面對面

唔好話我扮型 黃浩然

2010年06月09日

擺明向日劇《神探伽俐略》「致敬」的《談情說案》,首播至今被網民狂插照抄,本人不捧場,不只是因為冇創意,而是 chok樣林峯學福山雅治實在難頂,唔理你同唔同意,論靚仔,我更 buy即將出場客串一角的黃浩然。
35歲的黃浩然,中七畢業就被杜琪峯看中,處男作已經拍住劉青雲拍《十萬火急》;跟住杜 Sir過檔中國星,就立即可以在《孤男寡女》跟劉華爭鄭秀文;入行 14年,更有個代表作「劍雄」(《新紮師妹》內的戇直督察),起步快過火箭,除了好運,無非因為靚仔。
黃浩然說自己同樣因為靚仔, 05年成為杜 Sir棄將:「嗰年佢話我淨係識扮型,啲戲唔只未得,仲爭得遠……」被經理人公司安排進電視台再浸過。
十足被親生阿爸趕上少林苦修, 5年後黃浩然終於等到收成,除了《談情說案》,擔正的《情越雙白線》、《仁心解碼》和《囧探查過界》將會輪住出街,更抽到好籤,有份做古裝版溏心《公主嫁到》同全城矚目的《巾幗 II之義海豪情》。一心學成歸來等杜 Sir刮目相看的黃浩然,因為遇上柴九黎耀祥恍然大悟:「祥仔話,十幾年前佢仲撈緊老臨,男主角梁朝偉就可以由二樓跳落嚟打個筋斗再起身……你以為佢淨係有演技,其實手腳功夫一樣有。電視台就係有能耐浸到你一身刀,梁朝偉唔用,唔代表佢唔識。未浸夠 o架,呢幾年儲番嚟嘅,我相信自己第時去到邊都立足到。」

 

 

再進修

去年一部《巾幗梟雄》橫掃千軍,今年乘勝追擊是必然的事。金牌班底監製李添勝、編審張華標、視帝黎耀祥、視后鄧萃雯、五連冠惠英紅以及大奶奶謝雪心以外,新加入的角色,唔使問阿貴都知電視台明畀位你上。力捧的親生女陳法拉意料之內,經理人合約屬於中國星的黃浩然,被珍姐曾勵珍欽點同法拉加插一條青春浪漫感情線,證明就算沒了杜 Sir,黃浩然一樣有運行。
我冇門冇派,珍姐同梁家樹旗下嘅劇都有做,除咗兩位畀機會我,最多謝始終係添哥。我未做過古裝,係佢第一個用我演《碧血鹽梟》,相信第一次我肯做肯捱,佢至會再用我。
我唔覺得做電視比做電影差,反而認同杜 Sir同向生向太所講,電視台係磨練演員最好地方。入 TVB三年,今年最緊要,一般情況一個月製作 10集劇,我一年就劇疊劇拍足 120集,練到金睛火眼,最一生受用都係每個劇都俾我遇到良師益友。
之前教我好多嘅蔣志光、郭峰、合作過兩次嘅 Ken哥(鄭則士)以外,仲有添哥同黎耀祥。拍電影,俾人話淨係識扮型……唔係覺得自己靚仔,係開始太着緊鏡頭上自己個樣自唔自然……添哥話,演員應該面口少,但俾人 feel到你內裏有好多戲;祥仔都話,當一個演員太注重外表、太着緊形體表達時,內裏就自然少咗……一言驚醒夢中人。等於佢話多年前見識原來梁朝偉都打得一樣,由電視台浸出嚟,就係要嗰樣有嗰樣。
想唔想返出去拍番杜 Sir?拍番電影?反而唔再心急,電視台佢大把線眼,我嘅表現相信有人會同佢講,問題係入行 14年,確實係大半演技都係呢三年喺電視台賺番嚟,呢啲嘢一世受用,第時去到邊都唔驚自己捱唔到……你睇小紅姐都可以 28年後拎 5個影后啦!男演員嘅壽命更長,我有料急咩呢?呢一行,只要你唔死就得 o架啦!

 

靚仔唔只冇着數,仲係負擔同阻礙,冇料到又撈得霉,更加俾人藐。
靚仔唔只冇着數,仲係負擔同阻礙,冇料到又撈得霉,更加俾人藐。

 

入 TVB三年,日夜拍劇,繼客串的《談情說案》後,擔正劇集陸續有來。
入 TVB三年,日夜拍劇,繼客串的《談情說案》後,擔正劇集陸續有來。

 

對自己現時一線尾二線頭地位相當滿意的黃浩然,一直視黎耀祥(右)為奮鬥目標:「家呢個位幾靚呀,我唔想飛上天,但希望更上一層樓。」
對自己現時一線尾二線頭地位相當滿意的黃浩然,一直視黎耀祥(右)為奮鬥目標:「家呢個位幾靚呀,我唔想飛上天,但希望更上一層樓。」

 

以往不時被拍到溫柔體貼陪太太 KaKa,黃浩然說好久無心無力二人世界:「家最想陪佢旅個行,不過暫時工作已經排到出年年頭。」
以往不時被拍到溫柔體貼陪太太 KaKa,黃浩然說好久無心無力二人世界:「家最想陪佢旅個行,不過暫時工作已經排到出年年頭。」

 

01年拍《戀性時代》與官恩娜撻着,更因為漏夜睇醫生傳出墮胎新聞,官恩娜曾經在訪問中說,黃浩然是真正的好仔,少有能在分手後亦是朋友。《壹週刊》圖片
01年拍《戀性時代》與官恩娜撻着,更因為漏夜睇醫生傳出墮胎新聞,官恩娜曾經在訪問中說,黃浩然是真正的好仔,少有能在分手後亦是朋友。《壹週刊》圖片

 

處男作已經拍杜琪峯的《十萬火急》,捱盡苦頭又對慣出名要求嚴苛的杜 Sir,黃浩然說就算演技有待磨練,吃苦耐勞、尊重長輩的美德自己肯定有。
處男作已經拍杜琪峯的《十萬火急》,捱盡苦頭又對慣出名要求嚴苛的杜 Sir,黃浩然說就算演技有待磨練,吃苦耐勞、尊重長輩的美德自己肯定有。

 

唔係太子

入行多年,一直有個傳聞,說黃浩然家人在上環擁有多達七間海味鋪,是現實版的《溏心風暴》太子爺。黃浩然不厭其煩,一次又一次解釋:「我唔係賺錢買花戴!」
我名副其實係個屋邨仔,爸爸係小巴司機,海味生意其實係阿姨同姨丈 o架,我喺鋪頭食嘢都有畀錢!
中學讀鄧鏡波書院,生得高大,外形亦 ok,有啲女仔主動結識,亦試過喺電影做老臨。捱凍捱十幾粒鐘,得嗰百幾蚊,明搵笨啫,所以從來冇諗過拍戲。中七揀科,都係同大家一樣揀啲穩陣有人請有錢搵嘅工,咪入咗城大讀 IT囉。都係嗰年,義務幫朋友做 model,俾杜 Sir睇到,搵我去做佢頭一班嘅旗下藝人。 97年以後市道差咗,就跟住佢過繼去向華強嘅中國星旗下。
入行前,會覺得自己外形唔差,但我出道就係跟杜 Sir,佢出名要求高,我意識到靚仔唔只冇着數,仲係負擔同阻礙,冇料到又撈得霉,更加俾人藐。
後生冇諗咁多,係冇拍杜 Sir之後、尤其係入 TVB,至真正諗未來嘅路。頭幾個月入去已經格格不入,自己做嘅戲更加自己都冇眼睇,真係諗過今次再唔掂,第時點呢?念頭始終一閃即逝,係警惕自己手上呢個機會絕對要把握好,否則咁就收皮。
男仔唔係講樣、講自信。大家都知拍劇錢搵得唔多、我啲劇又多數未出街,多謝監製會第二次、第三次繼續搵我,就係我最大動力同鼓勵。我有信心自己比以前進步,但到底仲差幾多?好期待劇集出街後睇吓大家反應,係時候檢討、再進步。

 

絕種好男人

02年黃浩然拍《新紮師妹》,除了得到自己的影壇代表作劍雄以外,亦認識了為電影擔任形象指導的太太 KaKa。兩人拍拖三年幾,黃浩然說有日叮一聲,覺得就係佢啦,於是買戒指求婚:「佢好鍾意一個古董首飾盒,有次佢出 trip返屋企,我拎個盒出嚟,佢以為我只係送佢呢個盒,諗唔到入面仲有戒指,梗係喊到死啦……」 05年 30歲的黃浩然成家,說隨時打算生下一代做爸爸。
呢排我聽收音機講星座,講得啱……處女座份人最悶,而我老婆就係白羊座,最需要浪漫。再加上家太忙,一日閒閒哋開 18個鐘頭工,所有心力、體力都花喺公司,返到屋企就係死屍一條。佢默默承受之餘,亦為我做咗好多。佢有工作,工作時間亦都好長,但無論我幾夜返,佢唔想我再食街外嘢,都會好好心機炒個日式牛扒意粉畀我宵夜;行街見到有嘢啱我,比如呢個背囊,就係老婆新買畀我;我開工要水壺,佢最近一買買咗幾款返嚟畀我替換……其實好窩心,但我未必再有氣力多謝佢、攬一攬佢……希望佢唔好覺得我老馮。
我承認,好多嘢對住身邊人就會慳番啖氣,一味諗住在心中……但幾忙都好,我唔會忘記佢生日。由結婚後嗰年開始,佢每年生日我都會同佢搞生日派對,請 7、 80個 common friends、諗個主題。呢一日,亦都係一年當中我唯一會請假嘅一日。
有人都問我,做呢行見到咁多靚女,點解冇緋聞……其實你係咩人、有冇位入,每個人有眼睇……所以就算同同劇女同事好朋友,都冇事發生,加上好好彩,合作過嘅楊怡、法拉,個個都係爽朗嘅女仔添。喺廠玩得埋,我一定唔會帶返屋企,我唔覺得私人時間男女同事仲有咩好傾,老婆都喺片場識我,所以佢好明白我為人,自然有安全感。

 




 




 

傳聞家族在上環有超過七間海味鋪,黃浩然說只是親戚生意。《忽然 1周》圖片
傳聞家族在上環有超過七間海味鋪,黃浩然說只是親戚生意。《忽然 1周》圖片

 

從小到大就得長輩喜愛,海味老闆阿姨、姨丈特別愛錫,入行亦多貴人幫。
從小到大就得長輩喜愛,海味老闆阿姨、姨丈特別愛錫,入行亦多貴人幫。

 

遊戲規則

潮流興微博,黃生黃太都愛玩。
除了 upload廠內花絮外,工作以外的閒話,黃生只與黃太一個人說:「愛心宵夜…… thanks my love!」「親愛的,我回來啦!」
咁多年零緋聞,出名收工第一個電話打畀老婆、絕不坐女同事順風車、工餘閒聊的黃浩然說自己雖然不紅,遊戲規則是懂的:「冇必要搞啲咁嘅宣傳,更加唔想畀位傳媒寫,緋聞,完全可以避免。」
誰說緋聞是傳媒生安白造?咁多年又唔見有人屈黃浩然?

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()