有份演出電影《一路向西》、來自內地的D Cup性感女星張暖雅(Angelina),除了有「青島原子鏸」的封號外,原來也有人覺得她貌似Maggie Q,她說:「之前都有好多人同我講過,但我唔覺得,我最似我自己。」講到Maggie Q近年在荷李活發展不俗,Angelina直言視她為榜樣,她說:「佢真係好好,而且仲好努力,係我嘅榜樣,如果將來我嘅發展好似佢咁, 我諗爹哋媽咪都好開心。」

天賦勁爆身段
講到其big爆D cup上圍,Angelina說:「呢啲係遺傳,我屋企人個個身材都好好,其實好多北方女仔嘅身材都唔錯,所以我唔覺得自己比其他人好。」 Angelina更直言不想走性感路線,她說:「有人鍾意我身材當然開心,但我梗係想佢哋留意我其他嘅表現,身材幾好都會有老嘅一日,況且家係夏天,好多女仔都好性感,如果比身材都比唔過其他人,我反而希望其他人鍾意我嘅性格,最好可以試吓唔同類型工作,我都想喺呢行發展嘅時間長啲。」 採訪:何慧斯 攝影:林德雄 髮型:Kenny Leung of The Luxe by Private i 化妝:Katherine of iMAKEUP 服裝:ROXY

Profile
姓名:張暖雅(Angelina) 三圍:34D 24 36 工作:今年加入寫真陣營,更參與演出電影《喜愛夜蒲2》和《一路向西》。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()