William雖然已經 62歲,但佢一身窄牛領巾打扮,甚有英倫 band友味,佢話呢個係佢一直以來喜歡的衣着,喜愛 70年代英倫音樂,尤其 The Beatles,每晚表演,都有好多人捧場支持,上週四( 13日)當晚,便有近百人圍觀聽 William唱歌。

搜尋氣

MK John Lennon:玩唔夠力唱為止!

2012年12月19日 ~~ 第291期 Face

旺角行人專用區一向係街頭表演旺地,上週網上便 hit起一條名為「旺角 John Lennon獻唱的 imagine」短片,連後生仔都大讚片中主角唱得好。
呢位「旺角 John Lennon」叫 William Lau(阿威),手執一支結他,唱 John Lennon的〈 Imagine〉而爆紅,咪睇佢年屆 62歲, William唔只唱得,連佢手結他都好鬼勁,你聽世紀巨 band Mr.,佢話 Beatles先係王道,後生狂呻香港夾 band難, MK John Lennon就話:「𠵱家夾 band幸福好多!」

互動片段

現場騷勁正



我唔係好識上網,係朋友話我知網上呢單嘢,多謝大家支持啫,話我唱得似 John Lennon誇獎咗,佢係一代巨星,我都係模仿佢咋!我後生都係個 band仔嚟㗎,當年同幾個 friend夾咗隊 band叫「 The Mark Q」,我係主音兼結他手,嗰陣最鍾意玩 Beatles嘅歌,貪佢哋嘅歌好聽又有難度!之後一直做音響及音樂方面工作,到年幾前,識咗幾個玩音樂的朋友,撩我一齊街頭演唱,我見退休後好得閒,所以咪試吓囉,之後就走到出嚟旺角演唱,喺度唱都儲到班 fans㗎!
呢年幾喺旺角表演都冇乜難處,間中有警察話收到投訴聲浪太大,細聲番就冇事,反而難處係屋企人,佢哋成日叫我唔好再出嚟,話驚我辛苦喎,不過結他係我興趣,呢度每日都有人停低聽我唱,已經係我最大滿足,每日賺到少少咪當茶錢。
我哋當年夾 band要儲好耐錢好辛苦先買到支結他,𠵱家環境好咗啲後生仔好幸福啦,不過我淨係聽 70年代啲歌,𠵱家有乜 band我真係唔知。我今年都 62歲,玩到有一日我唔夠力唱為止喇!


有「旺角 John Lennon」之稱的 William,原先同另外兩個街頭表演者組成 3人樂隊喺旺角演唱,早排 William轉會,同「旺角羅文」 Tony、及女聲 Connie組成 SMS樂隊,最近三人更獲邀到酒樓獻唱。


每晚都有知音人打賞、十元至百元不等, William唔肯透露有幾多,佢就話喺度表演純粹自娛滿足,分到夠飲茶已經好足夠。


William喺旺角演唱時,被圍觀者拍片上 YouTube後 hit爆,上載過一星期,點擊率已近 40萬。睇啲留言就知後生仔都撐佢!

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:賴穎雋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()