我中學唔鍾意返屋企。(真實對白)
雖然周澄自稱搞社運,就預咗俾人起底,但佢個 facebook就好小心,冇亂放相,只係得啲老正生活照,不過話晒得 23歲女,少不免都有 V字自拍港女習性。

facebook頭條

民主女神周澄狙擊特首 金像阿媽岸西:佢啲戲唔得!

2010年06月09日

早前特首曾蔭權同高官落街向市民硬推「起錨」政改方案, o靚界民主女神周澄啄實特首,新聞全程直播, 23歲女未驚過。
呢位民主女神係導演兼金像女編劇岸西乖女,周澄上週接受 903訪問更自爆中學掛住拍拖被記缺點同唔鍾意返屋企輕狂歲月,女神一樣女生外向。高登仔熱煲之餘仲叫佢不如拍電影,不過阿媽岸西就踩話:「佢啲戲唔得,所以 cut晒!」唔知周澄鬧特首啲戲又得唔得呢?

雖然周澄不敵長毛,但據知佢萬幾票中大部分係年輕人投畀佢,係新民主女神冇講錯!
雖然周澄不敵長毛,但據知佢萬幾票中大部分係年輕人投畀佢,係新民主女神冇講錯!

 

5. 16公投,大專 2012的周澄參戰新界東選區,社民連長毛(梁國雄)以 108,290票當選,周澄都以 17,260票排第二,上週五佢出席「維園六四燭光晚會」後,就直踩中大見證安放新民主女神像,其間本刊上前訪問,周澄只說:「一律不回應。」

做過老臨

女神媽岸西<br/>真實對白:佢有帶男仔見我!<br/><br/>《蘋果日報》圖片
女神媽岸西
真實對白:佢有帶男仔見我!

《蘋果日報》圖片


 

周澄貴為宅男新民主女神,更一早俾傳媒踢爆媽咪係金像編劇岸西,母女兵上陣,周澄幫阿媽客串過電影添,不過上週五( 4日)岸西說:「我有搵過囡囡拍我套《親密》同《月滿軒尼詩》做老臨茶客,不過佢啲戲唔得,所以 cut晒!」對於乖女被捧為新民主女神,岸西就話冇理佢,「我細個係帶過佢去六四遊行,但之後冇同佢講政治,只係教佢唔好聽人講,要信自己對眼。」
同陳巧文一樣,周澄 hit咗例牌俾人起底,有指佢前男友係社民連行委成員曾浚瑛,但參選期間又俾人影到佢同大學男友拍拖互攬,邊個先真佢冇回應,阿媽就爆周澄有帶男仔見佢:「佢間中都有帶男仔見我,佢大個女,最緊要佢鍾意!」
阿媽開通,周澄早前上陳強 903《你睇我唔到》訪問亦自爆,她說:「我中學唔鍾意返屋企,同同學去便利店買嘢飲後去維園同會展坐到好夜。中學我好反叛 o架,成日俾人記過,遲到同同校男仔拍拖睇戲俾老師撞到,又記缺點!」又記過又記缺點都入到中大讀文化研究,吹佢唔脹喎!

咬住唔放

廢除功能組別!<br/>真實對白
廢除功能組別!
真實對白


 

男方代表有「馬草泥」、民主女神就梗係周澄啦!佢自細愛抱不平,今次「起錨」親身向特首抗議反對聲音。

撐六四




 

上週五,周澄着開胸 tee唔扣三粒鈕出席「維園六四燭光晚會」,全程見一名四眼男貼身黐實,女神果然唔係浪得虛名。

中學親黨




 

本來周澄派入一間女子中學,但媽咪岸西怕佢讀師姑庵長大後唔識同男仔相處,所以寧願佢入親中的培僑中學讀書。

狂曝光
錄像訪問




 

周澄早前接受「壹傳媒」 VDO訪問時自稱預咗俾人偷拍,又話如果啲人鍾意揭人私隱係社會悲哀,同佢件低胸裝一樣貫徹大膽作風。

電台自爆




 

女神上陳強節目時透露自己中學反叛,又自稱細個好硬頸,陳強喺節目都大讚周澄話:「一個女仔敢走出嚟抗爭,好犀利!」

擺 chok pose




 

佢啲 fb靚相角度好識就,側面睇又瘦又似林嘉欣,難怪冧死網友。

啱啱畢業




 

周澄喺中大讀文化研究學士畢業,佢話嚟緊可能讀碩士,但未有打算入立法會,周澄話:「我唔想入立法會咁多掣肘。」

大茄老豆




 

周澄爸爸周信芳(黃圈)於老婆岸西執導的《親密》做碼頭職員大茄,企喺林嘉欣身後唔夠兩秒,原來全家都有戲癮。

起錨又惡搞

曾特首個「起錨」政改口號全民狂轟,有網民就改成超錯,不過特首高官當透明,最新仲推出由胡紅玉、夏佳理保皇黨議員,拍咗條支持廣告片,而陳淑莊同梁家傑又抄番佢哋,仲拍條惡搞片,總之咬住唔放!

 

明明向南偏偏向北走,幾時先到目的地?
明明向南偏偏向北走,幾時先到目的地?

 

向目標一步一步行!<br/>胡紅玉
向目標一步一步行!
胡紅玉


 

球證都落埋場踢波,好茅喎!<br/>梁家傑
球證都落埋場踢波,好茅喎!
梁家傑


 

為民主,你我一齊贏,起錨!<br/>夏佳理
為民主,你我一齊贏,起錨!
夏佳理


 

暴力改圖




 

高登仔最新惡搞將特首攞住菜刀,話邊個想普選即斬,好暴力!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()