周秀娜谷胸惹火 遭女狼啜損下巴

「宅男女神」周秀娜(Chrissie),前晚谷「警鐘胸」亮相聖誕亮燈儀式,更俯身「倒奶」任影,噴血指數爆燈。魅力沒法擋的娜姐,更自爆日前於馬來西亞登台時慘遭同性熱情粉絲拉落台強吻,下巴更因而當災。



着白色tube dress的娜姐谷出警鐘胸,主持聖誕亮燈儀式。

擁有32D驕人上圍的「宅男女神」周秀娜(Chrissie),前晚身穿白色性感tube dress「胸降」,與師弟趙勁皓(King)齊齊主持聖誕亮燈儀式。本身已谷出無敵警鐘胸的娜姐,於台上玩遊戲期間更大方倒奶任影,令人血脈沸騰。

魅力沒法擋的娜姐,想不到亦成功吸引女性埋身,她受訪時透露早前於馬來西亞登台時遭同性熱情粉絲拉落台強吻,更因而蒙受血光之災:「尋日(大前日)我喺馬來西亞登台,啲粉絲好熱情,我喺台上畀人扯咗落去,有個女粉絲仲錫咗我塊面一啖,我第一次遇到咁嘅情況,嚇到唔識反應,混亂中我仲整損咗個下巴。」猶有餘悸的Chrissie表示當時情況驚險:「其實個台好高,嗰刻都驚出事,好彩最後有驚無險。(下次小心啲?)會呀!最重要注意安全。」

唔同男友報告

問到有否向男友陳偉成(Avis)報告狼吻事件,Chrissie表示:「無呀!都過咗去,而且遠水不能救近火。對方係女仔,最緊要大家安全。當時我亦有諗過錫番對方,不過最後都無!」


娜姐不時烏低身玩遊戲,十分投入。

King圈外的女友在聖誕期間不會一起去泰國。

陳偉成

臨近聖誕,問到如何與男友Avis慶祝?她表示:「應該問番佢,等佢畀surprise我,不過聖誕節都應該要開工。」同場的King則透露聖誕會與家人前往泰國拜佛,並自爆有圈外女友:「我依家有拍拖,對方係圈外人,都拍咗幾個月。(同你一齊去泰國?)唔會,佢好忙。」

文:專案組

周秀娜被扯落台強吻

「胸模始祖」周秀娜前晚在亮燈活動中盡騷32D「人間胸器」,她自爆日前在外地登台時被扯落台兼強吻,撞到下巴見紅!

由模界轉戰影壇的周秀娜,前晚偕師弟趙勁皓(King)主持聖誕亮燈儀式,身穿白色Tube Dress的她盡騷白滑「北半球」,與現場觀眾玩遊戲時更多次俯身答問題,大方「倒奶」任影!

聖誕等收驚喜

剛由馬來西亞登台返港的娜姐,自爆登台期間被強吻,混亂間撞損下巴,她說:「馬來西亞嘅Fans好熱情,登台嗰陣畀人拉落台,有女Fans仲錫咗我塊面一啖,我嚇到唔識反應,混亂中仲整損咗個下巴!」不過,她沒有向男友Avis撒嬌:「件事都過咗去,遠水不能救近火,對方又係女仔,所以冇話佢知!最緊要大家冇事,個台好高,真係有驚無險!」問到聖誕如何與男友慶祝,她笑說:「等佢畀Surprise我,不過應該要返工。」至於King則透露全家信佛,故聖誕期間將往泰國拜佛,談及感情狀況,他說:「有個圈外女友,拍咗拖幾個月。」

專案組

因登台而受傷的娜姐未有留下陰影,與觀眾玩遊戲時依然投入。

娜姐忙着掃走頭上的紙碎,無暇為咪咪「大掃除」!

娜姐陪師弟King受訪時談笑風生,盡顯師姐本色。

娜姐主持亮燈儀式,率先感受聖誕氣氛。

娜姐大馬遭粉絲扯落台 14,631 



■周秀娜谷胸回歸,更賣大包俯身晒事業線。

周秀娜和師弟趙勁皓(King)前晚到鑽石山出席聖誕亮燈活動,久違的娜姐谷胸大晒事業線,玩遊戲時更俯身任影。問和男友Avis怎過聖誕?娜姐表示由男友安排,希望有驚喜。娜姐剛從馬來西亞登台回來,她表示在當地發生驚險事:「Fans好熱情,我喺台上俾人拉落台,再俾個女仔錫咗面一啖,個台好高,嚇到我大叫,下巴仲撞瘀咗。」
有否向男友訴苦?娜姐稱:「冇,fans咁熱情都開心,最怕混亂時fans有危險,下次會小心。」King透露現時有拍拖,但女友未見家長,是否未穩定?King謂:「唔係,拍咗好耐,幾個月囉。」
採訪、攝影:溫敏芝

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()