採訪當日,咪咪怕見陌生人,即刻匿入房內,要鄺俊宇同場才可和牠拍照。

Petbook

貓議員為愛貓爭權益

2012年12月19日 ~~ 第1091期 交易通.搵車快線

順天邨的流浪貓阿 Miu被虐殺事件,再次引起了市民對動物權益的關注,議員鄺俊宇在活動中十分活躍,極力爭取動物警察的成立,他這麼上心,只因他也是寵物咪咪的主人,雖然他被警方戲稱為貓議員,但他不以此為恥,還更加積極為動物爭取權益。

採訪當日,記者去到鄺俊宇的家,準備訪問他的愛寵咪咪,但入到屋內四周都不見咪咪的蹤影,鄺笑說:「佢好細膽,一見陌生人就會匿埋,成 9歲仔都只係出過兩次街,一次係杜蚤、另一次係絕育,可能對兩次出街 嘅印象麻麻,𠵱家對出街都好抗拒。」
咪咪是鄺俊宇機緣巧合下收養的一隻貓,「我幫襯開一間麵店, 嗰度有隻貓叫咪咪,去親食 嘢都會同佢玩,有日老細話佢唔見 咗,我就幫手去搵, 喺附近搵 咗成個星期都冇發現,咁 啱有次經過一間書店聽到貓叫聲,原來有隻貓生 咗幾隻貓仔,書店老闆仲煩緊點處置好,我覺得係一種緣分,見其中一隻個樣蠢蠢哋,於是收養佢,幫佢改名叫咪咪當係記念。」
後來鄺得知書店老闆將其他貓仔送到了附近小學,慢慢走失了,「貓媽媽更俾人投訴,俾漁護署帶走而冇發還。」採訪途中,咪咪聽到鄺這番話,竟流下眼淚,十分有靈性。


咪咪 家貓 男  9歲


咪咪常常霸佔鄺俊宇的睡床,當正自己是床的主人。

照料咪咪病埋一份


鄺從未養過小動物,咪咪對他是一大挑戰,「一拎返 嚟咪咪 嘅身體好差,唔肯食固體貓糧, 嗰陣唔知點算好,成家人又未養過,於是我周圍去問朋友,又走去寵物店度問,終於買 咗寵物奶樽同奶粉返 嚟,佢夜晚肚餓一叫,我就要起身餵佢,一晚至少起兩次,第二日我又要返工,唔夠 瞓搞到自己病埋,養寵物真係唔容易。」
在鄺俊宇悉心照料下,咪咪的身子逐漸好轉,「幾個星期後,咪咪身體好番好多,成日跳 嚟跳去,仲跳上我張床,之後開始 喺我張床度 瞓,完全唔理我 哋整畀佢 嘅床仔,當正佢係張床 嘅主人,成日大字形咁 瞓 喺床中間,到我想 瞓推開佢時,佢就會咬我,每次 瞓覺都要經一輪搏鬥,到我 瞓低佢又會安靜咁 瞓 喺我隔籬,試過幾次捉佢返落去佢都照跳上 嚟,𠵱家冇佢 瞓 喺身邊可能仲唔慣。」
鄺已經視咪咪為家庭的一員,「成家人食飯、睇電視,佢一定會出現,靜靜咁坐 喺度,好似出席家庭活動咁,平時雖然怕陌生人,但對住我哋會玩得好放,尤其佢鍾意手腳並用咁捉住我隻手指 嚟咬,我覺得佢都當 咗我 哋係佢家人。」


採訪進行中,咪咪聽到自己媽媽被漁農署帶走時,即流出眼淚,十分有性。


鄺俊宇把咪咪從房捉出來,並安撫牠的情緒,才可順利拍照。

關注虐貓案而成名


鄺媽媽也十分愛錫咪咪,視牠為家中一分子。

鄺俊宇曾在區議會上提交關注虐貓案議程,他以一句「貓狗冇選票,但我有責任」作口號,卻被警方代表戲稱為「貓議員」,「 07、 08年發生 咗好幾宗虐貓事件,我覺得政府對動物權益方面做得唔夠,我身為寵物 嘅主人,覺得應該做番 啲事,於是想警方關注番虐貓案成立動物警察,但警方冇理會我,仲叫我做貓議員。」
雖然得不到實質進展,但多個動物團體都留意到「貓議員」,近來鄺為阿 Miu被虐殺事件發起了聯署,努力爭取成立動物警察,「我覺得俾人叫貓議員唔係咩恥辱,反而令我明白政府 嘅態度,激起我要為動物爭取合理 嘅權益,𠵱家仲多 咗動物團體叫埋我一齊去為動物發聲,好似近排 嘅虐貓事件,我 哋短短 5日就收集到 3萬幾個簽名支持,仲一齊去到警察總部遞交請願信,貓狗唔知點去幫自己,但我 哋身為主人有責任去保護佢 哋。」

爭取成立動物警察


鄺俊宇早前將收集到 3萬多名市民簽名的「萬人信」遞交至警察總部,爭取政府盡快成立動物警察。

鄺俊宇早前在 11月 25日將收集到 3萬多名市民簽名的「萬人信」遞交至警察總部,雖然籌辦時間不多,現場都有數百名愛護動物的人士支持,爭取政府盡快成立動物警察。如果錯過了機會又想為動物爭取權益的市民,可以參加現在舉行的「致特首梁振英萬人萬電郵行動」,以一人一電郵至香港特首梁振英先生的方式表達對爭取動物警察。
facebook:凝聚萬人,誓爭「動物警察」!我們,願為無聲的貓狗吶喊! 

撰文:曾志恒
攝影:彭自維
部分圖片由被訪者提供

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()