間將插蘇鼻變成又直又挺的間尺鼻,而臉頰亦慢慢變尖,雙眼則愈來愈大,最近連蝦餃下巴都有埋。

網友狂插愈變愈唔掂
關心妍個樣明顯唔同咗,網友議論紛紛,有人認為全靠化妝技巧,亦有人話佢整容過度。

網民狂彈 苦笑回應
上周六(10日)關心妍出席新城頒獎禮拉票活動時,大講籌備演唱會表現興奮,「我會有part勁舞,依家好努力排舞,啲衫仲會玩透視。(老公批准咗?)佢ok嘅!佢話我性感極都有個譜。(最近有好多網民話你個樣唔同咗,讚你靚咗喎!)多謝佢哋!」Jade笑得開懷時,記者指亦有網友話佢醜咗。她無奈苦笑:「唔緊要啦,都嫁咗喇!靚同醜都冇乜所謂啦!可能瘦得太緊要啦,瘦咗23磅。(其實你介唔介意?)之前講過好多次,我已經唔介意人哋話我整容!」Jade兩年前已嫁人,紅館個唱即將舉行,夢想幾乎達成晒。今時今日,佢俾人話整容都唔介意,最緊要自己覺得靚。

阿媽係美容專家
關心妍母親張美芬曾擁有三間美容院,其中一間在藍田麗港城,專門幫客人美容及減肥。有次關心妍被指整容,她解釋說:「我媽咪開美容院,對呢方面嘅新資訊都好熟悉,我知依家科技已去到打一支針就即可改善面容缺陷,唔使一定去整容。」有個美容專家阿媽,關心妍想整靚邊度都得啦! ####


改造後周日(11日),關心妍盛裝出席《勁歌》季選,個妝有咁濃化咁濃,係用嚟遮歲月痕跡,定係別有用意呢?


01年改造前 01年名都未改,仲係叫關惠文嘅關心妍,明顯係未經加工,單眼皮,插蘇鈎鼻仲喺度。


03年清純look 關心妍本身鼻樑唔算扁,係插蘇鼻難睇啲囉。


11年橡膠look 經過十年大改造,關心妍個鼻樑高到上眉心,包包面變V面。係咪靚晒,見仁見智。


05年
未改造插蘇鼻前,關心妍鼻翼甚闊。


09年
鼻形改造後,插蘇和鈎鼻不翼而飛,關心妍做訪問時更不避嫌影close up大側面。《蘋果日報》圖片


10年
早年已割雙眼皮的關心妍,雙眼距離愈變愈埋,仲大咗好多㖭!《蘋果日報》圖片


11年
差唔多90度角嘅間尺鼻加蝦餃下巴成為2011年關心妍最新形象。


09年與金融才俊楊長智結婚,但為咗開個唱連仔都唔生,繼續執靚樣。


關心妍自小父母離異,7歲時與哥哥往溫哥華讀書,母親張美芬要加、港兩邊走。09年關心妍結婚,關母送上鑽石戒指及珍珠鏈作嫁妝。《壹週刊》圖片


關心妍母親多年前在溫哥華投資小型美容院,及後再在香港開美容院,其中一間在藍田麗港城商場內。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()