「多謝添哥!(李添勝)」一句耳熟能詳的說話,卻非站在頒獎台上獲頒獎項時說的,而是坐在維園中的林子博,談及被無綫監製賞識的女兒,有感而發。

林子博,出道近十年,拍過亞視劇集、當過《今日睇真啲》主持;過檔無綫後,繼續主持工作,現為無綫娛樂新聞台主播及外景主持,卻仍希望有一天能於無綫劇集中演出!可幸的是,六歲的女兒詠渝,比父親更早懷才得遇,去年底獲李添勝睇中,接拍《我的如意狼君》,飾演童年的周麗淇,「既然佢鍾意拍戲,又有能力做得到,我都支持佢同細佬入行。呢行好好玩,冇乜壓力。好多謝添哥畀機會詠渝,最好第時搵埋我開戲啦。」

無綫娛樂新聞台主播林子博,與太太Shirley育有一對分別六歲及四歲的子女,女兒詠渝去年更參演無綫劇集《我的如意狼君》。

詠渝去年底獲李添勝睇中,於《我的如意狼君》中飾演周麗淇的童年,首場戲便要流出真眼淚。

代父從演

「我入咗TVB咁耐都未拍過劇呀,你第一套就拍添哥嘅戲,仲想點呀?」女兒詠渝今年初拍畢無綫劇《我的如意狼君》後,催促父親林子博為她接戲,子博即有以上的回應。

沒錯,舞台劇出身的子博出道近十年,由亞視轉戰無綫均以主持工作為主,而且一直希望演出無綫的劇集,奈何主播工作密集難度期,很少監製會考慮找他拍劇。去年中,藝員部同事在機緣巧合下翻看子博的blog,看過他女兒的鬼馬片段,遂將她推薦給李添勝,子博說:「嗰陣添哥諗住搵個同周麗淇咁上下樣嘅細路女拍《我的如意狼君》,佢見到詠渝之後覺得佢幾靚女,試完戲之後就落實用佢喇。」

還記得第一日拍戲,詠渝便要演出一場喊戲,出動到白花油也谷唔出眼淚,最終要由子博親身示範,在女兒面前哭崩才能逼出她的真眼淚。雖說女兒代父從演一償父願,但這個父親,擔任童星女兒的幕後軍師,也出過很多力、無數汗與淚。

他憶述:「同一晚,個女仲要拍一個扮跛嘅鏡頭,點知扮得唔似畀導演鬧。當晚佢返咗屋企後,瞓到清晨五點,突然搖醒瞓喺佢隔籬個婆婆喺度喊。婆婆問佢做咩事,佢竟然話自己尋晚有場戲演得唔好,驚人哋以後唔搵佢拍,自此之後,我就知道個女真係好鍾意拍戲。」

早前,詠渝再獲添哥欽點接拍新劇《天梯》,戲份極重,需要子博向教育局及學校申請,而他就從未擔心過影響女兒的學業,「當我決定畀個女拍戲時,就會付出雙倍嘅時間出嚟陪佢溫書做功課。我要佢明白,拍劇睇劇本都要識字,唔畀心機讀書點識得睇劇本?好多家長想啲子女做醫生、做律師,我就認為,做藝人冇咩唔好,佢有機會做,又有能力做到嘅,入娛樂圈都係一件好事,呢份工冇乜壓力,仲好好玩添。」

林子博贊成讓子女入娛樂圈,更表示將來假若他們讀不上大學,便讓他們報讀演藝學院。

詠渝早前再獲李添勝欽點,參演新劇《天梯》,戲份極重。

計劃前途

六歲的詠渝今年讀小一,在軒尼詩道官立小學就讀,至於弟弟卓楠,今年兩歲,並沒有像時下的小朋友上興趣班和playgroup。子博解說:「我諗住個仔直接上K1喇,我唔擔心佢學嘢慢過人喎,字遲早都識o架啦,係咪先?自己都教到嘅,幼稚園嗰啲好簡單啫!我個女啲同學,一年班就走去補習,我覺得有冇咁嘅必要呢?如果吓吓都靠人哋,即係作為家長嘅唔願意負呢個責任啦!其實父母有時間、有文化嘅,都可以自己跟進子女啲功課,唔使郁啲就掟出去畀人教嘅。」

出道近十年的林子博,現為無綫娛樂新聞台主播及外景主持,經常出席活動採訪明星名人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()