媽咪姐手帳

星期一(7日)深夜,有賊人趁周永恒同趙頌茹一家三口瞓曬覺,爬窗入去佢哋租住嘅元朗洪水橋村屋爆格!因為星期三要搬屋,所以嗰晚全屋亂糟糟,佢哋要到第二日食早餐埋單時,發現兩個人嘅銀包都冇曬錢,先知出事去報警。點算後發現,放响飯枱準備俾搬運公司嗰兩千蚊,仲有銀包入面嘅錢同電腦、相機器材等,共損失近三萬蚊。

 

喺屋企執緊嘢嘅周永恒同媽咪姐講:「我初時真係嬲到想搵人打!後尾有個教友(基督教)勸我話冇人想做賊嘅係咪?可能佢等呢啲錢養妻活兒呢?一咁諗我成個人鬆曬。」其實周永恒個腦有水瘤,近排同TVB鬧翻,無咗份工,而趙頌茹之前又小產,依家一家三口全靠周永恒出福音唱片同拍福音電影養妻活兒,今次俾人爆格,更加被認為係「愈窮愈見鬼 」。「我冇嘢噃,我老婆都咁話。有好多人搵唔少錢,但係日日使錢買名牌,又鬼咁大壓力,咁會開心咩?依家我有親情、有愛情,不知幾幸福,人開唔開心睇你追求啲乜嘅啫!今次俾人爆格,我仲好感恩㗎!真係要多謝上天,我只係損失金錢啫,當時好彩冇出到房,一家人都平平安安。」媽咪姐從未見過有人會好似周永恒同趙頌茹咁,俾人爆完格仲咁豁達嘅,睇嚟耶穌同一歲大嘅囡囡(周信希)真係令佢哋成長咗唔少。 ####



周永恒講到初時發現被爆格,嬲到想搵人打時,老婆趙頌茹亦苦惱得以雙手掩臉。



未爆前早前一家三口先喺屋企開開心心接受訪問,但依家就覺得村屋唔多安全,會搬去天水圍嘅私人樓住。圖片



露台地上布滿賊人臨走時掉棄嘅文件,全部都係本來放在周永恒背囊內的東西。窗框上就留有賊人指模(圈),警方現正跟進。



周永恒家住三樓,賊人有地下一、二樓唔揀,唔嫌辛苦爬上三樓,證明係有備而來。



面對現實,收拾心情,兩公婆繼續忙於整理衣物,準備搬屋。



由於飯枱上布滿雜物,所以周氏夫婦 初時仲未知道失竊。



周永恒呢隻道具「金銀撈」亦放喺飯枱,賊人「識貨」並未拎走,所以差人話呢個賊應該係老手。



早前,兩夫婦齊齊出席嘅《第一屆潮 B Kids模大賽》拍住上搵奶粉錢。失錢事小,夫妻同心最重要。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()