So Comment

浪費美景的蠔吧

2010年06月11日

View原本一流,俯瞰維港,可惜個窗太太太污糟,老闆應叫 iSQUARE減租!
俾我已炒了他們,啲窗塵加雨水……
一點點白點,咁點睇海景!

Location




iSQUARE兩個字講晒:

裝潢

一字講晒:“蠢”!!!
1.全店最靚景的一個角落,全落地玻璃,卻放了一座鋼琴。而我去當日係冇人彈的。
2.對住海景落地玻璃,有幾張情人 sofa, sofa是直的,枱是橢圓形的?!
3.室內燈光太光,而且中間是個酒吧,在望夜景時,視覺很亂,常看到店內的倒影,得閒去 Spoon學吓嘢啦!

 







刀叉放正中,兩個人逼死!
刀叉放正中,兩個人逼死!

若兩人要有空間,刀叉要放側邊,而你半個「籮柚」要懸空!
若兩人要有空間,刀叉要放側邊,而你半個「籮柚」要懸空!

食物




兩個字講晒:“失望”!青口,豆豉咁細粒。
本來期望頗大,因為係一班 agnes b.過檔的,而老闆之一亦是我常去嘅 Inagiku出來的。煮的水平還可以,但食品完全在水準之下。大家不要忘記一百元有六十六元交了租!

$$$

兩個人都要千多元。唉!講真免費都要諗過呀!因 quota有限。

 

服務

多謝各位盡最大的努力,只可惜先天不足。唉!各位年青人,唔好立亂跳槽。

 

後記




不喜歡介紹餐廳的原因就是我覺得好食的,介紹給大家,到大家三個月後去,話俾我知唔好食,原來廚佬走佬!像呢個 case, "三輸"局面, agnes b.走了廚,水準跌了,而 Oyster……又 pick up唔到,客人又咕咕聲!!!

Ambrosia Oyster Bar& Grill

地址:尖沙咀彌敦道 63號 iSQUARE 28樓 2802鋪
電話: 2368 6901

 

蘇施黃

資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。

 

(蘇施黃)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()