應屆港姐冠軍朱晨麗,樣子極似陳法拉,在花旦嚴重短缺的情況之下,被無綫點名力捧,在新劇《名媛望族》頂替以面癱為由辭演的陳法拉,擔當戲份甚重的季小由一角。
未卸任就已經有劇拍,可謂史無前例。
不過力捧還力捧,極少演出經驗的朱晨麗明顯駕馭不到。據知該劇開拍僅三天,她已經頻頻NG兼交唔到戲,連累其他演員要拍完又拍,變相增加拍攝時間,怨聲載道,看來過早上位都唔係好事。


劇中與朱晨麗有不少對手戲的演員,對新人NG都頗體諒, 靚女果然着數啲。


因為陳法拉忽然辭演, 才令樣子與她有七成似的朱晨麗,未卸任港姐就有機會執二攤演出新劇。


早前陳法拉突然自爆工作量過多而幾乎面癱,不久就辭演四十集新劇《名媛望族》,有指她藉此扭計爭視后,更重要的是她不想以配角姿態襯托同劇的楊怡。

試鏡演喊戲得米
突然被陳法拉「蹺」起,該劇監製莊偉健隨即另覓人選,「其實監製一知道法拉唔拍,即刻搵咗幾個一、二線女藝人試鏡。咁朱晨麗試鏡做嗰幕喊戲,監製都覺得佢做得幾好,加上佢外形又係好似法拉嘅,最後就揀咗佢頂季小由個角色。不過冇諗過實際拍攝時佢連對白都未講得掂,表情動作就更加唔使講啦。」劇組人員說。據知剛開拍的《名》劇僅拍攝了三天,戲份頗多的朱晨麗即使經常埋頭埋腦讀劇本,埋位時依然發台瘟。16歲才從蘇州來港的她,廣東話咬字不正,故拍劇時亦頻頻「食螺絲」。當她唸對白勉強過關時,又交戲不足,拍一個鏡頭試過NG 十次以上,搞到與她有對手戲的吳卓羲、劉松仁等往往要多花幾小時拍攝時間。本周一(12日),《名》劇舉行拜神儀式。對於朱晨麗頻頻NG累街坊,記者問過頗有要求的劉松仁,他說:「朱晨麗係新人,我哋預咗㗎啦,唔係使乜要我哋嚟訓練佢呀,演一個劇好過讀一年藝訓班呀!」至於與朱有不少對手戲的吳卓羲,坦言開拍時,即使眾演員齊放飯,亦見她買飯盒匿埋一邊咪劇本,他說:「其實依家都有飛紙仔嘅,見佢唔同大家食飯,係咁睇劇本,見到佢咁都唔敢鬧佢啦!咁佢NG都冇辦法㗎啦!」而馬國明則開口撐朱,他笑說:「我哋大家都知道佢係新人,個個新人開頭都係咁㗎啦!」

監製睇好朱晨麗
現場所見,拜神儀式期間,劉松仁、楊怡、陳玉蓮一眾演員傾到雞啄唔斷,反而新丁朱晨麗就冇人理,呆企一旁。切燒豬時,配角身份的朱晨麗更被迫至靠邊站。對於開拍不久就鬧出是非,《名》劇監製莊偉健依然力撐朱晨麗,認為自己冇揀錯,「俾啲時間佢啦,我睇好佢㗎,新人係咁㗎啦!我揀佢除咗佢似法拉,最重要係佢夠淡定,我覺得呢個女仔會掂嘅。」得到監製力捧,朱晨麗喜出望外,只客串過《Laughing Gor之潛罪犯》的她亦承認自己演戲經驗不足, 她說:「之前拍一場戲連累吳卓羲要食十幾粒朱古力,搞到佢狂飲水解渴,真係唔好意思。嗰場戲我唔知點解一望住佢就硬係講唔好句對白,我冇心整蠱佢㗎,以後我一定會俾心機拍嘅!」新人最緊要肯學肯捱, 知錯能改加上有監製撐腰, 看來朱晨麗大把前途。

港姐拍劇要等
無綫自73年舉辦第一屆《香港小姐競選》以來,不少得獎佳麗也能成為娛樂圈花旦,不過她們拍劇之前,其實必須履行一年港姐任期,做親善訪問。朱晨麗今次極速拍劇, 肯定是無綫史無前例。

陳茵媺 等兩年
06年港姐冠軍陳茵媺,首次演出劇集竟是兩年後(08年)的《原來愛上賊》,一上場即要她性感演出。

葉翠翠 等兩年
2005年冠軍葉翠翠,卸任後大部分被安排做司儀工作, 首次演出劇集要數07年的《溏心風暴》,不過戲份不重。

徐子珊 等一年
04年冠軍徐子珊,首次演出劇集為05年《奇幻潮之我愛你》,在此單元劇中只行行企企, 表現一般。

楊思琦 等一年
01年冠軍楊思琦卸任翌年(02年)便演出劇集 《血薦軒轅》,有機會夥拍汪阿姐,可惜劇集04年才出街。 ####


真係唔好意思!(真實對白)
朱晨麗承認自己拍攝經驗不足,更坦言因為未卸任港姐,故拍劇之餘,亦有不少港姐工作要兼顧。


佢NG都冇辦法!(真實對白)


預咗要訓練佢!(真實對白)


個個新人開頭都係咁㗎啦!(真實對白)


陳法拉


周一(12日)拜神儀式前,主要演員楊怡、劉松仁、馬國明、王浩信等人埋堆密密傾,冷落新人朱晨麗。


切燒豬時,朱晨麗更被迫企到最遠位置。


法拉疏乎早前陳法拉以面癱為由推演《名》劇,不過記者上周五(9日)就發現法拉在尖沙嘴和友人開餐,當時她全程笑得零舍開懷, 唔似有病。


單拖行街


上周四(8日),朱晨麗到銅鑼灣出席時裝活動(上圖)後,就單拖到連卡佛選購化妝品,可惜空手而回。朱雖貴為港姐冠軍,但全程冇助手跟身, 戴了黑超的她, 樣子十足陳法拉。


慳家逼港鐵之後朱晨麗搭港鐵返將軍澳電視城, 由於當時為繁忙時間,朱被逼企在後排。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()