對音樂充滿熱誠的 Yuki坦言:「其實我中學都係聽吓流行曲,不過聽到有啲悶, 18歲嗰陣識咗啲玩 band嘅朋友,為咗埋堆,就開始聽好嘈嘅音樂,以前連 coldplay都頂唔頂,但聽聽吓 band嘅音樂層次厚好多,正好多!」

U花 U草

浸大純女拒做商業女神

2013年02月27日 ~~ 第301期 Face

後生女愛發明星夢,行性感露事業線求入行,但現讀浸大視覺藝術系 Yr.2的勞嘉怡( Yuki),靚女兼識彈結他自彈自唱,一副入行做創作索女格,甚至連唱片公司都對她垂青,但女神 Yuki卻對入行耍手擰頭,「呢個圈好複雜,我暫時唔想入行,唔想俾人指揮我做咩吖。」
有性格要畀 like!

沒有很高音樂造詣的 Yuki,鋼琴只學到 3級,結他亦是無師自通,但一有空, Yuki就會執起結他自彈自唱,還會作歌上載到 facebook與好友分享。

為食推唱片公司


Yuki外形掂兼音樂有天份,加上聲線甜美(有點像台灣歌手陳芳語),與朋友組 band兼自資出過碟的 Yuki,連唱片公司亦看中邀她入行,但 Yuki最後還是婉拒別人恨到流口水的歌星合約,「嗰陣我哋出過碟,不過後來發生一啲不愉快事,係乜我唔想多講,不過我已經覺得好煩,而且聽人講娛樂圈好複雜,唔想俾人指揮我做咩,我又唔做宣傳同 social,我想忠於自己嘅音樂,我試過喺屋企對住隻狗,作咗首歌送畀佢,我唔會雕琢歌詞,我鍾意玩即興!同埋我咁鍾意食嘢,簽咗唱片公司就一定要我 keep fit,又要包裝做女神,寧願自己慢慢摸索!」
除了音樂有天份, Yuki畫畫亦了得,會考美術攞 A、高考攞 C,還以為搞藝術一定比娛樂圈簡單得多,但 Yuki卻坦白說:「其實𠵱行都唔係咁簡單,要同畫廊混熟先可以生存到,不過我唔會放棄自己,盡量將自己作品放上網畀多啲人睇,希望會有人欣賞!」女神立場果然夠堅定!


身高 168cm的 Yuki其實好貪靚,本刊叫她穿短褲影相, Yuki卻說,「哎吔!我隻腳好粗㗎!我肥妹仔嚟㗎!」


拍埋 MV
Yuki試過夾 band,仲拍埋 MV兼做女主角,又唱又演, MV仲有萬人睇過,想睇就去 YouTube輸入「新界香港跨區之戀」,一睹 Yuki嘅風采啦!


靚女又有才華,機會自然湧埋嚟,除咗商場騷之外,朋友嘅藝廊開幕都會請 Yuki唱幾首歌, Yuki憶述:「我喺 K-11嗰次表演,爸爸特登嚟咗捧場,仲拎住部 cam拍足全場,之後仲燒咗隻碟畀我,勁感動!」


熱愛藝術的 Yuki,雖然不是學校的活躍分子,但上堂都會好畀心機好落力,即使上中國油畫堂都不忘拍照留念。

U花 U草:只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。 

撰文:葉浩婷
攝影:何榮亮
形象: Bryan@the Flaming
化妝: Wing@Wing L image
服裝: The Emporium, Index

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()