接受領養:金妹 唐狗
2個半月 女仔
身世:在馬鞍山一個地盤發現,領回時有皮膚病,現已治好。

Petbook

西貢街頭搞 road show領養寵物

2013年02月27日 ~~ 第1101期 交易通.搵車快線

現時領養寵物受到重視,不少寵物團體會不時舉辦各種領養活動,但身為西貢街坊的 Debbie,為了幫助有需要的狗,和一班志同道合的朋友成立 HOME DOG HOME,每逢星期六、日都會在區內舉辦街頭領養日,一年來已幫助了 150隻寵物找到新家庭,而他們希望可以有更多熱心市民關愛流浪狗。


接受領養:尾尾 唐狗
5個月 女仔
身世:在西貢鹿尾村發現,故名尾尾。

「我 哋係同時間接收唐狗媽媽 Maple同佢 6個子女,但狗 BB好快俾人領養晒,得番 Maple一個,好彩有一個外國家庭最後肯收養佢。」 Debbie是 HOME DOG HOME的始創人,只要不落雨,他們每逢星期六日及假期都會在西貢親民街搞 road show,幫狗狗搞街頭領養。「我 哋未有固定會址,狗狗平時暫托 喺寄養家庭,一到領養日就會各自帶狗狗聚集 喺度。」
HOME DOG HOME接到的案件 9成以上是唐狗,「我 哋有接收純種狗,試過帶純種狗去 road show,好多人聚晒 喺佢 哋度,好快有人收養,其他待領養嘅唐狗就冇咩人理,但我 哋覺得唐狗更需要人去關注,𠵱家我 哋只將純種狗放 喺網上呼籲人領養。」其實 HOME DOG HOME都有貓隻領養,但貓隻不方便帶出街,同樣只作網上呼籲。
「街頭多流浪狗,會造成好多問題,會俾居民投訴, 啲狗會俾漁護署捉走。我 哋覺得唐狗都係生命,更加值得去幫忙,所以我 哋會主力接收唐狗 嘅 case。好似年廿八 嗰晚收到求助, 喺西貢鹿尾村見到隻唐狗受 咗傷,我 哋趕過去見到一隻狗坐 咗 喺度,佢後背同腳不斷流血,我 哋即刻帶佢去診所,經檢查發覺佢係俾其他狗咬傷,仲感染 咗牛蜱熱,情況好危急,我 哋即刻搵義工 嘅狗狗幫手輸血,雖然醫療費都幾昂貴,但好在佢已經差唔多好番晒,等待緊好心人領養。」 

由幫助流浪貓開始


接受領養:白豬 唐狗
約 10歲 男仔
身世:在長洲被漁護署捉走,後被贖回,接受了絕育和打了預防針,性格溫純。

Debbie本身是家庭主婦,成立 HOME DOG HOME全因她的「婦人之仁」,「自細有養開狗, 04年搬 咗入西貢,住 嘅地方不時有自來貓,我就買貓糧餵佢 哋,跟住愈 嚟愈多貓聚集,可能 啲貓互通消息,知道我呢度有 嘢食,直至有一日見到餵緊 嘅貓帶埋成班貓仔出 嚟,開始覺得咁落去唔係辦法,真係幫唔到太多。」
Debbie明白到只是餵流浪貓不是長遠之法,開始改變方式,「我好想幫 啲貓,最好 嘅方法係帶佢 哋去診所絕育、杜蚤。我去附近山頭幫 啲流浪貓,識到一個寵物團體 嘅義工, 08年開始 喺呢個團體做義工搞領養日,都 喺西貢親民街做街頭領養,見到 啲寵物被收養,覺得好有意義。」
Debbie覺得領養日可以直接幫到被遺棄的寵物,但當時參與的寵物團體的想法並不是這樣,「個團體之後冇再搞領養日,我覺得同自己 嘅方向好唔同,於是就離開 咗, 喺 12年 2月同 8個志同道合 嘅朋友組織 咗 HOME DOG HOME,開始 喺原來 嘅位置繼續搞領養日。」 

希望增加寄養家庭


HOME DOG HOME並不是一個認可的非牟利機構,造成經營上的困難,「起初都係諗住組織個團體就得,但慢慢發覺咁樣好唔方便,好似同政府申請場地搞活動,要成為一個認可 嘅非牟利機構先做到。𠵱家幫助狗隻,好似打預防針、買狗糧都係我 哋同一班義工自己出,每個月最少要支出$12,000,其實可以話捱緊。我 哋申請緊做非牟利機構,到時就可以向市民募捐。」
現時義工約有 30人,而寄養家庭約有 13個,「上年幫助到約 150隻寵物搵到新家庭,當中超過 9成係唐狗,其餘係貓貓同名種狗。其實𠵱家最欠缺 嘅係寄養家庭,有時義工收到求助電話,接收隻寵物後,如果冇人可以寄養,惟有將佢暫住 喺 啲寵物診所或者酒店,到領養日再帶出嚟等人領養,個行政成本會好高,所以想有更多 嘅人幫手。」


Walter Family領養者

有一次經過西貢親民街街頭,見到唔少人拖住狗圍埋一齊,原來佢 哋搞緊領養日, 嗰陣我 哋睇到 Maple,覺得純種狗同狗 BB容易搵到人收養,反而 Maple呢 啲成年唐狗比較難有機會,我同屋企人覺得應該畀機會佢,於是決定領養佢。 

點領養?


想領養的人士可以出席星期六、日舉辦的領養日,看看有沒有合緣分的狗狗,或者上 HOME DOG HOME的專頁看看, Debbie說:「領養者一定要入 嚟同狗狗見吓面,我 哋會先了解佢同屋企人 嘅想法,之後會進行家訪,睇吓 啱唔 啱狗狗住,最緊要係同意我 哋可以跟進番寵物情況,好似到 6個月大時一定要帶佢 哋去絕育,同定期帶去檢查同打預防針。」
查詢: facebook/HOMEDOGHOME


每逢星期六、日, HOME DOG HOME的一群義工都會帶待領養的狗狗到西貢親民街街頭舉行領養日。


Debbie不時要與想領養者介紹每隻寵物的身世,要對每隻待領養寵物有一定認識。


Doris義工

本身做開貓 嘅暫托家庭,有次行山見到一家流浪狗,之後覺得應該幫佢 哋,於是聯絡上 HOME DOG HOME,仲成為佢 哋 嘅義工同暫托家庭,𠵱家仲差大妹同細妹未俾人領養,希望佢 哋快 啲有新家庭。 

撰文:曾志恒
攝影:顏青瑋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()