Debbie與 Rebecki已踏入在女拔的第二年,成績亦已大大改善,追上平均水平。成績好令她們可更專注比賽,發揮愈來愈好。

Main Camp

跑步冠軍 英文考起 女拔插班生:成績唔掂要停跑

2013年02月27日 ~~ 第301期 Face

最近除了一年一度的渣馬盛事,亦是學界(中學) D1田徑賽初賽,拔萃女書院為達成「 7連霸」精銳盡出,其中以甲組 4× 400米代表最出色,放甩對手近 50米衝線,其中代表凌雯思( Debbie)自信地說:「我哋仲未爆盡,決賽一定可以破紀錄!」
跑道上, Debbie與隊友逢人過人,奪冠冇難度,但上年因跑步快而獲女拔睇中,由 band 2中文中學插班的 Debbie,面對全英語學習環境兼名校壓力,這位跑步冠軍卻變成學業包尾,讀女拔從來不輕鬆。

誓言攞硬今年學界 4× 400米接力賽的女拔代表,原來只是首年合作,為組這隊已奪「 6連霸」的地上最強田徑組合,去年特別准許原在中文中學樂善堂梁植偉紀念中學的凌雯思( Debbie),和另一位來自順德聯誼會李兆基中學的陳綺琪( Rebecki)做轉校生,成功登入名校精英門檻, Debbie說:「當時屈臣氏屬會教練建議我同陳綺琪轉去女拔,我哋考慮咗幾日就立刻應承。」

陳綺琪港隊旗手




Rebecki與 Debbie同是港隊成員,代表香港出席各項賽事, Rebecki在上年的台灣國際田徑錦標賽更代表香港做持旗手,認真架勢。


Rebecki在上年勇奪渣打馬拉松青年組冠軍,雖然今年馬拉松在學界賽事 Day 1和 Day 2之間,但她相信兩個比賽都可以有好表現,果然精力旺盛。

女拔 4金花




被譽為學界地上最強的女拔 4× 400米代表,全因四人都大有來頭,左起渣馬冠軍陳綺琪、女拔長氣袋曹詩明、多次代表香港出戰亞洲賽的林浩茵及港隊小巨肺凌雯恩( Debbie),雖然組隊只有幾個月,但四人關係好如姐妹,「我哋每個小息都會聚一聚,仲會寫咭仔鼓勵大家,好似一家人咁。」 

壓力大狂喊


被女拔選中, Debbie跑步當然標青,曾代表香港參加過不少亞洲田徑賽,但由中文中學升呢入讀精英名校,冠軍女將卻變包尾生,「個個以為我哋入女拔只要跑步攞成績就唔使讀書,其實校方收我哋講明要兼顧成績,否則會停跑!」入讀女拔的 Debbie去年要重讀中三,但學業一樣難應付,「同學老師全部用英文溝通,估唔到連通告我都睇唔明,每日要用半個鐘查字典,怕 miss咗學校通知!」 Debbie初中時成績中上,但中學甚少修讀的英國文學,更令 Debbie頭痛,「女拔要修英國文學,分析莎士比亞,結果 10分我只得 2分包尾,加上好多科唔及格,嗰時返屋企就喊,不斷諗係咪入錯名校!一諗到成績唔好隨時會被校方停跑就好失望,所以每日都狂溫書,放學一直溫書溫到凌晨,成績先追得上。」

凌雯思比賽老手




雖然 Debbie(紅圈)只有 16歲,但她小學就開始比賽,歷年參加多個本地及亞洲賽,係田徑老大姐! 




除了 4× 400米接力, Debbie亦擅長跑越野賽,上年就代表香港參加埠際越野精英賽,更成功團體金獎,擊敗多個亞洲強國說是小巨肺絕不過分。 

田徑主教練鄧 sir




佢哋除咗練跑,仲要好好控制飲食,唔可以食生冷煎炸嘢,呢的會對身體唔好。佢哋跑長跑,要迫佢哋挑戰極限,要佢哋習慣對腳差唔多抽筋都可以撐落去。 

密集式考試嚇窒


其實好似 Debbie因體育成績彪炳而中途入讀女拔,就以現役田徑隊為例,已有 3、 4人是插班生, Rebecki透露:「女拔每年都會揀運動、音樂或語文成績優異的同學,再考女拔轉校考試,如果考試合格,就可以好似我哋咁做插班生!」
好像 Debbie及 Rebecki中途入女拔的例子不少,所以無論老師及師姐都會大力協助, Rebecki說:「因為我哋成日要缺課比賽,老師都會抽時間喺午飯、放學幫我哋補課,師姐亦變咗我哋補習老師,成績今年已追得上,我哋希望大學讀體育相關嘅科目,做全職運動員先至係我哋條出路!」

男拔失金廣州狂操


經過廣州特訓,周鎔浩在學界乙組 100米初賽,輕易以首名出線,臨衝線已收步留力,十足飛人保持招牌動作。

女拔過去六年都奪全場總冠軍,但同是叱咤田徑場的拔萃男書院遭喇沙力壓,連輸三年,尤其乙組更輸得明顯。男拔今年加強訓練,誓重奪田徑王者之名。男拔 100米乙組代表周鎔浩直言:「我哋今年聖誕和新年都專程上廣州訓練基地閉門集訓,一星期每日練跑及舉重訓練,重點改善技巧及爆炸力,而我哋有啲師兄,例如前港隊代表鄧漢昇都有返嚟訓練我哋,我哋仲會定期落體育學院,在更好的設施下訓練,今年一定要重奪冠軍。」 

余振強仔谷肌轉短跑




名校精英多,故同學出賽項目都集中幾項強攻,但其他中學因沒有如此多人材,像余振強紀念中學的中五代表蔡浩昇( Jeffrey)就要轉型,他說:「我上年跑開 400米,但因唔夠同學跑 100米、 200米,所以我要改跑短途,肌肉同殿粉質都要求多好多,所以除咗狂做 gym,每日至少食 6碗飯變大隻,我哋少資源,惟有死操爛操!」 

撰文:譚家昌
攝影:何榮亮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()