峰 So玄理

擺錯牀位發噩夢

2010年06月11日

我每日瞓到中午先至起身,但近排撞正樓上樓下都裝修,搞到我冇覺好瞓,惟有希望佢哋早日完工!喺風水學上,張睡牀擺唔啱位,都會令你瞓得唔好 o架!

擺睡牀大忌

1.牀頭與房門對沖
瞓低時,頭頂向房門,形成煞氣直沖頭部,會不利健康。

2.牀頭喺房門邊
會容易發噩夢,搞到終日情緒不穩。

3.牀頭露空
牀頭唔貼牆身,形成冇「靠山」,容易令人精神緊張,經常會發噩夢。

4.隔壁是爐灶或坐廁
若睡牀和灶頭只是一牆之隔,「火氣猛」,令人精神緊張;睡牀隔壁就是坐廁,則令腎部不佳、冇記性,而女人會易患上婦女病。

 

安牀要訣︰房門對角作牀頭

想睡得安樂舒服, BB牀、大人牀,一般而言房門對角線位作牀頭,係風水上的永遠吉位,可令人睡得安寧,少發噩夢。大家不妨參考圖 1及圖 2嘅擺法:

 

圖 1
圖 1

圖 2
圖 2

So Time

Fans黃×姿:
我係蘇師傅嘅超級 fans,希望今期幸運兒係我啦!本人出生日期是 1976年 1X月 2X日上午 10:25分,我是一位美容師,在新年前辭了工。現想問師傅:
1.我有冇做老闆運?如有幾時最好?
2.我老公 72年 1X月 13日零時出世,我的婚姻運如何?
3.最後想問我嘅健康運?

 

蘇師傅答:你嘅命格屬「金」,生於冬天,要「火」嚟照暖,「木」嚟生「火」, 36歲入大運,行到 66歲。但你依家行緊衰運,做乜要辭工呀? 36歲至 46歲雖然喺大運當中,但運勢上升速度慢,正式要待 46歲之後,個人運先至較理想。好在 2010至 2015年嘅流年運較好,而 2010年係驛馬年,容易感情、住屋或工作環境變化,所以都有望搵番份新工嘅!有冇做老闆運呢,你如果真係想搞生意,都要 36歲之後。想知老公運就要再寫信嚟,因每封信只答一個人嘅問題。不過你嘅婚姻運麻麻,因為你自己條命「夫妻相沖」,唔關老公事,喺 35歲前識邊個都覺得對方唔係你嘅理想對象,經常覺得大家唔夾及有問題。健康運都差,冬天出生,肺寒心血弱,另外你嘅牙齒同腳都易受傷,保重啦!

讀者想蘇師傅幫你算命,可連同出生日期(新曆)寄至本刊編輯部,註明《峰 So玄理》收,蘇師傅每期會抽出一位幸運讀者,為佢解答。 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()