講真我覺得我個樣 ok!真實對白
HayHay細細個就想做明星,到𠵱家都仲發緊明星夢,入咗 Umovie做幕前機會多咗,現正參與電影一償心願。

搜尋氣

短片攻日網絡紅人 Cooking HayHay:最想做明星

2013年02月27日 ~~ 第301期 Face

網絡藝人愈出愈多,最近代表首推司徒夾帶變 YouTube紅人,連帶喺佢片中出現的索女「女師傅」都成為高登仔追捧對象。
司徒夾帶捧人叻,最新人選就係佢入室弟子 Cooking HayHay(黃俊熙),佢無厘頭放條煮嘢食片都有過 10萬點擊,最新搞作係佢獲 YouTube邀請,飛埋過日本同當地 YouTube恐怖短片 Stalking Vampire搞 crossover, 23歲的他坦言放片上網只係踏腳石,最想都係做明星喎。

互動片段

快整咖喱魚蛋



我好唔鍾意讀書,成績亦唔好,讀到中五就冇讀。嗰時 16、 7歲,都未知自己想點,咪求其搵份工做住先,我打過 10份工,做實驗室助理、 waiter、送外賣咁,之後喺 LeeDeeLive(邵子風主理網上電台)開咪學剪接。後來去咗做蘋果動新聞,做副刊剪接同拍攝,我想有多啲機會做幕前,好似做吓 model、拍廣告咁,但蘋果唔准員工做到好似明星咁,限制好大。
我細個覺得做明星好威好有型,所以一直都想紅、想俾多啲人認識,但初時拍完啲片冇人睇,後來咪諗吓搞其他嘢。嗰時 cooking mama好紅,我又鍾意煮嘢食,我就諗不如叫 Cooking HayHay。講真我覺得我個樣 ok㗎,又叫有啲創意,家陣叫多人識咗,先知原來做藝人多人識好大壓力,好似着衫又要諗過,行為又要檢點,不過我仲係好想做明星,如果有電視劇搵我一定會拍,不過我唔敢主動去敲人門,驚俾人呃,所以通常都係熟人介紹去。


HayHay和司徒夾帶亦師亦友,雖然兩人曾多次合作,但 HayHay話同司徒夾帶合照就只得呢張。


Cooking HayHay最新作係去到日本同當地網絡恐怖片系列 Stalking Vampire搞 crossover, HayHay話:「係 YouTube嗰面搵我過日本嘅, YouTube想搵啲人氣高嘅人一齊合作,香港代表得我一個,佢哋包食包住,但係冇錢收!」放上網 3日已有超過 13萬人睇過。

我正職其實係幫司徒夾帶做助手,個個月有人工,再加埋間中拍吓廣告片,最近老闆( Umovie老闆李力持)開戲都想搵我做一角,收入叫 ok啦,都有家用畀,屋企人都支持我嘅,不過就唔准我講政治同鬧政府囉,唔好講敏感嘢,可能佢哋思想好傳統,覺得講呢啲唔太好,怕我俾人拉喎,咁講真我都唔會講政治,費事講錯啦!如果賺到錢當然想買車買樓啦,但係香港地啲嘢成日變,我半年後嘅計劃都未有,諗咁長遠都冇用,可能我幾個月又唔做呢?

孖金剛拍淘寶廣告




去年底,淘寶網就搵咗 HayHay、司徒夾帶同金剛同我哋嘅 UStar校花冠軍 Karen等合作玩《大逃殺》橋拍廣告,於電影開場前的廣告位播出。 

採訪、撰文:張佩姍
攝影:賴永雋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()