Beauty Hunt

我歌故我在 鄭嘉嘉

2013年02月27日 ~~ 第301期 Face

加拿大長大的鄭嘉嘉( Wendyz), 07年獨自來港發展, 10年簽約東亞旗下任賢齊做老闆的大岳娛樂,正式出道,成為蘇永康、周麗淇師妹。
計入行,呢位樂壇新人其實不「新」,未來港發展前,已在加拿大、台灣等地當和音歌手及幕後工作,曾合作過的歌手分量十足,鄭秀文、譚詠麟、楊千嬅、 BIG FOUR等,家陣又泊到大碼頭,多猛人睇住條路點都易行啲!


任賢齊與黃品源一場兄弟,鄭嘉嘉身為黃品源首位入室弟子,又係小齊的愛將。鄭話佢哋兩個係佢人生的伯樂,第時搵老公都要好似佢哋兩個!

一出道有「靚聲和音」及「翻版 Sammi」外號的 Wendyz,大學主修音樂,加上其父於加拿大開音樂班授徒,所以 Wendyz音樂造詣深厚,作曲作詞零難度。 

安仔讚掂




從加拿大轉戰香港,原來多得恩師 黄品源推介給老友任賢齊認識,「有年黃品源嚟加拿大開演唱會,我做佢和音,之後膽粗粗不停寄自己的 demo畀佢,過了一段時間佢邀請我去台灣學習,做埋佢第一個入室弟子,之後因工作簽證問題轉到香港。初時喺香港冇人冇物,係得品源哥托佢老友任賢齊睇住我,畀工作機會我,第一次喺香港出 show係幫許志安音樂會做和音,亦全靠佢話我 ok,我之後先有咁多工作,所以我好感激提攜過我的人,因為佢哋,我先有機會由幕後做到幕前。」 

作品俾 Sammi揀中


不肯透露年齡的鄭嘉嘉,除了由和音跳到台前,在今年商台叱咤奪得女新力軍銀獎的她,亦嘗試寫歌,去年中首張個人大碟《 W》中,八成歌曲都是她親自創作,其餘作品如〈水舞間〉和〈精挑細選〉亦分別被鄭秀文和葉蒨文選中。
「有啲歌作咗未必啱自己唱,好多時佢哋唱出嚟比我創作時所想像的還要高。我做了歌手亦都唔會放棄幕後的工作,只要係音樂方面的工作,我都好享受去做,近期我都會做番幕後工作先,嚟緊我會跟小齊走埠巡唱,之後再儲多啲歌,先再出下一張個人大碟啦!」




上年才出個人大碟,鄭嘉嘉喺樂壇頒獎禮的成績相常不錯,其中喺年頭的叱咤樂壇頒獎禮,便得「生力軍女歌手」銀獎。

Profile




鄭嘉嘉( Wendyz)
身高: 164cm
學歷:加拿大 York University(主修音樂)
專長:鋼琴、寫歌、畫畫
未來大計:成為成功唱作人
最愛男聲:陳奕迅 

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:范仲良
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Sinequanone
髮型: King@private-Isalon
Make up: Kris Wong

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()