娛一叮

今時今日的互聯網,不但可以拉近人與人之間的距離,更可成為改善母女關係、令迷失少女重回正軌的工具。

寇鴻萍女兒唐貝詩一直被視為反叛少女,向來負面新聞多多,早前甚至被指發生斷背情。寇鴻萍為了教好女兒,最近不惜投資百萬成立一間網上購物公司給女兒打理,可謂用心良苦。

寇鴻萍更大打人情牌,誠邀多位娛圈好姊妹提供貨源,當中身為唐貝詩契媽的嘟嘟最為熱心,隨即找來多幅私夥名畫,實行以行動支持契女創業。

 

唐貝詩本身在英國讀工商管理,今年9月返港後卻未能學以致用。寇鴻萍眼見女兒終日無所事事,月前就揼本近百萬開設購物網,助女兒開創事業一臂之力。

本周日(6日),記者發現寇鴻萍邀請了嘟嘟鄭裕玲、林建明、江欣燕及鍾慧冰等多位「至八會」好友,在金鐘太古廣場的采蝶軒商議網站供貨事宜,還即場為供貨者拍宣傳照。嘟嘟笑說:「咁我身為契媽,梗要支持Lydia(唐貝詩)啦,除咗供畫,遲啲整埋水晶擺設。」

寇鴻萍為此亦承認:「我新成立咗一間網上購物公司,搵啲好姊妹撐吓場啫!因為我哋公司除咗各種名牌貨外,仲有個明星賣物平台,姊妹拎自己嘅畫放喺網上賣。基本上賣乜都得,總之可以展露佢哋自己嘅才華就可以。」


保證賣真貨

據知這間名為「喵擊」的網上特賣公司,將於下月9日的零時零分正式開幕。寇鴻萍表示網站所售貨品保證100%真貨,而她這公司只收買家些少傭金,志在令女兒唐貝詩有一個學習做生意機會。「阿女喺外國讀書咁多年,對於網上購物一早已經習慣,呢方面佢叻過我好多。而且我見香港暫時好少明星DIY專賣區,係一盤幾有潛力嘅生意,所以我決定幫吓個女創業。」現時公司連同寇鴻萍這位CEO和女兒,只有六位員工,而唐貝詩負責打理網站日常營運之外,更要不時外出收集貨源。上班不足兩星期的唐貝詩雖是太子女,但除了有媽咪車出車入外,絕無其他優惠。寇鴻萍說:「佢人工得八千蚊,做夠三個月,表現唔好都冇得加。不過見到個女返工後成個人積極咗,有時我唔喺公司,佢都會向我報告,真係乖咗好多。」

 

去年5月,唐貝詩把一張貓藏奶樽照放上微博,引發「盆景貓」事件而被圍插,搞到阿媽寇鴻萍要代女道歉。今年10月,她又被本刊拍得與「爆E超蓮」模拖手蒲吧,疑似斷背,難怪寇鴻萍要女兒「重新做人」。

改善母女關係

這是唐貝詩有生以來的第一份工,又能學以致用,她說感覺開心:「以前覺得媽咪叻就係叻嘞,但係成日對住我𠲖𠲖哦哦,幾煩吓!不過依家跟住佢學做生意,睇住佢點成立一間公司,我有好多時提出嘅意見,媽咪居然接納。兩母女成日有商有量,每日起身都知道自己今日有乜嘢要做,成個人充實咗好多,夜晚唔再心思思想出街,反而鍾意留喺屋企,同媽咪傾吓仲有乜嘢可搞。」唐貝詩後生遙遙,留番多啲心力吸取人生閱歷,絕對係好事,總比頻出負面新聞好得多。

購物網全面睇




該網上購物平台,不止賣明星繪畫,稍後江欣燕的陶瓷、鄭裕玲的水晶貼物件、鍾慧冰的無花果醬,朱潔儀的描花時裝,將會陸續登場。唐貝詩亦不時在微博宣傳自己網站(下圖)。

成立手續簡單

近來做網上生意愈來愈流行,但如何成立一間網上購物公司就不是個個人知。寇鴻萍表示因為丈夫梁廷鏘做律師,所以許多文件她都要做得清楚齊全,以防萬一。對於開設購物網站,她說:「首先要搵間IT公司或者專業電腦程式員幫你寫個網站,然後定domain name (網站名稱)。這個名一定要冇人登記過,好似我哋間網上購物公司,本來想用『Purchase』,即係購買,但咁普通嘅名一早俾人用咗,所以索性用夠三個r字變成『Purrrchase』,發音似貓叫,我細女又鍾意貓,所以網上購物平台嘅中文名索性叫『喵擊』。」待定好站名和寫好網站後,再做商業登記成立有限公司,以及為公司開個銀行戶口,這樣就完成開設程序。「我哋個網上平台24小時運作,每晚淩晨12點會更新廣告。」 ####



寇鴻萍揼本為女兒唐貝詩創業不特止,本周日相約一班姊妹捧場,其中唐貝詩契媽嘟嘟第一個舉手支持,還親自叫助手托五張畫到場。



每一位借網上購物平台出售貨品的賣家,事前都要填寫一張「喵擊服務申請表格」。當日唐貝詩就向沙姐明(林建明)細心解釋申請表上的細節。




趁一班「至八會」成員在場,唐貝詩即場拍攝作宣傳之用,兩母女都緊張地與攝影師翻看照片。






阿媽寇鴻萍做行政總裁,唐貝詩只是總裁助理,而非助理總裁,寇說:「佢未有做生意經驗,梗係要由低做起。」



手持親筆畫的江欣燕擺好甫士,由唐貝詩揸機,相片將會放在購物網。江欣燕說:「支持後生女創業,我嘅貨源一定長做長有㗎。」



寇鴻萍得到鄭裕玲、鍾慧冰、林建明、江欣燕撐場,為網站打了支強心針。









平日濃妝艷抹的唐貝詩,訪問當日只化淡妝,更細心聽阿媽的教訓,要她「做得比其他人多」。收到未!



寇鴻萍母女的網上購物平台Purrrchase要到12月9日淩晨才開始正式運作,其口號為「喵準一擊,物超所值!」



鄭裕玲這張畫名為《綻放》,意指有如春花狂綻,亦似綻放煙花,嘟嘟定價為18,000元。上周日所拍的照片,亦已經放上網站試刊。






arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()