阿Sa泰國炒車當擋災

蔡卓妍(阿Sa)聯同鍾欣桐(阿嬌)、羅力威及洪卓立出席水晶首飾品牌活動,阿Sa透露早前與男友陳偉霆及朋友到泰國旅行,期間玩越野車時不慎炒車而跌瘀手腳:「我玩咗三分鐘就炒車喇!當時我見架車就快跌落個山坡度,於是跳車,結果隻腳攝咗落架車度,好在我着嘅波鞋比較鬆。(男友有冇英雄救美?)所有人都只係笑,我炒車個彎位仲命名為阿Sa彎。今次當擋災囉!唔使去洗牙出血。(犯太歲先要出血喎!)唔係年年都要洗牙出血o架咩?」

而羅力威同樣鬧出笑話,問到是否喜歡水晶時,他表示當年奪得亞洲星光大道冠軍時,其中一份獎品是一隻巨型水晶龜,問到有何意思?他本想說是龜年,後來表示可能是要他努力向上!問到今日會否順道揀件首飾給女友?他說:「睇吓囉!」

悉心打扮的阿Sa(右)與阿嬌,已率先換季會粉絲。

羅力威(右)與洪卓立出席活動時順道欣賞水晶。

蔡卓妍開車三分鐘即炒

昨日蔡卓妍(阿Sa)、鍾欣桐(阿嬌)、羅力威及洪卓立出席水晶首飾品牌活動,早前與朋友及男友陳偉霆遊泰國的阿Sa透露在當地玩越野車時不慎弄傷,她說:「我玩咗唔夠三分鐘就炒車,架車好重好難控制,去到個彎位時架車唔郁,我一踩油架車就翻去隔籬個山坡度,我即時跳車,我隻腳攝咗落個車轆度,好在我對波鞋好鬆先無事。(男友有冇英雄救美?)全部人都喺度笑,我炒車個彎位仲命名為阿Sa彎。」她笑言今次炒車當擋災,不用去洗牙出血,記者指若不是犯太歲,毋須出血,她反問:「乜唔係年年都要洗牙同捐錢出血o架咩?」雖然有炒車前科,但阿Sa稱計劃考車牌,並將考筆試。



阿Sa與阿嬌結伴出席活動,並齊齊自爆瘀事。

而阿嬌則自爆以前考車牌時,教車師傅竟不知她是誰,她說:「當時我學緊車,我話前面有記者,師傅話記者都唔識你,學完車我叫佢車我去的士站,佢話使乜搭的士,搭巴士啦﹗好好笑﹗」


羅力威(左)及洪卓立齊表示會考慮送水晶給女友。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()